مدیریت بازاریابی

اصول قیمت گذاری کالا و خدمات

قیمت گذاری یکی از مهمترین فعالیت های مدیریت بازاریابی بین‌المللی تصمیم گیری در مورد تعیین قیمت های فروش است. استراتژی قیمت گذاری منظور از استراتژی قیمت گذاری، سیاست کلی شرکت‌ها در زمینه قیمت گذاری است و با تاکتیک هایی که شرکت برای یک دوره زمانی محدود یا برای یک محل معین به آن متوسل می شود فرق دارد. استراتژی قیمت‌گذاری یک خط مشی اساسی است که در برنامه بازاریابی تثبیت شده است. روش های قیمت گذاری عمده ترین روش های قیمت گذاری را می توان به شرح زیر بیان کرد: *روش قیمت گذاری رقابتی *روش قیمت گذاری بر اساس بازار ...

ادامه متن »

بازاریابی بین‌المللی | بازاریابی جهانی

International Marketing بازاریابی بین الملل

       فهرست فصل اول  کلیات بازاریابی بین‌المللی هدف کلی هدف کلی این فصل،‌ آشنایی دانشجو با فرآیند بازاریابی بین‌المللی و تفاوت آن با بازاریابی داخلی است. همچنین به دانشجو کمک می‌کند تا عضو بهتر و موفقتری در بازاریابی بین‌المللی باشد. این هدف از طریق تهیه‌کردن اطلاعات در مورد اینکه چه اتفاقی در بازار بین‌المللی می‌افتد و با کمک آن‌ها در انتقال دانش در زمینه معاملات تجاری موفق به انجام می‌رسد. هدف‌های رفتاری   از شما انتظار می‌رود پس از مطالعه این فصل بتوانید:   ◄مفاهیم بازاریابی را تعریف کنید ◄بازاریابی بین‌المللی را تعریف کنید. ◄تفاوت بازاریابی بین‌المللی را ...

ادامه متن »

مشاوره و آموزش بازاریابی-فروش-برندینگ

دوره های آموزشی گروه مشاوره بازاریابی مدرس بازاریابی مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند Khooyeh.ir ردیف نام دوره استاد ۱ اصول بازاریابی علی خویه ۲ اصول و فنون مذاکرات حرفه ای علی خویه ۳ اصول خرده و عمده فروشی علی خویه ۴ بازاریابی و فروش تلفنی علی خویه ۵ اصول گزارش نویسی و جمع آوری اطلاعات بازار علی خویه ۶ مدیریت منطقه ویزیت علی خویه ۷ اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده علی خویه ۸ پخش و لجستیک علی خویه ۹ بازاریابی و فروش بین المللی علی خویه ۱۰ روانشناسی ارتباط با مشتری ۱۱ مدیریت زمان علی خویه ...

ادامه متن »

عوامل موثر در بهره وری کارکنان و کارگران

مدیریت منابع انسانی

عوامل موثر در بهره‌وری عوامل موثر در بهره‌وری سازمان‌های دولتی را می‌توان به دو دسته: عوامل برون سازمانی و درون سازمانی تقسیم کرد. ذیلاً این دو دسته عوامل بحث خواهد بود. الف: عوامل برون سازمانی: عواملی که خارج از سازمانهای دولتی می‌باشند و بهره‌وری آنها را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند، عوامل برون سازمانی می‌باشند. مهمترین عوامل برون سازمانی به قرار زیر می‌باشند: ۱- عوامل فرهنگی: فرهنگ به عنوان عاملی حیاتی باعث هدایت رفتارها در اعضای جامعه می‌شود. فرهنگ حاکم بر جامعه به عنوان چتری کلیه رفتارهای ما را شکل می‌دهد. بحث بهره‌وری بدون توجه به فرهنگی که در آن زندگی می‌کنیم ...

ادامه متن »

استراتژی های بازاریابی در خرده فروشی

Retail-Strategy-استراتژی های خرده فروشی

استراتژی های بازاریابی در خرده فروشی درس مدیریت استراتژیک   استراتژی رشد انواع انتخاب های رشد   نفوذ در بازار ارتقاء محصول توسعه بازار ایجاد تنوع ماتریس انسوف خروج از بازار درحالی که بسیاری از شرکت ها تمرکز خود را روی گسترش و توسعه بازار گذاشته اند، بسیاری از محققین معتقدند که ماتریس انسوف باید تا سرحد استراتژی خروج برای محصول و یا بازارگسترش یابد. اشکال مختلف استراتژی رشد تقویت فروش با استفاده از شبکه فروش موجود تقویت فروش با گسترش بیشتر شبکه فروش   بسیاری از آمارها حاکی از وجود اختلاف در سود آوری میان تقویت فروشگاه های موجود ...

ادامه متن »

بازاریابی و مدیریت بازار

بازاریابی و مدیریت بازار تعریف بازاریابی و مدیریت بازار      بازاریابی و مدیریت بازار یکی از شاخه های مهم دانش مدیریت است که وظیفه اصلی آن شناخت نیازها و خواسته های انسانی و رفع آنها از طریق فرایند مبادله منابع می‏باشد.   انواع کالا ۱- محصولات فیزیکی ۲-خدمات ۳- ‌ایده ها، عقاید و اندیشه‏ها ۴- سازمانها، مکانها، فعالیتها عوامل تشکیل بازار ۱- عرضه کننده ۲- تقاضا کننده  ۳- نیاز یا احتیاج     ۴- قدرت خرید   تعاریف بازاریابی بازاریابی در بازرگانی پیشرفته به معنی طیف وسیعی از فعالیتهای تحقیقاتی، طراحی،‌تدارکات، تولید، بیمه، کنترل کیفیت، انبارداری، آماده سازی برای مصرف، تعیین قیمت، ...

ادامه متن »

خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش دکتر علی خویه

خدمات  و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش دکتر علی خویه     www.khooyeh.com www.khooyeh.ir برای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال ۱۳۹۵ خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت های طرف قرارداد در سال ۱۳۹۵ ۱٫     تدوین و تبیین ساختار شرکت  مبتنی بر مشتری . ۲٫     آموزش فروشندگان . ۳٫     طراحی سیستم نظارت بر کار فروشندگان . ۴٫     تعیین مشتریان هدف . ۵٫     تعیین مشتریان بالقوه . ۶٫     تدوین استراتژی برخورد با مشتری . ۷٫     طراحی و تدوین سیستم نظام مند خدمات قبل از فروش .رسیدگی به شکایات مشتری .سنجش رضایت مشتری . ۸٫     ...

ادامه متن »