حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
– مفهوم مشتری مدری – اصول طرح ریزی و کار با CRM – اصول مشتری مداری حرفه ای |
ارتقای بینش و نگرش |
– تفکر مشتری مداری – تعریف جدید اصول بازاریابی و مشتری مداری – تغییر نگرش به سوی واقعیت مشتریان – نگرش واقعی مشتری مداری |
ارتقای مهارت |
– مهارتهای مشتری مدای – مهارت های تعامل با انواع مشتریان – عناصر مشتری مداری – فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان – مهارت آشنایی با ماهیت رفتار مصرف کننده و مشتریان – انوع مشتریان و شیوه های برخورد و فروش به آنها – ارزیابی فرهنگ مشتریان و مصرف کنندگان – موانع و محدودیت های تاثیر گذار رفتار خریداران – بازاریابی و ارزش های درونی و بیرونی مشتریان و مصرف کنندگان – فرایند اجتماعی مشتریان – ارتباطات درونی مشتریان – انگیزش احساسات و شخصیت مصرف کنندگان و مشتریان – یادگیری حافظه و هوش مشتریان و مصرف کنندگان – سنجش هیجانات مشتریان – مهارت شناخت مشتریان – مهارت حفظ مشتریان – مهارت تقسیم مشتریان – مهارت کار و آشنایی با نرم افزار CRM – · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات متشریان – · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات مشتریان – ا مهارت استفاده از قدرت تمرکز – مهارت استفاده از قدرت سوال – مهارت استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت – مهارت تصویر سازی ذهنی – مهارت TOTE – مهارت ROLE – مهارت متا |
مدرس دوره
علی خویه
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸.
مدرس دانشگاه و سخنران
مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی
بیش از ۱۸ سال تجربه ی اجرایی در زمینه های مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و…