خدمات ما

کلیه خدمات مشاوره ای و آموزشی ما با پشتوانه ی  ۱۸ سال تجربه اجرایی ارایه می گردد.

 

 

 

  • مشاوره فروش (sales consulting) در کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت به شکل استراتژیک و عملیاتی در جهت افزایش فروشو بهبود فروش، آموزش فروش حرفه ای ( داخلی بین المللی حضوری تلفنی و …) professional sellingg 

 

 

 

  • مشاوره مدیریتی برای عارضه یابی ۳۶۰ درجه و مشاوره مدیریتی جهت اصلاح دیدگاه های اشتباه در سازمان، آسیب شناسی و عارضه یابی شرکت درتمامی زمینه های علمی عملی و تخصصی، مشاوره مدیریتی برای توانمندسازی مدیران و پرسنل جهت رسیدن به اهداف شرکت

 

 

  • برنامه ریزی فرایندهای سیستماتیک بازاریابی و فروش یکپارچه و سیستماتیک جهت توانمند سازی و ارتقاء کسب و کار

 

 

 

 

  • مشاوره جهت تعیین و تحلیل و تبیین شاخصهای استاندارد ISO و شاخص های کلیدی عملکردی فردی سازمانی KPI , KRI, PI

 

شرح مدل مشاوره های تخصصی گروه gmas.ir

گروه مشاوره بازاریابی، مشاوره مدیریت، مشاور برند، مشاور فروش و مذاکره

گروه gmas.ir   با سابقه ی ارایه مشاوره های تخصصی به بسیاری ازسازمان ها و برندهای معروف و معتبر خصوصی و غیرخصوصی و نیز بسیاری از شرکت ها و سازمان های نوپا و تازه شکل گرفته، با تحلیل و شناخت سازمان، شرکت، موسسه و یا فروشگاه شما،  مشاوره های لازم علمی و به روز را در تمامی زمینه های مرتبط با زمینه ی کاریتان ارایه می نماید. الگوی مشاوره های تخصصی این گروه در حوزه های مدیریت، فروش، بازاریابی، برندسازی، تبلیغات،IMC،  قیمت گذاری، مهندسی فروش و بازاریابی، جلسات مذاکره ی حرفه ای،فروش مویرگی، تشکیل دپارتمان بازاریابی، کمپین های تبلیغاتی و بازارسازی، پروموشن، مشتری مداری، باشگاه مشتریان و CRM ،  چیدمان فروشگاه، توزیع و پخش و … بدین شرح است:

۱-مشاوره تخصصی فوریتی: (۱ تا ۴ جلسه دو ساعته):

برای بررسی مسائل و مشکلات موجود سازمان،شرکت، فروشگاه و… و ارایه راهکارهای فوریتی. گاهی بسیاری از سازمان ها، شرکتها، فروشگاهها و موسسات به صورت مقطعی و یا گاه به صورت بحرانی با مشکلاتی در زمینه بازاریابی، فروش،کمپین تبلیغات و توزیع روبه رو می شوند که می تواند بازتابی از مشکلات کوتاه مدت پیرامونی باشد. این مشکلات گاه آنچنان مدیران و کارکنان را دچار استرس و گمگشتگی می کند که مشکلات بزرگی بر سر راه کارکرد بهینه ی  شرکت قرار می دهد. درطی مشاوره ی فوریتی همچنان که از عنوان آن پیداست به صورت فوریتی مشکلات  و آسیب های سازمان توسط متخصصین مشاور گروه gmas.ir  شناسایی شده و راهکارهای فوریتی ارایه می گردد. همچنین این سطح از مشاوره، مناسب کسانی است که می خواهند کسب و کار جدیدی را شروع نمایند.  

۳-مشاوره تخصصی  سطح کوتاه مدت: ( ۴ تا ۱۰ جلسه)

بدیهی است این سطح از مشاوره جهت حل مسائل و مشکلات جاری و اجرای برنامه های کوتاه مدت بازاریابی، فروش، کمپین تبلیغات و توزیع مفید است  که نیاز به جلسات مشاوره ی بیشتر و صرف زمان بیشتری برای واکاوی و مهندسی مشکلات دارد. در این سطح، مشاور بازاریابی راهنمایی لازم را ارائه می کند و نظارت مستقیمی بر اجرای برنامه ها ندارد.

۴-مشاوره تخصصی  سطح میان مدت: (۱۰ تا ۲۰ جلسه )

در این سطح، مشاور بازاریابی طبق مدت زمان مشخص هر ۷ تا ۱۰ روز یکبار در دفتر شرکت  و یا سازمان متقاضی مشاوره بازاریابی، فروش، کمپین تبلیغات،  چیدمان ، توزیع و … حضور و با حضور در جلسات مدیران شرکت نسبت به روند فعالیتهای شرکت آگاهی پیدا می کند.  به این شکل مشاور نسبت به  مشکلات عدیده شرکت و برنامه های آن آگاه می شود و جهت رفع مشکلات و توسعه برنامه های بازاریابی و فروش شرکت یک برنامه مدون تحت عنوان مارکتینگ پلن (Marketing Plan)  و به فارسی، برنامه بازاریابی ارائه میکند.  در این سطح از مشاوره، متخصص بر اجرای صحیح برنامه ها نظارت می نماید ( Marketing Plan بنا بر نیاز سازمان، شامل تعیین کانال ها و شیوه های توزیع، تعیین استراتژی قیمت گذاری، تعیین استراتژی تبلیغات اعم از تبلیغات رادیو و تلویزیون، تبلیغات در روزنامه ها و مجلات، تبلیغات اینترنتی، ارسال SMS، پیشبرد فروش و نظارت بر طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی کاتالوگ و بروشور، طراحی بسته بندی یا تغییر بسته بندی، شرکت در نمایشگاه های داخلی یا خارجی، راه اندازی جشنواره ها و فروشهای فوق العاده، Sampling (برنامه سمپلینگ)، تحقیقات بازار و تعیین محصولات برای تولید در آینده می باشد).

این سطح از مشاوره علاوه بر آنکه شامل تمامی موارد مشاوره تخصصی سطح میان مدت و اجرای مستقیم و بسیار دقیق بر اجرای برنامه ها و روند مرتفع سازی مشکلات سازمان است، دارای این امتیاز است که مشاور دیگر عضوی از سازمان محسوب می شود و طی مدت مشخص شده در قرارداد، در برنامه ها، تصمیم گیری ها و تمامی مسایل مورد درخواست سازمان،  بنا بر ضرورت، ارایه ی مشاوره می نماید و دوشادوش سازمان قرار می گیرد.

با تشکر از  بازدید شما دوست گرامی و ارجمند

برای ارتباط با مدیر عامل گروه می توانید به نشانی های ذیل مراجعه فرمایید.