لوازم ورزشی و اسپورت

بازاریابی، فروش و برندینگ لوازم ورزشی

بازاریابی ورزشی

بازاریابی در ورزش

با توجه به این که در مطلب های پیش به بررسی بازاریابی ورزشی پرداخته شد در این مطلب به بحث تقسیم بندی بازارهای ورزشی بیشتر می پردازیم. سطوح قسمت بندی بازارهای ورزشی مانند سایر بازار ها می تواند در چندین سطح شکل بگیرد، در بازار های ورزشی چند سطح کلی به چشم می خورد که در ادامه به بررسی این تقسیم بندی ها می پردازیم. بازاریابی ورزشی: تقسیم بندی بازار های ورزشی بازاریابی انبوه در بازارهای ورزشی به این معناست که فروشنده به تولید، توزیع و انجام تبلیغات پیشبردی انبوه برای یک کالا اما برای تمام خریداران می پردازد. بازاریابی قسمتی ...

ادامه متن »

استراتژی‌های موضع‌ یابی محصول

استراتژی محصول جدید

استراتژی‌های موضع‌یابی محصول توجه به نیاز مصرف کننده و سود مورد نظر آن: یکی از مهم‌ترین شیوه‌ها برای موضع‌یابی محصول توجه به نیاز مصرف‌کنندگان و سودی که مورد انتظار است، می‌باشد. به عنوان مثال: شرکت کیوان با توجه به شناختی که از خانواده‌های ایرانی پیدا نمود محصولی به نام برشتوک در بازار عرضه کرد که جایگزینی برای نان‌های سنتی گردید. توجه به ویژگی ظاهری محصول: وقتی محصول ویژگی ظاهری دارد که می‌تواند از آن به عنوان یک مزیت رقابتی استفاده نمود که نسبت به آن برنامه‌ریزی خواهیم داشت. مثل: شرکت‌های خودروسازی تویوتا، هیوندا. توجه به کاربرد: مدیران بازاریابی می‌توانند از ...

ادامه متن »

بازاریابی ورزشی

بازاریابی در ورزش

بازاریابی ورزشی  بازاریابی ورزشی دربرگیرندهٔ تمام فعالیت‌هائی است که برای ارضاء نیازها و خواسته‌های تماشاچیان ورزشی طراحی شده‌اند.علم بازاریابی ورزشی، همانند خود بازاریابی از علوم دیگری چون علم اقتصاد، جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، ارتباطات و حقوق مدد می‌جوید. البته باید بین بازاریابی ورزشی و بازاریابی از طریق ورزش تمایز قائل شد. بازاریابی ورزشی، هنگامی روی می‌دهد که سازمانی ورزشی درصدد ترویج محصولات و خدماتش باشد، مثل یک باشگاه فوتبال که برای فروش بلیت مسابقهٔ مربوط به تیمش در روزنامه آگهی می‌دهد. اما بازاریابی از طریق ورزش، زمانی است که سازمانی غیرورزشی، درصدد بهره‌گیری از ورزش، به‌عنوان ابزار فروش محصولاتش باشد، مثل یک شرکت تولیدکنندهٔ نوشابه ...

ادامه متن »

مدیریت بازاریابی ورزشی

EPL-sponsor

مدیریت بازاریابی ورزشی عناصر بازاریابی: ترکیب بازاریابی به معنی مجموعه ای از اجزاء با مقوله های مهم در ارزیابی تصمیم گیری های مربوط به بازاریابی یک سازمان است. به عبارتی دیگر آنچه که باید برای ارزیابی انجام دهیم برمبنای ترکیب بازاریابی است. این اجزاء موثر بصورت ۴P معرفی می شوند که عبارتند از: ۱٫ محصول یا خدماتی که نیاز مصرف کننده را برآورده می سازد. ۲٫ قیمت یا بهایی که مشتری باید برای دریافت محصول یا خدمت بپردازد. ۳٫ مکان کانالهای توزیعی است که محصول را برای مشتری قابل حصول می نماید. ۴٫ ترویج (پیشبرد فروش) مشتمل بر روشهای تبلیغی ...

ادامه متن »

سرفصل های کلی دوره های آموزشی

علی خویه، مدرس دوره های تخصصی مدیریت، بازاریابی، برندینگ، فروش، تبلیغات و مذاکره

سرفصل های کلی دوره های آموزشی حسابداری | کسب و کار و محیط زیست | کسب و کار و روابط دولتی | کارآفرینی | مالی | مدیریت عمومی | بهداشت و درمان | مدیریت منابع انسانی | بین المللی کسب و کار | بازاریابی | رفتار سازمانی | فروش | اجتماعی شرکت | استراتژی | مدیریت زنجیره تامین Accounting | Business and Environment | Business and Government Relations |Entrepreneurship | Finance | General Management | Health Care | Human Resource Management| International Business | Marketing | Organizational Behavior | Sales | Social Enterprise |Strategy | Supply Chain Management حسابداری بر ...

ادامه متن »

دوره ی آموزشی اصول بازاریابی

علی خویه، مدرس دوره های تخصصی مدیریت، بازاریابی، برندینگ، فروش، تبلیغات و مذاکره

اصول بازاریابی پوشش اصول اساسی و مفاهیم بازاریابی، در این دوره نشان میدهد که چگونه بازاریابان می توانند موفقیت شرکت را با جذب مشتریان وفادار را تحت تاثیر قرار دهند. با بررسی نظریه اساسی بازاریابی، به بررسی مطالعات موردی از موفقیت در بازاریابی پرداخته می شود. همچنین نکات طراحی برنامه ی بازاریابی به شرکت کنندگان در این دوره آموزش داده می شود که می تواند تفاوت فوری در شرکت های خود را ایجاد نمایند . این دوره علاوه بر بازاریابان تازه کار به بازاریابان با سابقه نیز توصیه می شود، می توان با بهره گیری از مطالب این دوره نگرش جدید ...

ادامه متن »

استراتژی بازاریابی

Business & Finance khooyeh ir (21)

  استراتژی بازاریابی   علی خویه علی خویه Khooyeh.ir gmas.ir مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور ...

ادامه متن »

مشاوره و آموزش بازاریابی-فروش-برندینگ

Business & Finance khooyeh ir (29)

دوره های آموزشی Khooyeh.ir ردیف نام دوره استاد ۱ اصول بازاریابی علی خویه ۲ اصول و فنون مذاکرات حرفه ای علی خویه ۳ اصول خرده و عمده فروشی علی خویه ۴ بازاریابی و فروش تلفنی علی خویه ۵ اصول گزارش نویسی و جمع آوری اطلاعات بازار علی خویه ۶ مدیریت منطقه ویزیت علی خویه ۷ اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده علی خویه ۸ پخش و لجستیک علی خویه ۹ بازاریابی و فروش بین المللی علی خویه ۱۰ روانشناسی ارتباط با مشتری ۱۱ مدیریت زمان علی خویه ۱۲ روانشناسی  تکنیک های تخفیف در فروش علی خویه ۱۳ روش های طبقه بندی ...

ادامه متن »

اصول و استراتژی قیمت گذاری

اصول و روش قیمت گذاری-استراتژی قیمت گذاری

مانند کسی نباشید که قیمت همه چیزرا می داند ولی ارزش هیچ چیز را نمی داند(اسکار وایلد) مانند دیگر جنبه های مدیریت قیمت گذاری و بازاریابی تلفیق هنر و دانش است. علیرغم منعطف به نظر رسیدن بحث قیمت ،اصولا تصمیم گیری در مورد قیمت ،برگشت ناپذیر است و یکی از پر ریسک ترین p از ۴p بازاریابی است. برخلاف آن چه بسیاری ازشرکت های ایرانی همچنان به عنوان پارادایم فکری خود در قیمت گذاری محصولات و خدمات در ذهن دارند،نقطه عزیمت قیمت گذاری،تحلیل جایگاه رقابتی شرکت در بازار و رحجان مخاطب است و نه محاسبات هزینه ای مدیریت مالی.مارپیچ مرگبار ...

ادامه متن »

قوانین موفقیت در فروش و افزایش فروش

SALE INCREASE2

قوانین موفقیت در فروش و افزایش فروش قوانین نوابغ فروش و فوق ستاره های فروش تکنیک ها و تاکتیک های افزایش فروش تالیف و ترجمه – علی خویه، مدرس فروش ، مدرس برند، سخنران فروش، مدرس مذاکره، مدرس بازاریابی، معلم فروش و مذاکره – قانون علت و معلول علی خویه مدرس دوره های تخصصی فروش و بازاریابی ۱۸سال تجربه ی اجرایی مشاور و مدرس بیش از صدها برند مطرح در خاورمیانه مولف ۱۲ عنوان کتاب تخصصی در زمینه ی برندسازی، بازاریابی و فروش هر چیز به دلیلی رخ می دهد . برای هر علتی معلولی هست ، و برای هر ...

ادامه متن »