بازاریابی فولاد و آهن

بازاریابی تیرآهن
بازاریابی میلگرد
بازاریابی آلومینیوم
بازاریابی قطعات فولادی نورد شده
بازاریابی قطعات فولادی سرد نورد شده

تشخیص و درمان بیماری های مدیریت بازاریابی فروش برند و بیماری های کسب و کار

علی خویه مدرس بازاریابی مدرس فروش مدرس برند مدرس مذاکره مدرس بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشاور برند مشاور فروش حرفه ای مدرس مدیریت مشاور مدیریت

خدمات مشاور و مدرس بازاریابی و فروش، استاد علی خوبه www.alikhoobeh.ir   مشاور و مدرس  بازاریابی و فروش  –  علی خوبه Khooyeh.ir خدمات مشاور و مدرس  بازاریابی و فروش  علی خوبه khooyeh.com •  مشاور و مدرس  بازاریابی و فروش  جهت عارضه یابی ۳۶۰ درجه واحد بازاریابی و بازاریابی و فروش  analyses 360 sales •  مشاور و مدرس بازاریابی و فروش  جهت معاینه فنی و تکنیکی کلیه سیستم های بازاریابی و فروش  sales consulting system •  مشاور و مدرس بازاریابی و فروش  در راستای بررسی تحلیل و بهبود عملکرد واحد بازاریابی و فروش •  مشاور و مدرس بازاریابی و فروش  برای ...

ادامه متن »

برخی از فیلم های آموزشی استاد علی خویه

مهندس علی خویه مولف و مترجم 12 کتاب با 19 سال تجربه اجرایی مشاور و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی

فیلم های آموزشی بازاریابی و فروش و مدیریت استاد علی خویه https://www.aparat.com/drkhooyeh علی خویه، اصول مدیریت، مدرس مدیریت، مشاور مدیریت، علی ۱:۰۳ علی خویه مدرس و مشاور مهندسی فروش و بازاریابی حرفه ای، ۳۱ بازدید ۵:۴۴ علی خویه. مشاور و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی. ۲۲۳ بازدید ۴:۲۳ روش های افزایش فروش، فروش حرفه ای، علی خویه مدرس فروش ۱۰۳ بازدید ۱:۳۰ مدرس و مشاور تکنیک های بازاریابی مدرن، تکنیک های نوین ۱۲۰ بازدید ۳:۴۴ مدیریت فروش، مهندسی فروش، فروشنده و ویزیتور حرفه ای، ۲۵۵ بازدید ۵:۱۰ استاد علی خویه، مدرس و مشاور مدیریت، برند، بازاریابی ۸۴ ...

ادامه متن »

اهمیت بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان و صنایع وابسته

بر کسی پوشیده نیست که صنعت ساختمان و صنایع وابسته به آن در سالهای اخیر دچار رکود شده است. در حقیقت می توان اینگونه بیان نمود که رکود در نتیجه کم شدن تقاضا به نسبت عرضه می باشد. هنگامی که میزان تقاضای خرید و اجاره مسکن کاهش می یابد، ساخت و تولید ساختمان نیز به طبع آن کاهش یافته و بنابراین تقاضا برای خرید محصولات ساختمانی نیز کاهش می یابد. از طرفی چون پیش از رکود، این صنعت یک دوره رونق را تجربه کرده بوده، پس تعداد عرضه کنندگان یا تامین کنندگان محصولات مرتبط با ساختمان در آن دوران بارشد زیادی ...

ادامه متن »

آموزش بازاریابی صنعتی

برگزاری کلاس های آموزشی بازاریابی و فروش در محل چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل: ۱- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی ۲- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت ۳- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی ۴- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان

ادامه متن »

مهندسی فروش و بازاریابی در صنعت ساختمان و صنایع وابسته

مهندسی فروش: در واقع به درگیری و اشتغال فرد مشخص (مهندس) در فرآیند فروش اطلاق می شود. در دنیای امروز به دلیل رشد سریع تکنولوژی و نوآوری ها، محصولات پیرامون ما هر لحظه به سمت پیچیده تر شدن گام بر می دارند. به دلیل تغییرات نسبتاً سریع سلیقه و خواست مشتریان و همچنین گرایش روز افزون کلیه محصولات به فن آور شدن، این نیاز احساس می شود که در هنگام تولید محصولات مهندسان از نزدیک با مشتریان ارتباط داشته و بدون واسطه، شنوای خواسته های ایشان باشند تا محصولی کاملاً منطبق با نیاز مصرف کننده تولید کنند و همچنین در زمان ...

ادامه متن »

بازاریابی در صنعت فولاد

بازاریابی صنعتی

برای دستیابی به جایگاه مناسب در بازار و کسب موفقیت، لازم است عوامل مختلفی دست به دست هـم دهند. کالا، قیمت، توزیع و ترفیع فروش مجموعه عواملی هستند که در بازاریابی نقـش اساسـی دارنـد و تولید کننده میتواند آنها را در کنترل خود داشته باشد. ضعف هر یک از این عناصر، منجر به ایجاد خدشه در کل سیستم میشود. بنابراین هر شرکت تولید کننده کالا با استفاده از مدیریت بازاریابی، تلاش میکند تا با توجه به شرایط داخلی و محیطی آمیخته بازاریابی مدیریت کرده و به موفقیت بالایی دست یابـد. بـا توجه به اهمیت صنعت فولاد به عنوان یک صنعت مادر و وجود ...

ادامه متن »

چرا باید برندسازی کنیم؟

برندسازی-ساخت برند برند شدن- برندینگ

اسکات گودسان بنیان‌گذار شرکت strawberryfrog» و نویسنده کتاب Uprising»، در باره برندسازی در مراحل رشد کسب‌و‌کار راهکارهایی را برای شما بیان می‌کند: اگر نگاهی گذرا به دنیای امروز بیندازیم به آسانی متوجه دلایل اهمیت امروزه برند‌ها نسبت به صد سال اخیر می‌شویم، برند‌هایی که روانشناسانه و علمی در کنار هم همانند یک علامت تجاری مخالف حضور دارند، محصولاتی که منحنی عمر دارند، برندهایی که عمرشان از محصولاتشان بالاتر است، برندهایی که یک کیفیت یکنواخت، اعتبار و تجربه را می‌رسانند، برندهایی که دارای ارزش هستند، اما چرا؟ لازم نیست راه دوری برویم زمانی که شرکت تاتا موتور هند، شرکت جگوار و ...

ادامه متن »

بازاریابی مصالح ساختمانی- ماشین آلات

بازاریابی مصالح- ملک و مستغلات- بازاریابی و فروش ساختمان

بازاریابی مصالح ساختمانی ، ماشین آلات ساختمانی ، افزودنی های بتن ، سیمان ، گچ ، آجر ، میلگرد ، بلوک سفالی و یونولیتی ، بتن ، آهک ، سنگ های تزئیناتی، لوله های ساختمانی بازاریابی مصالح ساختمانی ، ماشین آلات ساختمانی ، افزودنی های بتن ، سیمان ، گچ ، آجر ، میلگرد ، بلوک سفالی و یونولیتی ، بتن ، آهک ، سنگ های تزئیناتی، لوله های ساختمانی مارس ۲۵, ۲۰۱۵ علی خویه دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی مصالح ساختمانی   مدیریت  بازاریابی مصالح ساختمانی   بازاریابی  مصالح ساختمانی   تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی مصالح ...

ادامه متن »