بسیاری از بازاریابها در اموری مثل شناخت مشتری، ارتباط برند و کمپینهای رسانههای اجتماعی عملکرد عالی دارند. اما خیلی از آنها آرزو دارند درون شرکتهای خود جذبه بیشتری ایجاد کنند و سخت تلاش میکنند به رشد کسبوکارشان کمک کنند، اما این تلاشها همیشه به معنی نفوذ داخلی بیشتر نیست. همه رهبران بازاریابی موفق ویژگیهای مشترکی دارند: آنها به شرکتهای خود امکان میدهند نیازهای مشتریانشان را با نیازهای خودشان به عنوان یک کسبوکار ارتباط دهند. یافتن این همپوشانی از طریق تضمین اینکه تیم بازاریابی بر آنچه برای مدیرعامل و نیز برای مشتریان مهم است متمرکز میشود، اولین قدم در راه ...
ادامه متن »چالش های بازاریابی
وقتی راجع به رشد یک کسبوکار صحبت میکنیم، باید به تفاوت مراحل مختلفی که یک شرکت از نظر چرخه عمر کسبوکار پشت سر میگذارد آگاه باشیم، زیرا هر کدام از این مراحل چالشهای خاص خود را داشته و به استراتژیها و تاکتیکهای بازاریابی متفاوتی نیاز دارند. مهم است که بدانید کسبوکار شما بهطور مداوم در حال تغییر است و رشد کسبوکارتان با سرعتی یکنواخت همراه نخواهد بود. در ادامه آن دسته از چالشهای بازاریابی که در مراحل مختلف چرخه عمر کسبوکارتان با آن مواجه خواهید شد را برشمردهام و پیشنهادهایی برای انتخاب استراتژیهای بازاریابی ارائه کردهام: ۱) مرحله آغاز ...
ادامه متن »بازاریابی موبایلی و اینترنتی
امروزه همه ما در جیب یا کیف خود یک ابزار هوشمند موبایلی داریم، از تلفن همراه هوشمند گرفته تا تبلت یا رایانههای کمحجم همراه. کمتر لحظهای است که هر یک از ما از این ابزارها استفاده نکنیم. این ابزارها دیگر جزء جداییناپذیری از زندگی ما شدهاند و ادامه زندگی بدون این ابزارها اگر نگوییم غیرممکن اما سخت است. این روزها ما بهعنوان کاربران ابزارهای هوشمند، لحظهبهلحظه انواع مختلفی از محتوای مورد نیاز خود را از این گونه ابزارها پیدا کرده و مصرف میکنیم. بازاریابان دیجیتال و آنلاین هم این اهمیت را درک کرده و میدانند که در همه لحظات ...
ادامه متن »بهبود و توسعه ی استراتژی های بازاریابی
قصد دارید شروع دوبارهای برای بازاریابی شرکت خود داشته باشید. این خیلی عالی است! اما اگر تصمیم به کسب نتایج بهتری نسبت به گذشته دارید، نیاز است رویکردهای متمایزی اتخاذ کنید. در این نوشتار مجموعهای از اقدامات برای بهبود و توسعه راهبردهای بازاریابی ارائه میشود: ۱) برای موفقیت در بازاریابی منابع کافی اختصاص دهید یکی از مهمترین موارد اثرگذار بر موفقیت راهبردهای بازاریابی، تخصیص منابع مناسب برای آن است. اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی منابع (کارکنان و پول و…) برای رسیدن به اهداف تعیین شده اختصاص دادهاید. اندازه بودجه بازاریابی به میزان دسترسی شما به منابع ...
ادامه متن »IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچه
imc-modellls-khooyehدانلود اسلایدهای
ادامه متن »دوره مدیریت و مهندسی برند و تکنیک های برندسازی و توسعه برند
دوره مدیریت و مهندسی برند و تکنیک های برندسازی و توسعه برند. در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی کشور.
ادامه متن »سمینار تکنیک های متقاعد سازی مشتری
شرکت پخش سایه سمن (سن ایچ، رد بول، نستله، شریستا) – مدرس: علی خویه Customer satisfaction seminar techniques
ادامه متن »مدیریت برند در هزاره سوم
مدیریت مدرن برندینگ استراتژی تکنیک و تاکتیک در دنیای امروز برندسازی تهیه و تدوین مشاورو مجری: علی خویه مدرس دانشگاه، متخصص و کارشناس ارشد برند، مولف و مترجم کتاب مدیریت و مهندسی برند، ۱۸ سال تجربه حرفه ای در حوزه برندسازی و مدیریت برند مشاور برندهای معتبر در سطح بین المللی، سخنران برتر چندین سمینار مختلف، مشاورو مجری ساخت توسعه تقویت و ارزشگذاری برند WWW.KHOOYEH.IR WWW.IBMA.IR کودکی متولد شد، پدر و مادر کودک به او نگاهی کردند و میخواستند صدایش کنند. نام او را چه بگذارند؟ چه صدایش کنند؟ چه نامی برازنده او است؟ نام او برگرفته از چه ...
ادامه متن »دیدگاه های مدیریت بازاریابی
مدیریت بازاریابی را کوششی آگاهانه برای دستیابی به نتایج مبادله مطلوب با بازارهای مورد نظر میدانند. سازمانها فعالیتهای بازاریابی خود را بر اساس پنج دیدگاه قرار میدهند، این دیدگاهها عبارت اند از: تولید، محصول، فروش، بازاریابی و بازاریابی اجتماعی. ● دیدگاه تولید: گرایش تولید یکی از قدیمیترین فلسفهها برای رهنمود دادن به فروشندگان است. گرایش تولید بر پایه این فرض بنا شده است که مصرفکنندگان خواهان محصولاتی هستند که در دسترس بوده، استطاعت خرید آن را داشته باشند؛ بنابراین مدیریت باید فعالیت خود را بر بهبود کارایی تولید و توزیع متمرکز کند. هنوز هم دیدگاه تولید یکی از دیدگاههای مفیدی ...
ادامه متن »بازاریابی و تبلیغات در صنعت خودرو
بازاریابی و تبلیغات در سیستم فروش خودرو به دلیل گسترش بیش از اندازه صنعت خودرو در جهان و افزایش رقابت بین خودروسازان، بازاریابی این محصول پرطرفدار بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به طور کلی بازاریابی یک محصول چگونه باید کنترل شود؟ مدیریت بازاریابی را کوششی آگاهانه برای دستیابی به نتایج مبادله مطلوب با بازارهای مورد نظر میدانند. سازمانها فعالیتهای بازاریابی خود را بر اساس پنج دیدگاه قرار میدهند، این دیدگاهها عبارت اند از: تولید، محصول، فروش، بازاریابی و بازاریابی اجتماعی. ● دیدگاه تولید: گرایش تولید یکی از قدیمیترین فلسفهها برای رهنمود دادن به فروشندگان است. گرایش تولید بر ...
ادامه متن »
علی خویه مشاور و مربی فروش بازاریابی و برند و مدیریت