برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

روش های موثر تبلیغات

;”,.
سرجیو زیمن در کتاب ” تبلیغاتی که میشناسید به آخر خط رسیده است” رازهای ناگفته ای از تبلیغات بازگو میکند. او معتقد است بسیاری از روش های تبلیغاتی امروز دیگر موثر نیست. در دنیای پیشرفته ی امروزی با فن اوری های نوین، تبلیغاتی مطلوب خواهد بود که خلاق، متمایر، ارزشمند و سازگار با مخطبان خود باشد.
آیا تبلیغات فقط نشان دادن نام و نشان و شعار در رسانه ها با صرف بودجه های کلان است؟
آیا تکرار پیام یک محصول یا شرکت در رسانه ها ضامن موفقیت است؟
در آنسوی مرزهای دنیای بازاریابی ثابت شده است که ما به چیزهایی بیش از تبلیغات کنونی نیاز داریم.
در کتاب “تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات” به تالیف علی خویه و دکتر احمد روستا سعی شده است اطلاعاتی ارایه گردد تا شما بتوانید تبلیغات برتر و موثر داشته باشید.
در این کتاب شما با مزیت های رقابتی تبلیغات، مفاهیم و مبانی تبلیغات، تکنیک ها ی نوین تبلیغاتی شامل رایانه ای و اینترنتی، تاکتیک ی خلاق در تبلیغات، تاکتیک های مبتنی بر ورزش؛ هنرهای تجسمی ، سینما و ادبیات و ….. آشنا میشوید.
مطالعه این کتاب را به همه دوستان پیشنهاد میکنیم.

۱٫ SERGIO ZEMAN.

 

کتاب سبک های تبلیغاتی و تبلیغات تریزی

کتاب سبک های تبلیغاتی و تبلیغات تریزی

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

شیوه درست و اثرگذار تبلیغات

اصول و فنون تبلیغ معنا و مفهوم تبلیغ : به معنای پخش ...