Test2

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

تصویر نوشته های فضای مجازی دکتر علی خویه

کاسه کوزه ها را سر کسی شکستن کنایه از گناه را به گردن بیگناهی انداختن. کاسه کوزه اش را بهم زدن ؛ کنایه از دستگاه کسی را بهم زدن . – کاسه کوزه ها را گردن کسی شکستن ؛ او را مقصر کارهای بد شده شمردن . در شرکت ها معمولا از این اتفاقات زیاد می افتد که یک‌واحد اشکال و ایراد دارد و کاسه کوزه ها سر واحد دیگری می شکند نظر شما چیست چرا چنین اتفاقی می افتد؟ . . . . . . . #دکتر_خویه #دکترعلیخویه #مشاوراجرایی #مشاورباتجربه #مشاورتجاریانگیزشی #مشاوررفتارسازمانی #شرکتمشاورهمدیریت #مشاوراستراتژی #مدیریتاستراتژیکفروش #سیستمسازیکسبوکار #مدیریتاستراتژیکبازاریابی #عارضهیابیوتحلیلعملکردسازمانی #مشاور_کارخانه #رفتارسازمانی https://www.instagram.com/p/CbEdy5bIOGm/?igshid=MDJmNzVkMjY= چرا ...

ادامه متن »

کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی

دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگان فروش عاملیت ها و کانال های توزیع و بازاریابی

کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی Drkhooyeh.ir 🟢تکنیک های و روشهای مدیریت، کنترل، ارزیابی و هدایت نمایندگی ها عاملیت ها و کانال های فروش و بازاریابی 🟡 مدرسان دوره: دکتر علی خویه و همکارن Khooyeh.com 📍شرکت ها، برای فروش و توزیع محصولات خود در سراسر کشور اقدام به ایجاد، گزینش و به کار گرفتن نمایندگی، کانال فروش، خدمات پس از فروش و کانال های  بازاریابی می نمایند اما بیشتر این شرکت ها در زمینه ارزیابی، کنترل، هدایت و تجزیه و تحلیل این نمایندگی ها، دچار مشکلاتی هستند و بسیاری از این شرکت ها در زمینه افزایش کیفیت وکمیت ...

ادامه متن »

تکنیک های فروش و بازاریابی، روش های فروش و بازاریابی

مشاور مدیر عامل مشاور مدیریت مشاور کسب وکار مربی وکوچ کسب و کار دکتر علی خویه مولف مترجم دوازده کتاب تخصصی با نوزده سال تجربه اجرایی وحرفه ای

دایره المعارف تکنیک های و روشهای فروش و بازاریابی انواع فروش و بازاریابی، تکنیک های فروش و بازاریابی، روش های فروش و بازاریابی   فروش و بازاریابی اخلاقی Ethical Marketing : فروش و بازاریابی اخلاقی به‌منظور انجام مسئولیت‌های اجتماعی و اخلاقی فروش و بازاریابی رویدادی Event Marketing : به راه انداختن رویدادی مثل ، کنفرانس‌ها ، سمینارها و فستیوال‌ها فروش و بازاریابی اعزامی Expeditionary Marketing : رفتن به بازارهای جدید قبل از رقبای دیگر فروش و بازاریابی تجربی Experiential Marketing : باعث ایجاد تعاملات حسی با برندها می‌شود فروش و بازاریابی فیس‌-بوک Face-book Marketing : فروش و بازاریابی از طریق ...

ادامه متن »

مشاور مدیریت، مشاور کسب و کار، مشاور مدیر عامل، مربی کسب وکار

مشاور مدیر عامل مشاور مدیریت مشاور کسب وکار مربی وکوچ کسب و کار دکتر علی خویه مولف مترجم دوازده کتاب تخصصی با نوزده سال تجربه اجرایی وحرفه ای

مشاور یا مدیر؟ drkhooyeh.ir پرسش های اساسی و کلیدی درباره مشاور و مدیر. منبع کتاب مشاور مدیریت تالیف گردآوری و ترجمه: دکتر علی خویه چرا شرکت های موفق هم مدیر دارند هم مشاور؟ فرق مدیر و مشاور چیست؟ چرا در یک شرکت یک مدیر نمی تواند نقش مشاور داشته باشد؟ چرا بنیانگذاران کسب و کارهای بزرگ و موفق توصیه می کنند هیچ وقت از مدیر خود مشاوره نگیرید؟ از مدیر خود به عنوان مشاور استفاده نکنید؟ مگر چه اشکالی دارد در هر موردی از مدیر خود مشاوره بگیریم؟ در چه مواردی از مشاور استفاده کنیم؟ یک مشاور حرفه ای باید ...

ادامه متن »

مدیر فروش یا رییس فروش؟

دکتر علی خویه مشاور مربی و مدرس فروش بازاریابی برند khoooyeh.com

مدیر فروش یا رییس فروش؟   در حالی برخی افراد واژه های مدیر فروش و رئیس فروش را مشابه یکدیگر می دانند که اینگونه نیست، مدیر فروش و رئیس فروش تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند حتی در نوع رفتار با نیروی کار. ما واژه های مدیریت فروش  و ریاست فروش  و مدیر فروش و رییس فروش  را بسیار شنیده‌ایم ولی آیا هیچگاه پرسیده‌ایم بین این دو چه تفاوت‌هایی وجود دارد؟ اصلا چرا باید تفاوت مدیریت فروش  و ریاست فروش  را بدانیم؟ چه اهمیتی دارد که در سازمان مدیر فروش باشیم یا رییس فروش ؟ قبل از مطالعه نوشته زیر ...

ادامه متن »

شرح خدمات تیم دکتر علی خویه

دکتر علی خویه مشاور مدرس و مربی کسب و کار بین الملل khooyeh.ir

تیم مشاوران مهندسی مدیریت ipmbok تیم مشاوران مهندسی مدیریت دکتر علی خویه ipmbok Gmas.ir Khooyeh.com با مدیریت استاد علی خویه گروهی از اساتید دانشگاه، مدیران باسابقه و با تجربه، متخصصان حرفه ای و کارشناسان خبره و نخبه در زمینه های مدیریت، بازاریابی، برند، تبلیغات، ارتباطات، فروش، IMCو CRM و MBAو DBAو سیستم های کیفیت QS و … می باشند که آمادگی همکاری و ارتباط با تمامی همکاران ، متخصصان، علاقمندان، دست اندرکاران، مدیران، اساتید و کارشناسان حرفه ای تحت لیسانس ۱to1 آمریکا با بهره‌گیری از تجربیات و دانش اساتید و  عضو انجمن های معتبر اروپا و امریکا، دانش‌آموختگان مدیریت داخل ...

ادامه متن »

کلیپ ها و مطالب فضای مجازی دکتر علی خویه

دکتر علی خویه مشاور و مربی ومدرس با تجربه khooyeh.ir

فرایندسازی و سیستم سازی Drkhooyeh.ir لطفا خودمحوری و سلیقه محوری را کنار بگذارید. آنچه باعث مرگ و پایان یک کسب و کار میشود، زخم هایی است که بر پیکر این کسب و کارها وارد میشود. این زخم ها نتیجه ضربات خنجر ناکارآمدی ها و بی نظمی های فراوان است. واقعیتی تلخ وجود دارد و آن اینکه متاسفانه بیشتر مردم وقت خود را صرف درگیر شدن با نتایج ناخوشایندی میکنند که از بی نظمی، نبود فرآیند و سیستم های پنهان سلیقه ای نشات گرفته اند. Instagram.com/khooyeh.ir نگاه فرایندی به ما کمک می‌کند که در حوزه‌های مختلف مدیریتی، مسئله‌ها و چالش‌ها را از ...

ادامه متن »

دوره آموزشی توانمندسازی مدیران گروه صنعتی گلرنگ دکتر علی خویه

دوره آموزشی توانمندسازی مدیران گروه صنعتی گلرنگ، مدرس و مشاور دکتر علی خویه، مولف و مترجم دوازده کتاب تخصصی با 19 سال تجربه اجرایی حرفه ای khooyeh.ir

دوره آموزشی توانمند سازی مدیران ( ویژه مدیران ارشد) گروه صنعتی گلرنگ دکتر علی خویه مدرس و مشاور Khooyeh.ir   ردیف نام دوره اساتید سرفصل  ها دستاوردهای  دوره ۴ آشنایی با مدل تجاری Business model آقای دکتر علی خویه، دکتری مدیریت از دانشگاه تهران با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای khooyeh.ir تقویت مهارت و توانایی تهیه و تدوین مدل و کسب وکار آشنایی با الگوی مدل کسب و کار(مدل تفکیک شده ،دنباله داریا متنوع ،چند وجهی، مدل باز) تقویت نگرش دانش و بینش طراحی  تدوین BM توانایی طراحی مدل کسب و کار برای فعالیت و یا محصول جدید آشنایی ...

ادامه متن »

بازارایابی پارتیزانی بازاریابی چریکی تبلیغات پارتیزانی http://guerrillamarketing.blogfa.com/

دکتر علی خویه مشاور و مدرس بازاریابی پارتیزانی چریکی http://guerrillamarketing.blogfa.com/

ایده بازاریابی چریکی برای تحت تأثیر قرار دادن مشتریان بالقوه، دکتر علی خویه تاریخ : پنجشنبه بیست و دوم مهر ۱۴۰۰ ۵ ایده بازاریابی چریکی برای تحت تأثیر قرار دادن مشتریان بالقوه   چرا گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه را انتخاب می کنید در لینک های ذیل برخی از توضیحات ارایه گردیده است. چرا دکتر علی خویه ۱ چرا دکتر علی خویه ۲ چرا دکتر علی خویه ۳ چرا دکتر علی خویه ۴ چرا دکتر علی خویه ۵ چرا دکتر علی خویه ۶ چرا دکتر علی خویه ۷ چرا دکتر علی خویه ۸ چرا دکتر علی خویه ۹ ...

ادامه متن »

۱۴ تکنیک ساده اما موثر برای افزایش فروش

دکتر علی خویه مدرس فروش استاد فروش مشاور فروش و بازاریابی کاربردی اجرایی عملیاتی دکتر علی خویه khooyeh.ir

۱۴ تکنیک ساده اما موثر برای افزایش فروش تهیه و تدوین: دکتر علی خویه مشاور و مدرس اجرایی کاربری عملیاتی و با تجربه فروش و بازاریابی منبع: گروه مشاوره مجله فوربس مشاغل زیادی در سراسر جهان به دنبال رازورمز افزایش میزان فروش هستند. این کار آنقدر پردرآمد است که بسیاری از افراد با ارائه راهکار به شرکت‌ها، جهت بهبود میزان فروش ، برای خود، شغل کاملی ایجاد کرده اند. با وجود همه این کمکها، بسیاری از شرکت ها به ندرت می‌توانند میزان فروش خود را افزایش دهند. مشاغل گوناگون، ممکن است چندین بار تعاملات خود را با دقت مرور کنند ...

ادامه متن »