مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، مدیریت تغییر و بهبود سازمانی – دکتر علی خویه بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان اصول . فرایندها . عملکرد بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان چیست؟ بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان به چه چیزی می پردازد؟ تغییر و پیشبرد سازمان همانند مدیریت تحول است؟ شرایط لازم برای انجام دادن کار بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان مدلهای اجرای بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان برای بهبود تغییر و پیشبرد سازمان و شرکت بهتر است مشاور داخلی داشته باشیم یا خارجی یک سازمان چرا و چه موقع از بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان ...
ادامه متن »مهندسی مجدد مدرس فروش مشاور فروش دکتر فروش – دکتر علی خویه
باز تعریف و مهندسی مجدد مدرس فروش مشاور فروش دکتر فروش – دکتر علی خویه خصوصیات یک مشاور فروش خوب و حرفه ای چیست؟ ویژگی های یک مدرس فروش و بازاریابی خوب و حرفه ای چیست؟ شاید این سوال را خیلی از شما پرسیده باشید یک مدرس و مشاور فروش حرفه ای باید چه خصوصیتی داشته باشد؟ ویژگی های مدرس و مشاور فروش حرفه ای از چهار منظر قابل بررسی است. اول شخصیت مشاور ومدرس فروش، دوم نگرش و بینش یک مشاور و مدرس فروش، سوم مهارت یک مشاور و مدرس فروش و چهارم دانش یک مشاور و مدرس فروش ...
ادامه متن »بازاریابی و برندسازی آرایشی بهداشتی، مهندسی فروش و بازاریابی حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی دکتر علی خویه
برندسازی به زبان ساده دکتر علی خویه مشاور و مربی و کوچ شرکت های معتبر در زمینه برند فروش بازاریابی ۵:۰۵ مدرس کوچ مربی و مشاور فروش بازاریابی و برندسازی دکتر علی خویه سرفصل های آموزشی دوره مدیریت فروش و مهندسی فروش حرفه ای در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی، بازاریابی و برندسازی آرایشی بهداشتی مدرس ومشاور : دکتر علی خویه www.khooyeh.ir Www.khooyeh.com: Www.marketingdoctor.ir مهارت های فروشندگان حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی آشنایی با جدید ترین فناوری های فروش حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی تکنیک های مدرن فروش حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی آشنایی با مدل های ...
ادامه متن »روز ملی منابع انسانی و کارکنان صبور واحد منابع انسانی
روز ملی منابع انسانی امروز #روزملی منابع_انسانی بود و از صبح خیلی سرم شلوغ بود و چندین جلسه آنلاین و غیر حضوری و یک #وبینار در این زمینه با واحد منابع انسانی یکی از شر کت ها داشتم این روز را به همکاران و همراهان گرامی تبریک عرض می کنم. اهمیت وجود #واحدمنابع انسانی در سازمان بر کسی پوشیده نیست. #منابع_انسانی همیشه به عنوان مهمترین رکن هر سازمان شناخته می شود. این واحد خط مقدم هر شرکتی در #مدیریت بهره وری است و دیواری کوتاه تر از این واحد نیست🏘 از #مدیریت استراتژیک گرفته تا #برندینگ شرکت، در حوزههای متعدد، ...
ادامه متن »انتخاب مدرس فروش، انتخاب مدرس بازاریابی و فروش، انتخاب مدرس مذاکره، انتخاب مدرس CRM
بهترین مدرس بازاریابی فروش مدیریت و برند در ایران چه کسی است؟ برای انتخاب یک مدرس حرفه ای با تجربه در حوزه بازاریابی فروش برند مذاکره مدیریت چه باید کرد؟ در انتخاب مدرس بازاریابی و فروش خود بسیار دقت کنید در انتخاب مشاور و مدرس بازاریابی و فروش به خصوص در انتخاب مدرس فروش خود حتما سعی کنید تا در مورد این موضوع بررسی های لازم را انجام دهید چند نکته بسیار مهم وجود دارد که باید با دقت در مورد انتخاب مدرس شرکت خود در حوزه بازاریابی فروش مذاکره مشتری مداری و مدیریت توجه کنید. ۱- بررسی کنید که ...
ادامه متن »فیلم های آموزشی و مشاوره ای علی خویه
علی خویه. مشاور و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی. با ۱۹ سال تجربه اجرایی و تالیف و ترجمه ۱۲ کتاب تخصصی. صفحه اینستاگرام instagram.com/khooyeh.ir و کانال تلگرام @alikhoobeh وب سایت khooyeh.com روش های افزایش فروش، فروش حرفه ای، علی خویه مدرس فروش، علی خویه، www.khooyeh.ir، مدرس دانشگاه، مولف ومترجم ۱۲ کتاب تخصصی، www.khooyeh.com، با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای، کانال تلگرام @alikhoobeh و مدرس بازاریابی، مدرس فروش، مشاور فروش، sales consulting، sales teacher، مدرس و مشاور برند و برندسازی، مدرس برند، مدرس CRM، مدرس مذاکره، مدرس مدیریت، مشاور مدیر عامل، مشاور مدیریت، مشاور برند، https://www.aparat.com/v/KPeHz http://www.namasha.com/myVideos ...
ادامه متن »تدریس CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)
تدریس و آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بندر شهید رجایی- بزرگترین منطقه ی اقتصادی کشور-هرمزگان-بندرعباس
ادامه متن »همایش مدیریت، توسعه و ارتقا برند
همایش روابط عمومی های برتر ایران همایش مدیریت، توسعه و ارتقا برند سخنران: علی خویه
ادامه متن »برگزاری دوره ی CRM مدیریت ارتباط با مشتریان
برگزاری دوره ی Crm مدیریت ارتباط با مشتریان در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر باشگاه مشتریان . روانشناسی ارتباط با مشتریان. اصول و مهارت های مدیریت ارتباط با مشتریان crm
ادامه متن »روش های متقاعد سازی مشتری
خیلی ها سوال می پرسند که چطور بفروشیم !؟ به چه کسی بفروشیم ؟ با چه تکنیکی باید این کار را انجام دهیم ؟ چطور این فرآیند را آموزش دهیم !؟ پاسخ سوال سادست. باید دانش فروش و متقاعد کردن مشتری را فرا بگیریم. بزرگترین معلم برای فروش بهتر و بیشتر تجربه کردن است. اما نقش مربی در این فضا به عنوان کسی که بتواند این فرآیند را چک کرده، مورد ارزیابی قرار داده و نتایج آن را با الگوهای اصلی مطابقت دهد بی شک بسیار تاثیرگزار و حیاتی خواهد بود. مدل A.I.D.A چیست؟ مدل AIDA مراحل ابتدایی و پایهای ...
ادامه متن »