مدیریت بازاریابی

اجرای žبرنامه ی استراتژیک بازاریابی صنعتی

žبرنامه ریزی استراتژیک، اجرا و کنترل در بازاریابی صنعتی . ویژگی های سازمان های بازارگرا سازمان های بازارگرا جلوتر از رقبای خود، در ارتباط بسیار نزدیک با مشتریان قرار می گیرند. انها این اصل اولیه را درک می کنند که هدف یک کسب و کار، جذب و جلب رضایت مشتریان به ازای کسب سود است. ارزش های مشترک تمام تصمیمات شرکت های بازارگرا در ابتدا بر اساس ارزش مشترک با مشتری اتخاذ می شود سازمان سازمان یک شرکت بازارگرا شامل ساختار سازمان، سیاست ها و فرهنگ می باشد. استراتژی این برنامه ریزی بر پایه اهداف بلند مدتی استوار است که ...

ادامه متن »

چگونه یک استراتژی موثر ایجاد کنیم؟

چگونه یک استراتژی کارآ ایجاد کنیم؟ مترجم: آناهیتا جمشیدنژاد منبع: strategy-business   تقریبا هر کسب‌وکاری در دنیای امروز با چالش‏های مهم استراتژیک روبه‌رو است؛ چرا که به‌ندرت مسیر ایجاد ارزش واضح و روشن است. در یک پژوهش جهانی از مدیران ارشد اجرایی، بیش از نیمی از ۴۴۰۰ نفر از پاسخگویان بیان کردند که تصور نمی‏کردند یک استراتژی برنده داشته باشند. در پژوهش دیگر از بیش از ۵۰۰ مدیر اجرایی ارشد در سراسر جهان، ۹ نفر از ۱۰ نفر تصدیق کردند که فرصت‏های بسیار مهمی را در بازار از دست داده‏اند. در همین پژوهش حدود ۸۰ درصد از مدیران اجرایی ارشد ...

ادامه متن »

سرفصل های کلی دوره های آموزشی

علی خویه، مدرس دوره های تخصصی مدیریت، بازاریابی، برندینگ، فروش، تبلیغات و مذاکره

سرفصل های کلی دوره های آموزشی حسابداری | کسب و کار و محیط زیست | کسب و کار و روابط دولتی | کارآفرینی | مالی | مدیریت عمومی | بهداشت و درمان | مدیریت منابع انسانی | بین المللی کسب و کار | بازاریابی | رفتار سازمانی | فروش | اجتماعی شرکت | استراتژی | مدیریت زنجیره تامین Accounting | Business and Environment | Business and Government Relations |Entrepreneurship | Finance | General Management | Health Care | Human Resource Management| International Business | Marketing | Organizational Behavior | Sales | Social Enterprise |Strategy | Supply Chain Management حسابداری بر ...

ادامه متن »

دوره ی آموزشی مدیریت استراتژیک برند

مدیریت استراتژیک - برنامه ریزی استراتژیک strategic

مدیریت استراتژیک برند ساخت و حفظ  ارزش برند در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه در راستای توسعه یک استراتژی برند گام بردارید و عملکرد برند خود را اندازه گیری کنید.  این دوره به پوشش مسائل مدیریتی و بازاریابی پرداخته و برای مدیران شرکت ها ، صاحبان مشاغل، کارآفرینان،  دانشجویان و… توصیه می شود محتوای دوره شامل ۱٫ چگونگی توسعه استراتژی و موقعیت برند برند و مدیریت برند: برند چیست و چرا باید برندسازی کنیم چالش ها و فرصت های تجاری حاصل از برندسازی (مطالعات موردی مرتبط) branding challenge and opportunities مفهوم ارزش ویژه برند – Brand Equity concept شناسایی و ایجاد موقعیت تجاری و ارزش دهی به ...

ادامه متن »

دوره ی آموزشی اصول بازاریابی

علی خویه، مدرس دوره های تخصصی مدیریت، بازاریابی، برندینگ، فروش، تبلیغات و مذاکره

اصول بازاریابی پوشش اصول اساسی و مفاهیم بازاریابی، در این دوره نشان میدهد که چگونه بازاریابان می توانند موفقیت شرکت را با جذب مشتریان وفادار را تحت تاثیر قرار دهند. با بررسی نظریه اساسی بازاریابی، به بررسی مطالعات موردی از موفقیت در بازاریابی پرداخته می شود. همچنین نکات طراحی برنامه ی بازاریابی به شرکت کنندگان در این دوره آموزش داده می شود که می تواند تفاوت فوری در شرکت های خود را ایجاد نمایند . این دوره علاوه بر بازاریابان تازه کار به بازاریابان با سابقه نیز توصیه می شود، می توان با بهره گیری از مطالب این دوره نگرش جدید ...

ادامه متن »

خدمات برندسازی و بازاریابی و مدیریت

خدمات آموزشی و مشاوره ای علی خویه ۱۸سال تجربه ی اجرایی مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع مشاور بیش از صدها برند مطرح در خاورمیانه     مشاوره بازاریابی و آموزش مدیریت بازاریابی بازاریابی (بازاریابی کالا و خدمات ) مشاوره طرح کسب و کار تجاری Business Planطرح کسب‌وکار تجاری Business Plan یا Business Proposal مشاوره طرح بازاریابی تجاری Marketing Planسند بازاریابی یا مارکتینگ ‌پلن مشاوره تبلیغات – طراحی کمپین تبلیغاتی تبلیغات محیطی، تبلیغات آنلاین تحت وب مدیریت بازاریابی  مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات مشاوره برندینگ – آموزش مدیریت برند طراحی استراتژی هویت برند CI Guide مشاوره برندینگ – ...

ادامه متن »

مدیریت نوین و مدیران موفق

مبانی عمومی مدیریت   شناخت بهتر از سازمان و ابعاد آن   شناخت علمی و دقیق تر از مفهوم مدیریت و اصول و کارکردهای مربوط به آن   ایجاد بسترمناسب جهت برگزاری دوره های تخصصی در رابطه با مفاهیم و فنون مختلف مدیریتی   گفتار اول: مفاهیم پایه سازمان و مدیریت     گفتار دوم: کارکرد های اساسی مدیریت گفتار اول: مفاهیم پایه سازمان و مدیریت ب-مدیریت (management) -اهمیت مدیریت -تعریف مدیریت -سطوح مدیریت -مهارتهای مدیریت -نقشهای مدیریت -وظایف مدیریت –مدیریت: علم یاهنر؟ –مدیریت موفق و مؤثر -کارایی / اثربخشی / بهره وری الف- سازمان (organization) -اهمیت سازمان -تعریف سازمان ...

ادامه متن »

روش افزایش اثربخشی سازمان و شرکت

—فرهنگ سازمان —مقدمه: سه رویکرد بنیادی در تعریف ویژگی‌های فرهنگ سازمانی مورد بررسی قرار می‌گیرند و در پایان چگونگی استفاده از فرهنگ سازمانی جهت افزایش اثربخشی سازمان مورد بحث واقع می‌شود. —ماهیت فرهنگ سازمانی در اول سال‌های ۱۹۸۰ فرهنگ سازمان در محور مطالعات رفتار سازمانی قرار گرفت. صدها محقق در این زمینه شروع به تحقیق و مطالعه کردند. کتاب‌های متعددی منتشر شد. نشریات دانشگاهی مشهور، همه شماره‌های خود را به بحث درباره‌ی فرهنگ اختصاص دادند و تقریباً یک شبه، آن دسته از کتاب‌های رفتار سازمانی که فاقد فصلی درباره فرهنگ سازمانی بودند، بلامصرف ماندند. —فرهنگ سازمان چیست؟ در حقیقت، چنین ...

ادامه متن »

اشتباهات بازاریابی و فروش

هفت باور غلط در مورد فروش و بازاریابی   با وجود اینکه فروش و بازاریابی در سال‌های اخیر از نظر علمی پیشرفت زیادی داشته‌اند اما هنوز هم باورهای غلطی در بین فروشندگان و بازاریابان وجود دارد که باعث می‌شود نتوانند به اهداف موردنظر خود و شرکت‌شان دست یابند. در ادامه به تعدادی از این باورهای غلط اشاره شده است: ۱٫ قیمت اصلی‌ترین فاکتور افراد برای گرفتن تصمیم خرید است هرگز نمی‌توان این واقعیت را که قیمت یک عامل مؤثر در همه‌ی تصمیمات خرید مشتریان است، رد کرد اما اگر بتوانید ذهن مشتریان را به سمت ارزش محصول خود ببرید دیگر ...

ادامه متن »

استراتژی در کسب و کارهای بین المللی

بازاریابی بین الملل

—نقش استراتژی در کسب و کارهای بین المللی —استراتژی طرحی از عملیات است که منابع سازمان را طوری هدایت می کند که سازمان بتواند خود را به نحوی موثر و کار از رقبای خود متمایز کرده و به اهداف منحصر به فرد و با شانس موفقیت معقول دست یابد. —استراتژی در حوزه فعالیت های بین المللی، برنامه ای است که بوسیلۀ آن سازمان بتواند در مقیاس جهانی فاصله ای مطمئن از رقبای خود گرفته ,به مزیت های رقابتی منحصر به فردی دست یابد. استراتژی های بین الملل، شرکت ها را به سمت و سوی مشتری ها و بازارها و کالاها ...

ادامه متن »