فروش با طعم عشق!
@mmsbc
در سالهای اخیر همه ما بارها در مورد ” مشتری مداری” شنیده ایم. برای مشتری مداری باید ها و نبایدهایی گفته اند که آنها را در کتابها و متون مختلف میتوان خواند اما خیلی ها که آنها را خوانده اند؛ شنیده اند و میدانند به اصول مشتری مداری عمل نمی کنند.
فکر میکنید چرا؟
به نظر می رسد فروش موفق عشق می خواهد.
عشق به پول و درآمد بیشتر؟
نمی توان انکار کرد که یکی از اهداف اصلی هر کسب و کاری سود آوری بیشتر است اما چقدر راجع به عشق به مسائل غیر مادی کسب و کارمان فکر میکنیم؟
عشق به مشتری
عشق به خدمت کردن به او
عشق به لذت بردن مشتری از خرید رضایت بخش
عشق به فریب ندادن مشتری، وادار نکردن او به خرید اجباری
عشق به کمک کردن به مشتری در جهت انتخاب درست تر
عشق به……
نقطه چین های بالا میتواند با هر ویژگی پسندیده ی دیگری پر شود.
فکر میکنم فروش با طعم ” عشق” می تواند بسیار لذت بخش باشد!
فهیمه احمدی عضو هیات مشاور و مدرس گروه gmas.ir
khooyeh.ir
khooyeh.com
با ما همراه باشید.
https://t.me/mmsbc