بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

داستان برندسازی در صنعت ساختمان- کمپانی وینچی

management marketing khooyeh (4)

معرفی بزرگترین کمپانی ساخت‌و‌ساز دنیا کمپانی ساختمانی و مهندسی وینچی (Vinci) در کشور فرانسه یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین برند‌های صنعت ساختمان در جهان است. این شرکت ۱۱۵ساله در اغلب فهرست‌های ده‌گانه نام‌های بزرگ صنعت ساختمان دنیا به‌عنوان بزرگ‌ترین نام این عرصه شناخته می‌شود. این برند بزرگ ساختمانی پیش از این با نام سوسیته جنرال اینترپرایس (Societe Generale Enterprises) یا SGE شناخته می‌شد و هم‌اکنون در حالی که بخش قابل توجهی از سرمایه‌های اجرایی خود را معطوف به پدیده مهندسی برق کرده و به محصولات این حوزه اختصاص داده است با نام وینچی شناخته می‌شود. باشگاه CAC نام وینچی نخستین‌بار ...

ادامه متن »

بازاریابی و برندسازی در صنعت ساختمان

Real-Estate (4)

تبلیغات بدون نتیجه بررســی واقعبینانــه عملکــرد شــرکتهای فعــال و ســرمایهگذار در حــوزه ساخت وســاز طــی دههــای گذشــته بیانگر آن اســت که تا کنون هیچ شــرکتی در مســیر برندســازی واقعی و درست گامی برنداشته اســت. چنیــن دریافتــی ا گرچــه بــرای صنعــت ســاختمان نا گــوار اســت و میتوانــد بــر ناهمــواری و ســختی راه در حــوزه ساخت و ساز بیفزایــد، امــا بــرای شــرکتهایی کــه قصــد دارنــد هرچــه زودتــر درصــدد ســاخت برنــد برآینــد، نویدبخــش خواهــد بــود. چرا کــه فضــای بیشــتر و موفقیــت چشــمگیری در انتظارشــان را میکشــد. سالهاســت کــه برخــی ســرمایهگذاران در حــوزه ســاختمان برنامههــای تبلیغاتــی مختلفــی را بــرای پروژههــای خویــش در نظــر میگیرنــد. ...

ادامه متن »

راز موفقیت در مذاکره فروش ملک

Business & management marketing  (5)

اکثر شما این عبارت را شنیده‌اید: «آنکه اول صحبت می‌کند، بازنده است». آیا این یعنی دو مشاور املاک در یک اتاق بنشینند و ساعت‌ها به یکدیگر خیره شوند؟ مطلبی که در خصوص سکوت گفته شد درست است، اما به نکات دیگری نیز باید توجه کرد. راستی مهم‌ترین عامل در مذاکره چیست؟ این مطلب به چند مورد اشار می‌کند.   مذاکره و به‌خصوص مذاکره حرفه‌ای، به عوامل زیادی بستگی دارد و کلید همه اینها، ارتباط است. ارتباط می‌تواند کلامی یا غیرکلامی باشد. هر مذاکره‌ای فن بیان مناسب خود را می‌طلبد. انتخاب کلمات، سرعت، لحن، کانال ارتباطی و علائم غیرکلامی مانند زبان ...

ادامه متن »

بازاریابی مسکن

ملک مستغلات ساختمان، واحدهای مسکونی تجاری

حرفه‌ای‌ها و آنهایی که هدف‌های بزرگ دارند می‌دانند که «تلاش برای معرفی بیشتر و بهتر» یک وظیفه دایمی و مهم برای پیشرفت است. این موضوع در بازار مسکن، مهم‌تر از بازارهای دیگر است؛ جایی که هزاران مشاور املاک برای جلب بیشتر نظر مشتریان با هم رقابت می‌کنند. با اینکه روش‌های امتحان شده‌ی بسیاری وجود دارد، در این مطلب به چند نکته‌ی دیگر اشاره کرده‌ایم که می‌تواند به شما در بازاریابی کمک کند؛ راه‌هایی که با هزینه و زمان کوتاه، به خوبی به همه نشان می‌دهد شما چه توانایی‌های فوق‌العاده‌ای دارید. هر کدام از مشاوران املاک، بسته به شرایط مالی، اوضاع ...

ادامه متن »

سرمایه‌گذاری در بازار ملک و مستغلات

business marketing khooyeh (34)

سرمایه‌گذاری در حوزه املاک و مستغلات از جمله واحدهای مسکونی، زمین، ویلا و… یکی از متداول‌ترین نوع سرمایه‌گذاری از سال‌های قبل بوده و هست. اغلب افراد اولین فکری که درباره سرمایه‌های مازاد خود بعد از تامین نیازهای ضروری اولیه‌شان می‌کنند، استفاده از این سرمایه‌ها برای خرید خانه دوم، زمین یا ویلا است تا از این طریق بتوانند با حفظ ارزش سرمایه‌شان، با پیشرفت قیمت‌ها و پا به پای تورم از ارزش افزوده قابل توجهی برخوردار شوند. در این میان، هرچند سرمایه‌گذاری در بازار ملک به خصوص بازار مسکن، سرمایه‌گذاری ایمن‌تر و کم‌ریسک‌تری نسبت به سایر بازارهای سرمایه‌ای است، اما، در ...

ادامه متن »

ویژگی های یک فروشنده حرفه‌ای

business marketing khooyeh (1)

فروشندگی حرفه‌ای ، امری ضروری و مایه حیات هر شرکتی است که از طریق فروش و فروشندگی ، کسب درامد می‌نماید. فروشندگی حرفه‌ای موجب موفق شرکت خواهد شد اگر فروشندگان سازمان نه فقط در حرف بلکه در عمل نیز حرفه‌ای باشند.  اما چگونه باید عمل یک فروشنده را مورد قضاوت قرارداد ؟ چگونه می‌توان یک فروشنده را حرفه‌ای و یا یک نیروی فروش متوسط یا ضعیف نامید ؟   شش خصیصه یک فروشنده حرفه‌ای   ۱- آگاهی از مشخصات محصولات یکی از مشکلاتی که در بسیاری از شرکت‌ها در زمان آموزش فروشندگی حرفه‌ای و یا مشاوره فروش با آن مواجه ...

ادامه متن »

فروش حرفه ای

marketing khooyeh (1)

بخش دوم ۵٫ به‌طور منظم و صادقانه، نتایج به‌دست آمده را اندازه گیری کنید. معمولا فروشندگان معمولی، تحمل حقایق را ندارند. آنها از اینکه نتایج عملکرد کاری ماه گذشته خود را مرور کنند به شدت طفره می‌روند، مگر آنکه در آن ماه عملکرد فروش خوبی داشته باشند! اما فروشندگان فوق حرفه‌ای به خوبی می‌دانند که راز موفقیت فروش در مرور اعداد –چه خوب و چه بد-است، چرا که اعداد همیشه چیزی برای یادگیری در درون خود دارند. فروش شما صعودی است؟ این خیلی خوب است. اکنون باید کاری کنید که این عملکرد را حفظ کنید و آن را توسعه دهید. ...

ادامه متن »

بزرگ ترین اشتباه های فروش

Business & management marketing  (9)

کتاب بر هم زدن معامله ی فروش ((KILLING THE SALE همانطور که در قسمت قبلی توضیح دادیم، تان دانکن ده اشتباه بزرگ را در هنگام فروش توسط فروشنده توضیح می دهد. این کتاب توسط محمد ابراهیم گوهریان و مریم میرجمالی به فارسی ترجمه شده است. تکیه کردن بر محرک های خارجی در فروش : «تکیه کردن بر محرک های خارجی در فروش » در اصطلاح استفاده کردن از محرک های بیرونی است. نظیر: کتاب های موفقیت نوارها فیلم های ویدئویی سمینارها و  محرک هایی از این قبیل تا انرژی بگیرید و اشتیاق خود را برای فروش حفظ کنید. بزرگ ترین ...

ادامه متن »

بازاریابی و فروش املاک، واحدهای مسکونی و تجاری

business marketing khooyeh (3)

قبل از اطمینان از موفقیت وارد هیچ مبارزه ای نشوید.”دیوید اکر” مقدمه : برای آنکه بتوان با توجه به نیاز بازار، مشتری و رفتار مصرف کننده استراتژی مناسبی را برای رسیدن به بازار هدف ملک های ساختمانی مسکونی تجاری و اداری، تدوین کرد نیاز به پژوهشهایی است تا بوسیله آن یک سیستم اجرایی و برنامه ریزی شده در اختیار واحد فروش قرار داد. در واقع برنامه‌ بازاریابی(Marketing plan) برنامه فروش (selling plan)و برنامه تبلیغاتی(Ad plan)صحیح به ما امکان می‌دهد با یک ملاحظه منسجم و جامع‌نگر نسبت به تمامی امکانات مادی و درونی  یک ملک و به کارگیری آنها جهت پیشبرد ...

ادامه متن »

تکنیک بازاریابی مسکن

management marketing sales khooyeh (12)

ترفند بازاریابی مسکن آیا می دانستید یکی از ترفندهای بازاریابی مسکن این است که شما کارت ویزیت ندهید بلکه اطلاعات مشتری را بگیرید؟ بسیاری از مشاوران املاک قدر مشتریانی را که به آنها مراجعه می کنند نمی دانند. اتفاقی که معمولا رخ می دهد این است که وقتی خانه ای متناسب با خواسته های مشتری ندارند بیشترین لطفی که در حق مشتری می کنند این است که کارت ویزیت خود را به مشتری می دهند و از او می خواهند که بعدا تماس بگیرد. این بدترین کاری است که می توان انجام داد. شما باید به هر فرد مراجعه کننده ...

ادامه متن »