برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

فروش با طعم عشق!

customer-service-employee-empowerment.jpg

فروش با طعم عشق!
@mmsbc
در سالهای اخیر همه ما بارها در مورد ” مشتری مداری” شنیده ایم. برای مشتری مداری باید ها و نبایدهایی گفته اند که آنها را در کتابها و متون مختلف میتوان خواند اما خیلی ها که آنها را خوانده اند؛ شنیده اند و میدانند به  اصول مشتری مداری عمل نمی کنند.
فکر میکنید چرا؟
به نظر می رسد فروش موفق عشق می خواهد.
عشق به پول و درآمد بیشتر؟
نمی توان انکار کرد که یکی از اهداف اصلی هر کسب و کاری سود آوری بیشتر است اما چقدر راجع به عشق به مسائل غیر مادی کسب و کارمان فکر میکنیم؟
عشق به مشتری
عشق به خدمت کردن به او
عشق به لذت بردن مشتری از خرید رضایت بخش
عشق به فریب ندادن مشتری، وادار نکردن او به خرید اجباری
عشق به کمک کردن به مشتری در جهت انتخاب درست تر
عشق به……
نقطه چین های بالا میتواند با هر ویژگی پسندیده ی دیگری پر شود.
فکر میکنم فروش با طعم ” عشق”  می تواند بسیار لذت بخش باشد!
فهیمه احمدی عضو هیات مشاور و مدرس گروه gmas.ir
khooyeh.ir
khooyeh.com

با ما همراه باشید.
https://t.me/mmsbc

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

مشاوره و آموزش به دوستان فرانسوی

    مدیریت ومهندسی فروشگاه و فروشگاه داری. مدیران و پرسنل فروشگاه ...