زنجیره تامین

۱۵۰ تکنیک بازاریابی فروش دکتر علی خویه

علی خویه مشاور مربی کوچ ومنتور کسب و کار مدیریت فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

به نام او که همه هستی از اوست ۱۵۰ روش تکنیک و تاکتیک بازاریابی ۱۵۰ مدل بازاریابی واحد استراتژی و تحقق و توسعه  دکتر علی خویه drkhooyeh.ir Khooyeh.com دکتر بازاریابی marketingdoctor.ir  مدل ها روش ها تکنیک ها و تاکتیک های بازاریابی دکتر علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ khooyeh.ir   ۵۱۴ تکنیک ساده و کاربردی بازاریابی، افزایش فروش، مذاکره، چانه زنی،  متقاعد سازی و مدیریت تعارض بخش دوم مدرس مشاور و مربی: دکتر علی خویه drkhooyeh.ir @ مدرس مشاور و مربی بیش از صدها شرکت و برند معتبر ملی و بین المللی ، بیش از ۲۱ سال تجربه اجرایی از کارشناسی ویزیتوری فروشندگی ...

ادامه متن »

✅آکادمی آموزش و مشاوره پخش توزیع فروش و بازاریابی مویرگی

کتاب بازاریابی و فروش مویرگی دکتر علی خویه

✅آکادمی آموزش و مشاوره پخش توزیع فروش و بازاریابی مویرگی https://moyragi.blog.ir/ سلام و درود بر شما همراهان گرامی. با تشکر از شما که بیش از یک دهه در کنار ما و همراه ما بودید . ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم. ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم. مطالب آموزشی ما را در کانال های و پیام رسان های داخلی و خارجی دنبال فرمایید. http://mooyragi.ir http://moyragi.ir http://alikhooyeh.blogfa.com آموزش مشاوره و اجرا در حوزه صنعت توزیع پخش و فروش گرم و سرد،فروش مویرگی شبکه ای هیبریدی و ...

ادامه متن »

برخی از مطالب تلگرام و اینستاگرام و واتزاپ دکتر علی خویه

دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های ملی و بین المللی khooyeh.ir

به داشتن همراهانی مانند شما افتخار می کنیم جهت دریافت مطالب آموزشی می توانید عضو کانال های تلگرام یا صفحه اینستاگرام ما باشید. اهمیت و ضرورت آموزش در محل شرکت و محل کسب و کار شما متخصصیان و محققان آموزش معتقدند، اثربخش ترین آموزش ها آموزشی است که ضمن خدمت و در محل کار انجام گیرد آنها معتقدند برای اثربخشی بیشتر آموزش ها باید سعی شود تا در حین کار و ضمن خدمت آموزش ها به پرسنل صورت گیرد البته آموزشی که خود مدرس تجربه اجرایی و عملیاتی داشته باشد. اما چرا آموزش د رمحل؟؟ برخی از ویژگی ها و ...

ادامه متن »

مدیریت زنجیره تامین

مدیریت زنجیره تامین : در رقابتهای جهانی موجود در عصر حاضر باید محصولات متنوع را با توجه به درخواست مشتری دردسترس وی قرارداد. خواست مشتری برکیفیت بالا و خدمت رسانی سریع موجب افزایش فشارهایی شده است که قبلا وجود نداشته است، در نتیجه شرکتها بیش از این نمی توانند به تنهایی از عهده تمامی کارها برآیند. در بازار رقابتی موجود، بنگاه های اقتصادی و تولیدی علاوه بر پرداختن به سازمان و منابع داخلی، خود را به مدیریت و نظارت بر منابع و ارکان مرتبط خارج از سازمان نیازمند یافته اند. لذا امروزه مدیریت زنجیره تامین به عنوان یکی از مبانی ...

ادامه متن »

کارگاه آموزشی مدیریت زنجیره تامین SCM

کارگاه آموزشی مدیریت زنجیره تامین SCM به صورت اجرایی و کاربردی و مشارکت گروهی مدرس : مهندس علی خویه www.khooyeh.com mooyragi.ir مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب در زمینه ارتباطات بازاریابی تبلیغات خلاقیت مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صدا و سیما با تجربه ۱۸ ساله اجرایی در سازمانها و شرکت های مختلف ملی  بین المللی ارایه بیش از ۵۰۰ ساعت دوره های آموزشی کاربردی و اجرایی د رسازمان ها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی عضو  هیات تحریریه نشریات مختلف اقتصادی تولید صنعتی عضو انجمن های مختلف علمی ملی و بین المللی     سرفصل ها و رئوس ...

ادامه متن »

مدیریت زنجیره تامین کالا

مدیریت زنجیره تامین: تعریف، تاریخچه، اهداف، فرایندها، مزایا و موانع نویسنده : میان آبادی، عباسعلی سال انتشار : ۱۳۸۹ چکیده برا ی محیط همیشه در حال تغییراین دوران وتغییر در شیوه تعاملات شرکتها با تامین کنندگان ومشتریان و پیچیدگی بازارها، کاهش دوره عمر محصولات و اهمیت یافتن زمان پاسخگویی به مشتریان و افزایش انعطاف پذیری، زنجیره تامین عاملی حیاتی برای رقابت پذیری سازمان ها می باشد. بنابراین شناخت زنجیره تامین و اجرای آن کمک به تعالی سازمان و عملکرد بهتر می کند. در این مقاله سعی شده تحولات زنجیره تامین، فرایندهای اجرای آن، مشکلات و منافع مورد بررسی قرار گیرد. ...

ادامه متن »

خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش دکتر علی خویه

خدمات  و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش دکتر علی خویه     www.khooyeh.com www.khooyeh.ir برای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال ۱۳۹۵ خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت های طرف قرارداد در سال ۱۳۹۵ ۱٫     تدوین و تبیین ساختار شرکت  مبتنی بر مشتری . ۲٫     آموزش فروشندگان . ۳٫     طراحی سیستم نظارت بر کار فروشندگان . ۴٫     تعیین مشتریان هدف . ۵٫     تعیین مشتریان بالقوه . ۶٫     تدوین استراتژی برخورد با مشتری . ۷٫     طراحی و تدوین سیستم نظام مند خدمات قبل از فروش .رسیدگی به شکایات مشتری .سنجش رضایت مشتری . ۸٫     ...

ادامه متن »