مشاور بازاریابی

خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش دکتر علی خویه

خدمات  و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش دکتر علی خویه     www.khooyeh.com www.khooyeh.ir برای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال ۱۳۹۵ خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت های طرف قرارداد در سال ۱۳۹۵ ۱٫     تدوین و تبیین ساختار شرکت  مبتنی بر مشتری . ۲٫     آموزش فروشندگان . ۳٫     طراحی سیستم نظارت بر کار فروشندگان . ۴٫     تعیین مشتریان هدف . ۵٫     تعیین مشتریان بالقوه . ۶٫     تدوین استراتژی برخورد با مشتری . ۷٫     طراحی و تدوین سیستم نظام مند خدمات قبل از فروش .رسیدگی به شکایات مشتری .سنجش رضایت مشتری . ۸٫     ...

ادامه متن »

سمینار افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی

      سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی روشها، تکنیک ها، اصول و مبانی افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی مخاطبان دوره: فروشندگان، بازاریان، کسبه، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و…. هدف از دوره: آشنایی مخاطبان با شیوه ها و تکنیک های خلاقیت، به کار گیری جعبه ابزارها و برنامه های خلاقیت درکسب و کار و ...

ادامه متن »

بوم مدل کسب و کار Business Model Canvas

بوم مدل کسب و کار Business Model Canvas  گردآوری و تهیه : تیم مشاوره تحقیق آموزش و اجرای علی خویه www.khooyeh.ir بوم مدل کسب و کار یا  Business Model Canvas  ابزار مدیریتی و کارآفرینانه استراتژیک است که به شما اجازه می‌دهد مدل کسب و کار خود را توصیف، طراحی و اختراع کرده یا  آن‌را به چالش طلبیده و یا تغییر دهید. بوم مدل کسب و کار، مه توسط آقای آستروالدر و با مشارکت بیش از ۴۷۰ متخصص در کشورهای مختلف طراحی گردید یک ابزار کارآفرینانه و یک قالب برای مدیریت استراتژیک است که این امکان را فراهم می‌کند تا مدل ...

ادامه متن »

روش های کاهش هزینه ی تبلیغات و بازاریابی

بر دیوار خارجی شرکت، نام و زمینه کار شرکت را بنویسید. با رستوران بزرگی در تهران کار می‌کردم. ۱- کسب و کار خود را در محیط کار تبلیغ کنید بر دیوار خارجی شرکت، نام و زمینه کار شرکت را بنویسید. با رستوران بزرگی در تهران کار می‌کردم. این رستوران در نمای خارجی هیچ تابلوی قابل توجهی نداشت. بسیاری از اشخاصی که از آنجا عبور می‌کردند نمی‌دانستند که در آنجا رستورانی وجود دارد. این رستوران هنگامی که تابلوی بزرگی از نمای داخلی رستوران را بر دیوار خارجی نصب کرد، تعداد مراجعین به رستوران بیشتر شدند. هر گونه نوشته یا علامتی از ...

ادامه متن »

علت کاهش فروش نمایندگان؟

علل کاهش سود و کاهش فروش

چرا نمایندگان ما نمی فروشند؟ چرا با وجود آنکه برخی از شرکت ها درصدی از هدف گذاری های واحد فروششان را در ابتدای سال مبتنی بر فروش نمایندگان خود در نظر می گیرند،اما در پایان سال این درصد محقق نمی گردد؟ ⬅️اگر در فروش سازمانی واحد نمایندگان وجود دارد؛ مطالب ذیل برایتان مفید است: ۱٫ نمایندگان را شریک استراتژیک خود نمیدانیم. اعتقاد به اینکه ما توانایی حضور موثر در تمام مناطق جغرافیایی محیط مورد هدف را نداریم منجر به این میگردد که حضور نمایندگان فعال در هر بخش از این بازار خود هدفی استراتژیک محسوب گردد. نمایندگان ما واحدهای جدا ...

ادامه متن »

۵ راه افزایش فروش در کوتاه مدت

پنج راز برای فروش بیشتر فروش نه فقط در مورد تلاش است نه فقط در مورد نتایج. کارآفرینان زیادی وجود دارند که به جای اینکه واقعاً به دنبال مشتریان بروند، وقت خود را با مشغله­های کاری پر می­کنند. در اینجا پنج روش برای قرار دادن خود در مسیری به سمت فروش موفق به شما معرفی می­گردند. در اقتصاد جدید فروش پادشاهی می­کند. موفقیت شما به وسیله قابلیت شما برای ایجاد درآمد و نه تنها فروش محصولات و خدمات خود بلکه خودتان مشخص می­شود. بیاد داشته باشید که شما در کسب و کار مردم هستید. بسیاری از فروشندگان در اینکه چه ...

ادامه متن »

روانشناسی فروش و بازاریابی

دوره آموزشی روانشناسی فروش و بازاریابی (۲۴ ساعت) مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی سرفصل ها و برخی از مطالب تکنیک های شناسایی افراد مشتریان و  مخاطبان فروش و بازاریابی نماد ها و نشانه ها  ارتباطات در روانشناسی فروش و بازاریابی زبان بدن در ارتباطات و فروش و بازاریابی اصول روانشناسی فروش و بازاریابی عوامل روانی در بهبود فروش و بازاریابی عوامل روانی در تهیه رسانه های فروش و بازاریابی ی عوامل روانی در بهبود پیام های فروش و بازاریابی ی کارگاه آموزشی و اجرایی تهیه یک آگهی و سناریوی تیزر فروش و بازاریابی ی انتقال پیام ها و انواع پیام ...

ادامه متن »

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری خدمات پس از فروش اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها به صورت کاربردی اجرایی مخاطبان دوره: مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، فروشندگان، دانشجویان و اساتید، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران ارتباطات و روابط عمومی، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و…. هدف از دوره: آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های ...

ادامه متن »

پنج اصل حیاتی درباره بازاریابی از نگاه آنتونی رابینز:

پنج اصل حیاتی درباره بازاریابی از نگاه آنتونی رابینز: به این پرسش خوب فکر کنید: از نظر مشتری تفاوت شما و رقیب تان دقیقا در چیست؟ این پرسش اساسی ترین دغدغه هر مشتری است و پاسخش همان نقطه تمایز شما از رقبای تان است. هر چه تصویر بهتری از خودتان در اذهان عمومی به وجود آورده باشید احتمال ثروت و سود بیشترتان خیلی بیشتر می شود. حضور برنامه ریزی شده و به جای رسانه های اجتماعی باعث می شود خدمات رسانی های تان به ثمر بنشینند و به شما این اجازه را می دهد که با مشتری هایتان در ارتباط ...

ادامه متن »

برنامه ی بازاریابی

اگر مروری بر تبلیغات محیطی سطح شهر، رادیو و تلویزیون، روزنامه‌ها و جراید و به‌تازگی شبکه‌های اجتماعی داشته باشیم، به خوبی می‌توان دید نزدیک به صد در صد تبلیغات مربوط به «محصول تمام شده» است، خیلی بعید به نظر می‌رسد که آگهی تبلیغاتی مستقلی از موتور یک یخچال دیده باشید. علت آن است هر محصول نهایی(Final Product) نتیجه به هم پیوستن مجموعه‌ای از قطعات و اجزای تشکیل‌دهنده است که به‌طور بدیهی تبلیغ و ترویج در رسانه‌های عمومی درباره آنها با احتمال نزدیک به یقین اثربخشی قابل قبولی نخواهد داشت.  اما به گمان می‌توان از کسب‌وکاری که طراحی، ساخت و تولید ...

ادامه متن »