برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

اصول مدیریت ارتباط با مشتری CRM

اصول مدیریت ارتباط با مشتری  CRM :
فرایندها و برنامه های کاربردی مدیریت ارتباط با مشتری ، براساس اصول پایه ای به شرح زیر می باشد .
· هدف گذاری کردن تک تک مشتریان
· جذب و حفظ وفاداری مشتری از طریق ارتباط شخصی
· انتخاب مشتری براساس مفهوم ارزش طول حیات مشتری
بطور خلاصه اختصاصی سازی محصولات ،وفاداری مشتری و انتخاب آنها براساس مفهوم ارزش مدت حیات ، اصول اساسی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری می باشند.
روش هایی برای نگهداری و حفظ وفاداری مشتری ارائه شده است که برخی از آنها عبارتند از :
· خلق فرهنگ مشتری مدار
· توانمند سازی کارکنان : شغل کارکنان ارضای مشتریان بوده و آنها نیازمند احساس اطمینان در توانایی شان برای تصمیم گیری هستند.
· سنجش عملکرد: به همراه سنجش سطح عملکرد کارکنان ، سطح عملکرد و کیفیت و بهره وری افزایش خواهد یافت. وقتی کارکنان

سطح عملکرد استانداردی را به دست می آورند، نگهداری مشتری و وفاداری آن طبیعتاً به دست می آید.
· توجه به ارزش عمر هر مشتری : هر مشتری یک ارزش عمر دارد و شرکت های خرده از ارزش مشتری در کل دوران زندگی آنها اطلاع دارند.

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

code

x

این مطلب را نیز بخوانید

نحوه ی جذب مشتری به وسیله ی برندسازی

هزینه جذب مشتریان جدید  بسیار بیشتر از  حفظ مشتریان موجود است لذا ...