۸ نکته برای ارتباط موثر آیا میخواهید مردم به حرف شما گوش دهند؟ این موضوع فقط به عنوانهایی که مطرح میکنید بستگی ندارد بلکه به نحوه بیان کردن شما نیز بستگی دارد. به نظر شما چگونه میتوان طرف مقابل را ترغیب کرد به حرف شما گوش دهد؟ ۸-نکته-برای-اینکه-بهتر-ارتباط-برقرار-کنید برخی انسانها استعداد خاصی در صحبت کردن دارند، آنها میتوانند سر صحبت را بهخوبی باز کنند و تا پایان مذاکره بهخوبی با شما صحبت کنند. برای این افراد خیلی فرقی نمیکند آنها در خیابان باشند یا کافیشاپ یا… و همچنین تفاوت زیادی ندارد که طرف مقابلشان مدیر باشد یا مشتری یا یک ...
ادامه متن »اشتباهات رایج در مذاکرات قیمتی
اشتباهات رایج در مذاکرات قیمتی مذاکره کردن با مشتری در مورد قیمت یکی از نگرانی های همیشگی فروشندگان است. استراتژی های قیمت گذاری محصول توسط مدیریت سازمان به واحد فروش ابلاغ می شود و مدیر یا سرپرست نیز آن را در اختیار فروشندگان قرار می دهد. همچنین محدوده تخفیفات نیز به فروشنده گفته می شود تا خارج از آن محدوده تعهداتی برای شرکت ایجاد نکند. زمانی که مذاکره با مشتری پیرامون قیمت آغاز می شود ترس اصلی فروشندگان نیز خود را نشان می دهد. از یک طرف مشتری در اغلب موارد به دنبال تخفیف گرفتن است و از طرف دیگر ...
ادامه متن »دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت برای آموزش، بهتر است درست هزینه گردد. همیشه ارگان ها و سازمان ها از اثربخشی آموزش بسیار ناراضی هستند به نظر شما اثربخش ترین آموزش چه نوع آموزشی است که بتواند تغییر در رفتار فردی و گروهی سازمانی داشته باشد و بهره وری یک سازمان را افزایش دهد؟ آقای علی خویه خود یکی از محققین متدهای آموزش می باشد که می توانید مشاوره از ایشان در اجرای اثربخشی مشاوره هاو آموزش های خود از ایشان استفاده نمایید. علی خویه ، متمایز در شیوه آموزش و اجرا آموزش یکی از ارکان ...
ادامه متن »دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره
آکادمی اصول و فنون مذاکره . این آکادمی توسط اساتید برتر کشور و دست اندرکاران حرفه ای مذاکره تجاری در ایران با هدف رشد و توسعه ی این دانش به شکل کاربردی در ایران افتتاح شد هدف از این آکادمی این است که دانشجویان، علاقه مندان، مدیران، فروشندگان و … با ارسال جلسات مذاکره خود به این آکادمی نقاط ضعف خود را برطرف کرده و در صدد رفع ایراد ها و مشکلات جلسات مذاکره خود باشند و درضمن با تشکیل کلاس ها و کارگاه های حرفه ای در این زمینه به توسعه و بهبود مهارت های مذاکره کمک کنند این ...
ادامه متن »دوره مدیریت بازاریابی با تاکید بر مهارتهای فروش و مذاکره
دوره مدیریت بازاریابی با تاکید بر مهارتهای فروش و مذاکره هدف کسب مهارت های تخصصی در زمینه فروش و مذاکرات فروش همچنین آشنایی کامل با سیستم مدیریت شکایت مشتریان در جهت افزایش فروش. محتوای دوره: • تعاریف و مفاهیم پایه • جهت گیری شرکت ها در مورد بازار یابی و فروش در شرایط مختلف محیط بازارها • تفاوت فروشندگان سفارش ساز و سفارش گیر • ویژگیهای شخصیتی فروشندگان موفق • علم و هنر ترغیب خریداران • تکنیک های مشتری یابی • برنامه ریزی ملاقاتهای فروش • تکنیک های مصاحبه های فروش و پاسخگویی به ایراد ها و اعتراضات مشتریان • ...
ادامه متن »ویدئو سمینار فروش حرفه ای و تکنیک های فروش
ویدئو سمینار فروش حرفه ای، فروش در شرایط بحران،تکنیک های فروش علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت برای آموزش، بهتر است درست هزینه گردد. همیشه ارگان ها و سازمان ها از اثربخشی آموزش بسیار ناراضی هستند به نظر شما اثربخش ترین آموزش چه نوع آموزشی است که بتواند تغییر در ...
ادامه متن »مذاکرات تجاری و فنون مذاکره
مذاکرات تجاری و فنون مذاکره مقدمه: مدیران در انجام وظایف خویش نقش های متعددی را ایفا می کنند. نقش هدایت، دیده بانی، تشریفات، ترویج و نقش های دیگر که طبیعت کار آن ها است. مذاکره نیز یکی از نقش های بسیار مهمی است که مدیران بخش قابل ملاحظه ای از وقت خود را به آن اختصاص می دهند. مذاکره با بانک به منظور تامین منابع مالی مورد نظر سازمان، مذاکره با فروشندگان مواد اولیه و قطعات مورد نیاز برای تولید، مذاکره با خریداران عمده و کارفرمایان طرف شرکت به منظور فروش محصولات، مذاکره با مسئولان دولتی برای دریافت تسهیلات لازم ...
ادامه متن »۱۰ دام در بازاریابی-تکنیک های بازاریابی- راه های افزایش
۱۰ دام در بازاریابی-تکنیک های بازاریابی– راه های افزایش علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت برای آموزش، بهتر است درست هزینه گردد. همیشه ارگان ها و سازمان ها از اثربخشی آموزش بسیار ناراضی هستند به نظر شما اثربخش ترین آموزش چه نوع آموزشی است که بتواند تغییر در ...
ادامه متن »محتوای دوره اصول و فنون مذاکرات
محتوای دوره اصول و فنون مذاکرات محتوای دوره اصول و فنون مذاکرات تعریف مذاکره و انواع آن اصول علمی و عملی مذاکره علل لزوم یادگیری و مهارت در علم، فن و هنر مذاکره روشهای مختلف مذاکره انواع مذاکره ۲ ساعت محیط مذاکره فرایند مذاکره حرفه ای ۲ ساعت مذاکرات به روش سنتی مذاکرات مبتنی بر موضع گیری مذاکره نرم و ملایم مذاکره سخت و تهاجمی ۲ ساعت مذاکرات به روش علمی پیشرفته : ارکان مذاکره علمی جهتگیری مذاکرات علمی ۲ ساعت عناصر اصلی روی میز مذاکره تدابیر اضا کننده نیازها و خواستهها تدابیر متوقف کننده نیازها و خواستهها ۲ ساعت ...
ادامه متن »دوره اصول و فنون مذاکره حرفه ای در وصول مطالبات و تکنیک های و تاکتیک های وصول مطالبات
قابل توجه مدیران گرامی و پرسنل محترم بازرگانی و فروش دوره اصول و فنون مذاکره حرفه ای در وصول مطالبات و تکنیک های و تاکتیک های وصول مطالبات به مدت ۱۶ ساعت در شرکت ………. برگزار می گردد جهت ثبت نام به دپارتمان بازاریابی و تحقیقات بازار مراجعه فرمایید. محتوای دوره: آکادمی مذاکره ایران: مدرس: علی خویه ۱ تعریف مذاکره و انواع آن اصول علمی و عملی مذاکره علل لزوم یادگیری و مهارت در علم، فن و هنر مذاکره کاربردهای اصول و فنون مذاکره روشهای مختلف مذاکره برای وصول مطالبات انواع مذاکره روش های جلوگیری از حیله و نیرنگهای مذاکره کنندگان آشنایی ...
ادامه متن »