برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
دکتر علی خویه مشاور شرکت های معتبر ملی و بین المللی در حوزه بازاریابی فروش و برندسازی

برندسازی و مهندسی فروش تجهیزات آشپزخانه و شیرآلات ساختمانی و لواز بهداشتی

 

مدیریت فروش بازاریابی و برندسازی تجهیزات آشپزخانه | هود، سینک، اجاق گاز و فر

برندسازی اجاق گاز برندسازی فر برندسازی هود برندسازی سینک

بازاریابی اجاق گاز بازاریابی تجهیزات آشپزخانه

مدیریت فروش بازاریابی و برندسازی شیرآلات بهداشتی ساختمانی لوزام بهداشتی ساختمان

سرفصل های تدریس و آموزش بازاریابی و برندسازی در صنعت تجهیزات آشپزخانه هود سینک اجاق گاز فر و شیرآلات ساختمانی و ولوازم بهداشتی ساختمان

روش های موفق بازاریابی و برندسازی تجهیزات آشپزخانه هود سینک اجاق گاز فر

تکنیک های بازاریابی و فروش شیر آلات

روش های موفق ارتباط با مشتریان صنعت تجهیزات آشپزخانه و شیرآلات ساختمانی

سیستم های حرفه ای راه اندازی و استقرار تیم فروش در تجهیزات آشپزخانه و شیرآلات

روش های نوین و مدرن برندسازی تجهیزات آشپزخانه و شیرآلات بهداشتی و ساختمانی

تکنیک های موفق بازاریابی و برندسازی در صنایع تجهیزات آشپزخانه و شیرآلات بهداشتی در کشورهای پیشرفته دنیا

دکتر علی خویه

مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی

با تشکر از  بازدید شما دوست گرامی و ارجمند

برای ارتباط با مدیر عامل گروه می توانید به نشانی های ذیل مراجعه فرمایید.

دکتر علی خویه مشاور و مدرس حوزه برندسازی بازاریابی و فروش در حوزه تجهیزات آشپزخانه و بهداشتی ساختمان

دکتر علی خویه مشاور و مدرس حوزه برندسازی بازاریابی و فروش در حوزه تجهیزات آشپزخانه و بهداشتی ساختمان

 

·  صفحه اینستاگرام دکتر مال مرجع مدیران فروشگا ها

·  https://www.instagram.com/hypermarketing.ir

·  صفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایران
·  https://www.instagram.com/negotiation_academy

دکتر علی خویه مشاور و مدرس حوزه برندسازی بازاریابی و فروش در حوزه تجهیزات آشپزخانه و بهداشتی ساختمان

دکتر علی خویه مشاور و مدرس حوزه برندسازی بازاریابی و فروش در حوزه تجهیزات آشپزخانه و بهداشتی ساختمان

 

مروری بر برخی از تحقیقات انجام گرفته در مورد

مدیریت بازاریابی برندسازی مهندسی فروش در صنعت تجهیزات آشپزخانه هود گاز سینک فر و شیرآلات صنعتی بهداشتی ساختمانی

بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر رفتار مصرف‌کنندگان؛ (مورد مطالعه: شرکت تولیدکننده شیرآلات بهداشتی

در بازار رقابتی امروز، جذب و حفظ مشتری از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. یکی از راههای دستیابی به این هدف تولید محصولات با در نظر گرفتن جنبه های زیبایی شناختی آنان است. هدف بازاریابی حسی خلق احساسات جهت لذت بردن مصرف کنندگان از یک تجربه است به طوریکه بر نگرش و رفتار خرید آن ها تاثیر گذار باشد. این پژوهش با هدف بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر رفتار مصرف کنندگان محصولات شرکت تولید کننده شیرآلات بهداشتی موست انجام شد. شرکت مذکور یکی از تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی لوکس در کشور می باشد. داده های مورد نیاز با استفاده از پرسشنامه و از میان ۱۰۵ نفر از مشتریان محصولات شرکت مذکور که به صورت تصادفی انتخاب گردیده بودند، جمع آوری گردید. داده های به دست آمده با استفاده از فنون آمار توصیفی و آمار استنباطی نظیر ضریب همبستگی پیرسون، مدلسازی معادلات ساختاری و رگرسیون سلسله مراتبی تحلیل گردید. یافته های تحقیق نشان داد که بازاریابی حسی تاثیر مثبتی بر قصد خرید مصرف کنندگان دارد.

پدیدآور: سانیا موجرلو استاد راهنما: مهرداد حسن‌زاده

 

بررسی پیامدهای نگرشی بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان در شرکت شیرآلات صنعتی فلواستریم پارس

شدت رقابت و پیچیدگی بازارها، بسیاری از بنگاه‌ها را ناگزیر از پذیرش نگرش نوینی از مفهوم بازاریابی، یعنی «بازاریابی رابطه‌مند » نموده و آنها را به جای راهبردهای تهاجمی‌ بازاریابی به سوی راهبردهای دفاعی بازاریابی، خصوصاً در بازارهای صنعتی، سوق می‌دهد. در واقع، بازاریابی رابطه‌مند به عنوان عامل اثرگذار در ایجاد وفاداری در مشتریان می‌تواند مزیت رقابتی پایداری برای بنگاه خلق نماید. لذا، ضرورت بررسی پیامدهای بازاریابی رابطه‌مند همواره مورد توجه شرکت‌ها، خصوصاً فعالان بازارهای صنعتی بوده است. هدف از این پژوهش نیز، بررسی پیامدهای نگرشی بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان در شرکت شیرآلات صنعتی فلواستریم پارس می‌باشد، تا بتوان با آگاهی از وضعیت عوامل مذکور، شرکت‌ را در بهینه‌کردن برنامه‌های بازاریابی خصوصاً وفاداری مشتریان یاری نمود. بدین منظور، بر اساس پیامدهای نگرشی بازاریابی رابطه‌مند، پنج فرضیه‌ تدوین گردیده است. رویکرد پژوهش از نوع توصیفی/همبستگی و جامعه آماری آن، شامل کلیه مدیران، روسأ و کارشناسان هفت شرکت طرف قرارداد شرکت شیرآلات صنعتی فلواستریم پارس بوده که با استفاده از روش نمونه‌گیری تصادفی ساده تعداد ۲۴۷ مورد انتخاب گردید. برای گردآوری داده‌ها از روش‌های کتابخانه‌ای و میدانی استفاده شده و در نهایت، پس از جمع‌آوری و تلخیص داده‌ها، به منظور تحلیل و تفسیر فرضیه‌های پژوهش از تکینیک مدل‌یابی معادلات ساختاری استفاده شده است.یافته‌های پژوهش موید آنست که بازاریابی رابطه‌مند بر تصویر ذهنی از برند، رضایت‌مندی از برند و وفاداری به برند تأثیر مثبت و معناداری داشته و همچنین، وفاداری به برند تحت تأثیر سایر عوامل برند نیز قرار دارد که به ترتیب اولویت عبارتند از؛ ۱) بازاریابی رابطه‌مند، ۲) رضایت‌مندی از برند و ۳) تصویر ذهنی مثبت از برند.

پدیدآور: نسرین اکبرپور استاد راهنما: علی محقر استاد مشاور: میرزاحسن حسینی

 

دکتر علی خویه مشاور و مدرس حوزه برندسازی بازاریابی و فروش در حوزه تجهیزات آشپزخانه و بهداشتی ساختمان

دکتر علی خویه مشاور و مدرس حوزه برندسازی بازاریابی و فروش در حوزه تجهیزات آشپزخانه و بهداشتی ساختمان

 

تاثیر مدیریت زنجیره تامین بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی(مورد مطالعه:شرکت تولید کننده شیرآلات صنعتی

پدیدآور: پویا فرمهین فراهانی استاد راهنما: عبدالله کولوبندی

چکیدهمطالعه سیر تحول مدیریت نشان می‌دهد که شرکتها ابتدا به منظور مقابله با تغییرات شدید محیطی و بهبود عملکرد سازمانی و سپس برای کسب سهم بازار بیشتر و کسب مزیت رقابتی، مدیریت زنجیره تامین را مورد توجه قرار داده‌اند. شرکتهای شیرآلات با توجه به کمیت گسترده مجموعه قطعات، جزو شرکتهای پیشرو در این زمینه بوده‌اند به این منظور شرکت طراحی و تامین قطعات با مدیریت زنجیره تامین این مجموعه درصدد افزایش عملکرد و کسب مزیت رقابتی است. پژوهش حاضر در پی درک آن است که تا چه اندازه مدیریت زنجیره تامین با توجه به رقابت روزافزون در صنعت مورد نظر می‌تواند به کسب مزیت رقابتی و بالا بردن عملکرد سازمانی کمک کند. پرسشنامه این مطالعه از نوع محقق ساخته بوده و روایی آن با نظر اساتید و پایایی آن با استفاده از پیش آزمون و استفاده از ضریب آلفای کرونباخ سنجیده شده است. این پرسشنامه با متغیر های تحقیق هم خوانی داشته . جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مدیران ، کارشناسان ارشد و کارمندان در واحد های بازاریابی ، فروش و بررسی های اقتصادی؛ امور حقوقی و قرارداد ها؛ برنامه ریزی و فناوری اطلاعات؛ امور مهندسی؛ امور مالی؛ منابع انسانی و اداری شرکت شیرآلات میراب ، که تعداد آنها ۵۰۰ می باشد. البته از آنجا که انجام پژوهش و دسترسی به کل جامعه برای این پژوهش دشوار بود لذا اقدام به نمونه گیری شد. روش نمونه گیری اتخاذ شده نمونه گیری تصادفی ساده می باشد و حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران ۲۱۷ نفر محاسبه گردید. نتایج این تحقیق نشان داد مدیریت زنجیره تامین و ابعاد آن بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی شرکت تولید کننده شیرآلات صنعتی میراب تاثیر دارد.واژگان کلیدی: مدیریت زنجیره تامین، مزیت رقابتی، عملکرد سازمانی

 

 

بررسی تاثیر استراتژی تعمیم نام تجاری بر نگرش مصرف کننده از محصول جدید (مطالعه موردی برند اسنوا

در بازارهای رقابتی امروز، ریسک های مالی و بازاریابی مرتبط با معرفی محصولات جدید تحت نام های ناآشنا و همچنین روند طولانی شکل گیری نگرش مطلوب مصرف کنندگان به محصولات جدید، بسیاری از شرکتها را به سمت برگزیدن استراتژی تعمیم نام تجاری سوق داده است. اما استفاده بدون تحقیق و مطالعه از آن، علاوه بر اتلاف زمان ومنابع شرکت، به نام تجاری و محصول جدید نیز لطمه خواهد زد. لذا درپژوهش حاضر با عنوان”بررسی تاثیر استراتژی تعمیم نام تجاری بر نگرش مصرف کننده از محصول جدید” تلاش شده که با مطالعه تحقیقات مشابه و اجرای یک تحقیق میدانی در مورد برند اسنوا، دلایل موفقیت ویا عدم موفقیت استراتژی تعمیم نام تجاری، مورد مطالعه قرار گیرد. از آنجایی که موفقیت استراتژی تعمیم نام تجاری در گرو تاثیر مثبت آن، بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصول جدید می باشد، عوامل موثر در شکل گیری این نگرش (کیفیت ادراک شده از محصول اصلی، تناسب ادراک شده بین دو محصول اصلی و جدید، قابلیت مکمل بودن محصول اصلی و جدید، قابلیت جایگزینی محصول جدید و اصلی، قابلیت انتقال مهارتها و تجهیزات) مورد بررسی واقع شده اند. بر این اساس دو فرضیه اصلی و سه فرضیه فرعی مطرح گردید. در این پژوهش ضمن مطالعات کتابخانه ای، پرسشنامه ای جهت تعیین عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده ومیزان تاثیرگذاری هرکدام، طراحی گردید که در تکمیل آن ۳۹۳ نفر از مشتریان اسنوا در نمایندگی های تهران مشارکت نموده اند. تحلیل اطلاعات، از روشهای آماری توصیفی(میانگین و…)و استنباطی(آزمون فریدمن، تی-استیودنت، همبستگی پیرسون و رگرسیون) انجام شده و در نهایت مدل مفهومی تحقیق از طریق نرم افزار لیزرل ترسیم شده است. یافته های تحقیق نشان داد که: از بین متغیرهای موثر بر نگرش مصرف کننده، کیفیت ادراک شده بالاترین و قابلیت جایگزینی کمترین تاثیر را بر نگرش مصرف کننده دارد. هچنین به نظر مشتریان اسنوا، از بین محصولات فرضی جدید، هود و سینک ظرفشویی و تلفن، دارای بالاترین امتیاز از نظر تولید با کیفیت می باشند.

پدیدآور: بهناز عاطفی استاد راهنما: اوژن کریمی استاد مشاور: حبیب‌الله دانایی

 

 

دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی با 19 سال تجربه اجرایی موفق حرفه ای

دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی با ۱۹ سال تجربه اجرایی موفق حرفه ای

.

 

·  صفحه اینستاگرام دکتر مال مرجع مدیران فروشگا ها

·  https://www.instagram.com/hypermarketing.ir

·  صفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایران

·  https://www.instagram.com/negotiation_academy

 

 

 

دکتر علی خویه مشاور و مدرس حوزه برندسازی بازاریابی و فروش در حوزه تجهیزات آشپزخانه و بهداشتی ساختمان

دکتر علی خویه مشاور و مدرس حوزه برندسازی بازاریابی و فروش در حوزه تجهیزات آشپزخانه و بهداشتی ساختمان

دکتر علی خویه مشاور و مدرس حوزه برندسازی بازاریابی و فروش در حوزه تجهیزات آشپزخانه و بهداشتی ساختمان

دکتر علی خویه مشاور و مدرس حوزه برندسازی بازاریابی و فروش در حوزه تجهیزات آشپزخانه و بهداشتی ساختمان

 

 

 

 


 

 

 

دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی با 19 سال تجربه اجرایی موفق حرفه ای

دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی با ۱۹ سال تجربه اجرایی موفق حرفه ای

 

 

دکتر علی خویه مشاور و مدرس حوزه برندسازی بازاریابی و فروش در حوزه تجهیزات آشپزخانه و بهداشتی ساختمان

دکتر علی خویه مشاور و مدرس حوزه برندسازی بازاریابی و فروش در حوزه تجهیزات آشپزخانه و بهداشتی ساختمان

 

اهمیت راه اندازی واحد مهندسی فروش در شرکت های تولید کننده تجهیزات آشپزخانه دکوراسیون شیرالات بهداشتی صنعتی ساختمانی

www.khooyeh.com

۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

 

بسیاری از مشکلاتی که مشتریان پس از یک دوره فروش با آن مواجه می شوند به علت یک یا برخی از موارد زیر است :

    • عدم وجود فرد مجرب جهت آنالیز فروش وعوامل افزایش و کاهش فروش
    • افزایش سایز شرکت
    • تغییر فعالیت شرکت
    • تغییر نیازها
    • عدم معاینه واحد فروش
    • عدم استقرار واحد مهندسی فروش
  • ایرادات موجود در بدنه واحد فروش و بازاریابی
  • مشکلات مشتری در نهایت مشکل فروش شرکت است. بسیاری از پروژه ها به دلیل عدم راه اندازی صحیح مشتری در بدو شروع یا پس از مدت زمان محدودی با مشکلاتی مواجه می شوند که معمولا منجر به کاهش فروش نسبت به بزرگی شرکت  گشته یا باعث ایجاد ناراضایتی می گردد.

چون سرمایه یک شرکت رضایت مشتریان است. پس مهندسی فروش الزامی است در بازار شرکت های پخش و توزیع مویرگی اگر پروژه ای را از دست بدهید یا کاربران ناراضی داشته باشید به طور حتم بخشی از بازار را از دست داده اید.

با توجه به جمیع جهات برد مشتری به دلیل استقرار و احد مهندسی فروش در شرکت است. راه اندازی واحد مهندسی فروش مزایای زیر را برای پروژه به همراه دارد :

    • استفاده از تجربه پروژه های قبلی
    • آینده نگری برای مشتری
    • تمرکز روی فروش و مشتری
    • ایجاد زمان جهت تطبیق مشتریان با نیازهای جدید

به همین دلیل است که شرکت مهندسی فروش گروه خویه  واحد راه اندازی را از واحد پشتیبانی جدا کرده و به راه اندازی با دید ویژه ای نگاه می کند.

راه اندازی مهندسی فروش چگونه صورت می گیرد؟

راه اندازی مهندسی فروش  جزئی از همه قراردادهای شرکت بوده و در هر پروژه صورت می گیرد. پس از تحویل پروژه به مدیر واحد راه اندازی، یک مدیر پروژه مهندسی فروش به مشتری معرفی می شود. این مدیر پروژه از اولین جلسه پس از نصب تا تحویل واحد مهندسی فروش به مشتری با وی خواهد بود. معمولا سعی می شود به هر پروژه، مدیری تخصیص یابد که پروژه های مشابهی با آن فعالیت خاص را پیش از این به اتمام رسانده باشد.

استقرار چیست؟

استقرار خدمتی است که به مشتریانی داده می شود که نیاز به حضور دائم مدیر پروژه یا تیم استقرار داشته باشند. این خدمت بیشتر در شرکتهایی استفاده می شود که سایز بزرگی داشته باشند و در حال تغییر نرم افزار هستند. بدیهی است این سرویس بسته به حجم پروژه مستلزم هزینه می باشد.

برخی از وظایف مهندسان فروش و واحد مهندسی فروش

مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی, مدرس تحقیقات بازاریابی ,مدرس, مدرس فروش, مدرس تحقیقات بازار, مشاور تحقیقات بازار, آموزش دوره بازاریابی ,مدرس اصول و فنون مذاکره, بازاریابی صنعتی, دوره اجرای پروژه های چیدمان فروش, مدرس بازاریابی, وفاداری مشتری ,تدریس مارکتینگ ,مشاوره بازاریابی, استاد اصول و فنون مذاکره, کلاس رفتار سازمانی, مدرس رفتار سازمانی, سخنران رفتار سازمانی, دوره رفتار سازمانی

 

سرفصل های آموزشی دوره مدیریت فروش و مهندسی فروش  حرفه ای در صنعت تجهیزات آشپزخانه هود سینک اجاق گاز فر و شیرآلات ساختمانی و ولوازم بهداشتی ساختمان

مدرس: دکتر علی خویه

www.khooyeh.ir
Www.khooyeh.com:

Www.marketingdoctor.ir
مهارت های فروشندگان حرفه ای در صنعت تجهیزات آشپزخانه هود سینک اجاق گاز فر و شیرآلات ساختمانی و ولوازم بهداشتی ساختمان

آشنایی با جدید ترین فناوری های فروش حرفه ای در صنعت تجهیزات آشپزخانه هود سینک اجاق گاز فر و شیرآلات ساختمانی و ولوازم بهداشتی ساختمان

تکنیک های مدرن فروش حرفه ای در صنعت تجهیزات آشپزخانه هود سینک اجاق گاز فر و شیرآلات ساختمانی و ولوازم بهداشتی ساختمان

آشنایی با مدل های فروش مدرن و حرفه ای مانند sis مدل کانبان در صنعت تجهیزات آشپزخانه هود سینک اجاق گاز فر و شیرآلات ساختمانی و ولوازم بهداشتی ساختمان

مدل foa در فروش حرفه ای در صنعت تجهیزات آشپزخانه هود سینک اجاق گاز فر و شیرآلات ساختمانی و ولوازم بهداشتی ساختمان

آشنایی با مهارتها و استراتژی های فروش در شرایط سخت و رکود بازار در صنعت تجهیزات آشپزخانه هود سینک اجاق گاز فر و شیرآلات ساختمانی و ولوازم بهداشتی ساختمان

چگونگی شکستن قفل فروش در صنعت تجهیزات آشپزخانه هود سینک اجاق گاز فر و شیرآلات ساختمانی و ولوازم بهداشتی ساختمان

همراه با اجرایی فیلم  کارگاه آموزشی و کار عملی در کلاس و کیس استادی

 

 

 

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

مهندس علی خویه مولف و مترجم 12 کتاب با 19 سال تجربه اجرایی مشاور و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی

بازاریابی محصولات شوینده، بهداشتی غذایی (یونیلیور)

آموزش و مشاوره در حوزه محصولات شوینده، بهداشتی غذایی مشاور: علی خویه ...