برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

روش های موثر تبلیغات

;”,.
سرجیو زیمن در کتاب ” تبلیغاتی که میشناسید به آخر خط رسیده است” رازهای ناگفته ای از تبلیغات بازگو میکند. او معتقد است بسیاری از روش های تبلیغاتی امروز دیگر موثر نیست. در دنیای پیشرفته ی امروزی با فن اوری های نوین، تبلیغاتی مطلوب خواهد بود که خلاق، متمایر، ارزشمند و سازگار با مخطبان خود باشد.
آیا تبلیغات فقط نشان دادن نام و نشان و شعار در رسانه ها با صرف بودجه های کلان است؟
آیا تکرار پیام یک محصول یا شرکت در رسانه ها ضامن موفقیت است؟
در آنسوی مرزهای دنیای بازاریابی ثابت شده است که ما به چیزهایی بیش از تبلیغات کنونی نیاز داریم.
در کتاب “تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات” به تالیف علی خویه و دکتر احمد روستا سعی شده است اطلاعاتی ارایه گردد تا شما بتوانید تبلیغات برتر و موثر داشته باشید.
در این کتاب شما با مزیت های رقابتی تبلیغات، مفاهیم و مبانی تبلیغات، تکنیک ها ی نوین تبلیغاتی شامل رایانه ای و اینترنتی، تاکتیک ی خلاق در تبلیغات، تاکتیک های مبتنی بر ورزش؛ هنرهای تجسمی ، سینما و ادبیات و ….. آشنا میشوید.
مطالعه این کتاب را به همه دوستان پیشنهاد میکنیم.

۱٫ SERGIO ZEMAN.

 

کتاب سبک های تبلیغاتی و تبلیغات تریزی

کتاب سبک های تبلیغاتی و تبلیغات تریزی

علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 
کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی کانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدن کانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی  

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

code

x

این مطلب را نیز بخوانید

استراتژیها، اهداف و تکنیک های بازاریابی و تبلیغات

● مقدمه دنیای بزرگ بازاریابی مشحون از ابهامات، سوالات، پیچیدگی‌ها و بعضاً ...