تایر و لاستیک خودرو

بازاریابی و برندسازی تایر و لاستیک خودرو

دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها و موسسات آموزشی

استاد علی خویه مدرس و مشاور در حوزه بازاریابی فروش و برندسازی در آموزشگاه ها و موسسات آموزشی فرهنگی با 19 سال تجربه اجرایی

بازاریابی موسسات آموزشی بازاریابی آموزشی برندسازی آموزشگاه ها دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها دوره های آموزشی بازاریابی فروش و برندسازی در آموزشگاه ها و موسسات آموزشی چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی و سازمانی در محل شرکت شما www.khooyeh.ir ۱- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی ۲- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت ۳- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی ۴- رضایت بیشتر مخاطبان و کارکنان، تمرکز مخاطبان و کارکنان ...

ادامه متن »

برخی از فیلم های آموزشی استاد علی خویه

مهندس علی خویه مولف و مترجم 12 کتاب با 19 سال تجربه اجرایی مشاور و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی

فیلم های آموزشی بازاریابی و فروش و مدیریت استاد علی خویه https://www.aparat.com/drkhooyeh علی خویه، اصول مدیریت، مدرس مدیریت، مشاور مدیریت، علی ۱:۰۳ علی خویه مدرس و مشاور مهندسی فروش و بازاریابی حرفه ای، ۳۱ بازدید ۵:۴۴ علی خویه. مشاور و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی. ۲۲۳ بازدید ۴:۲۳ روش های افزایش فروش، فروش حرفه ای، علی خویه مدرس فروش ۱۰۳ بازدید ۱:۳۰ مدرس و مشاور تکنیک های بازاریابی مدرن، تکنیک های نوین ۱۲۰ بازدید ۳:۴۴ مدیریت فروش، مهندسی فروش، فروشنده و ویزیتور حرفه ای، ۲۵۵ بازدید ۵:۱۰ استاد علی خویه، مدرس و مشاور مدیریت، برند، بازاریابی ۸۴ ...

ادامه متن »

مدیریت و بازاریابی شرکت های بزرگ خودروسازی

نمایشگاه خودرو

شرکت های بزرگ خودروسازی از چه الگویی برای موفقیت پیروی می کنند / مدیریت و بازاریابی به سبک غول های خودروسازی اتومبیل وسیله نقلیه محبوبی است که اکنون اغلب مردم جهان از آن استفاده می کنند. شرکت های خودروسازی با توجه به سطح درآمد طبقات مختلف جامعه اقدام به عرضه گونه های متفاوتی از اتومبیل کرده اند. از خودروهای ۲هزار پوندی شرکت های کوچک هندی گرفته تا مدل های لوکس بنتلی، همگی نوید نهادینگی این غول های آهنی در زندگی بشر را می دهد. علاوه بر تحول زندگی مصرف کنندگان باید به نقش مهم صنعت خودروسازی به عنوان عرصه موفقیت ...

ادامه متن »

خدمات پس از فروش در صنعت خودرو

نمایشگاه خودرو

فروختن از ساختن به مراتب سخت‌تر است؛ این را هر خودروسازی که در یک بازار رقابتی و متنوع کار می‌کند به سرعت متوجه می‌شود. حتی برندهای بزرگ صنعت خودرو نیز ناگزیر از بازاریابی هستند چرا‌که‌ در هر سطحی از خودروسازی باشند، در نهایت رقبایی دارند که آماده هستند سهم بازار آنها را تصاحب کنند. در حال‌حاضر در میان استراتژی‌های فروش که از سوی خودروسازان مورد استفاده قرار می‌گیرد، دو استراتژی تست‌درایو یا همان آزمایش‌رانندگی با خودرو پیش از خرید و خدمات پس از فروش دو استراتژی برتر و دارای کارکرد سریع و مناسب شناخته شده‌اند. اگر تا یک دهه پیش ...

ادامه متن »

بازاریابی و تبلیغات در صنعت خودرو

بازاریابی خودرو- نمایشگاه های خودرو

بازاریابی و تبلیغات در سیستم فروش خودرو   به دلیل گسترش بیش از اندازه صنعت خودرو در جهان و افزایش رقابت بین خودروسازان، بازاریابی این محصول پرطرفدار بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به طور کلی بازاریابی یک محصول چگونه باید کنترل شود؟ مدیریت بازاریابی را کوششی آگاهانه برای دستیابی به نتایج مبادله مطلوب با بازارهای مورد نظر می‌دانند. سازمانها فعالیت‌های بازاریابی خود را بر اساس پنج دیدگاه قرار می‌دهند، این دیدگاه‌ها عبارت اند از: تولید، محصول، فروش، بازاریابی و بازاریابی اجتماعی. ● دیدگاه تولید: گرایش تولید یکی از قدیمی‌ترین فلسفه‌ها برای رهنمود دادن به فروشندگان است. گرایش تولید بر ...

ادامه متن »

چرا باید برندسازی کنیم؟

برندسازی-ساخت برند برند شدن- برندینگ

اسکات گودسان بنیان‌گذار شرکت strawberryfrog» و نویسنده کتاب Uprising»، در باره برندسازی در مراحل رشد کسب‌و‌کار راهکارهایی را برای شما بیان می‌کند: اگر نگاهی گذرا به دنیای امروز بیندازیم به آسانی متوجه دلایل اهمیت امروزه برند‌ها نسبت به صد سال اخیر می‌شویم، برند‌هایی که روانشناسانه و علمی در کنار هم همانند یک علامت تجاری مخالف حضور دارند، محصولاتی که منحنی عمر دارند، برندهایی که عمرشان از محصولاتشان بالاتر است، برندهایی که یک کیفیت یکنواخت، اعتبار و تجربه را می‌رسانند، برندهایی که دارای ارزش هستند، اما چرا؟ لازم نیست راه دوری برویم زمانی که شرکت تاتا موتور هند، شرکت جگوار و ...

ادامه متن »

تقسیم بندی بازار، هدف گیری و جایگاه یابی صنعتی

žتقسیم بندی بازار، هدف گیری و جایگاه یابی صنعتی . تقسیم بندی بازار یکی از مهم ترین تصمیمات یک سازمان، انتخاب مشتریان یا بازارهای خود است که می تواند به شکلی کارآمد به آن خدمت ارائه کند. تقسیم بندی بازار عبارت است از فرایند تقسیم کل بازار برای یک محصول به بخش ها یا گروه های خاص خریداران. شیوه پیگیری تقسیم بندی بازار روش مرسوم شامل سه گام است: تحقیقات بازاریابی در بازاریابی صنعتی، تحقیقات بر اساس منابع دست دوم از طریق گردآوری اطلاعات بازار، انجام می شود. اگر داده های دست دوم کافی نباشد، تحقیق توصیفی باید از طریق ...

ادامه متن »

بازاریابی خودرو های وارداتی و گران قیمت (لوکس)

بازاریابی خودرو- نمایشگاه های خودرو

بازاریابی خودرو و تجهیزات خودرویی و لوازم یدکی خودرو | بازاریابی خودرو های وارداتی و گران قیمت (لوکس) دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره بسمه تعالی سرفصل های آموزشی مخاطبان: نمایندگان و فروشندگان خودرو و تجهیزات خودرویی مدرس: استاد علی خویه     سیلابس ساعت شکل برگزاری مهارت های فروش حرفه ای خودروهای ۴ کارگاهی تکنیک ها  و روشهای حرفه ای متقاعد کردن مشتریان خودرو های ۳ کارگاهی و نمونه فرایند حرفه ای فروش خودرو ۲ تئوری تکنیکها ی معرفی و پرزنت خودرو ۳ عملی روانشناسی مشتریان خودرو های گران قیمت، تیپ شناسی و آنالیز رفتاری و روانی مشتریان ...

ادامه متن »

سرفصل های کلی دوره های آموزشی

علی خویه، مدرس دوره های تخصصی مدیریت، بازاریابی، برندینگ، فروش، تبلیغات و مذاکره

سرفصل های کلی دوره های آموزشی حسابداری | کسب و کار و محیط زیست | کسب و کار و روابط دولتی | کارآفرینی | مالی | مدیریت عمومی | بهداشت و درمان | مدیریت منابع انسانی | بین المللی کسب و کار | بازاریابی | رفتار سازمانی | فروش | اجتماعی شرکت | استراتژی | مدیریت زنجیره تامین Accounting | Business and Environment | Business and Government Relations |Entrepreneurship | Finance | General Management | Health Care | Human Resource Management| International Business | Marketing | Organizational Behavior | Sales | Social Enterprise |Strategy | Supply Chain Management حسابداری بر ...

ادامه متن »

دوره ی آموزشی اصول بازاریابی

علی خویه، مدرس دوره های تخصصی مدیریت، بازاریابی، برندینگ، فروش، تبلیغات و مذاکره

اصول بازاریابی پوشش اصول اساسی و مفاهیم بازاریابی، در این دوره نشان میدهد که چگونه بازاریابان می توانند موفقیت شرکت را با جذب مشتریان وفادار را تحت تاثیر قرار دهند. با بررسی نظریه اساسی بازاریابی، به بررسی مطالعات موردی از موفقیت در بازاریابی پرداخته می شود. همچنین نکات طراحی برنامه ی بازاریابی به شرکت کنندگان در این دوره آموزش داده می شود که می تواند تفاوت فوری در شرکت های خود را ایجاد نمایند . این دوره علاوه بر بازاریابان تازه کار به بازاریابان با سابقه نیز توصیه می شود، می توان با بهره گیری از مطالب این دوره نگرش جدید ...

ادامه متن »