بازاریابی

شرکت های فامیلی و خطرات آن

  بعضی از شرکت ها، به دلایل مختلف که برای خودشان توجیه پذیر است؛ تمام یا بخش هایی از شرکت را از فامیل و آشناهای  نزدیک خود پر می کنند. غافل از آنکه چند خطر بسیار بزرگ شرکتشان را تهدید می کند و طبق تحقیقات انجام شده ۹۸ درصد از کمپانی هایی فامیلی که بدون توجه به شایسته سالاری فقط از اشناها و فامیل خود استفاده کرده اند شکست ها و زیان های بسیار زیادی متحمل شده و حتی بسیاری از آنها پس از مدتی مجبور به خداحافظی از کسب و کار شده اند. خطرات شرکت های فامیلی: ۱- حاکم ...

ادامه متن »

قلب فروش

 به زودی کتاب ((قلب فروش، فروش قلب هر شرکت و سازمانی است.)) تالیف و ترجمه: علی خویه مدل های تطبیقی فروش و قلب انسان روش های معاینه فنی واحد فروش عارضه یابی واحد فروش راهکارهای افزایش فروش و بهبود قلب شرکت روش های تقویت قلب فروش روش های مراقبت از قلب فروش راهکارهای داشتن قلب فروش سالم.  فروش، قلب هر شرکتی است اگر مراقب تپش های آن نباشید و هر روز نبض و فشارآن را کنترل نکنید ناگهان روزی نابود خواهید شد بزودی کتاب * قلب فروش * انتشار خواهد یافت

ادامه متن »

آشپز که دو تا باشد …..

      آشپز که دو تا باشد ….. چرا برخی از شرکتها از مشاور و مربی و مدیر خود نتیجه نمی گیرند ؟ حتما شنیده اید که وقتی می خواهی غذا درست کنی بهتر است از یک آشپز استفاده کنی… چون آشپز که دو تا باشد غذای شما یا شور می شود یا شیرین . برخی شرکت ها مشاور و مربی می گیرند تا شرکت شان را رشد و بهبود دهند ولی ناگهان وسط کار به دلایلی به یک مربی و مشاور دیگری مراجعه می کنند و متاسفانه ناگهان چند پله عقب تر بر می گردند. وقتی برای یک ...

ادامه متن »

مشاوره و آموزش در شرکت طبیعت زنده ( سینره )

      شرکت دانش بنیان طبیعت زنده در سال ۱۳۷۶ با هدف تولید محصولات با کیفیت مراقبت از پوست و مو با منشاء گیاهی بنیان نهاده شد. شرکت طبیعت زنده محصولات خود را تحت نام تجاری “سینره” به بازار عرضه نمود و پس از آن با جذب نیروهای متخصص و تلاش های مستمر در سال ۱۳۸۸ موفق به کسب عنوان برند برتر شد. در حال حاضر سینره به پشتوانه کیفیت و کارایی برتر محصولات خود، مورد تایید پزشکان متخصص و نشست های علمی معتبر در سطح داخلی و بین المللی، همچون آکادمی بیماری های پوست و مو در لندن ...

ادامه متن »

تدریس و آموزش در شرکت شکوفامنش – فیلیپس نیوا و …

  پخش شکوفا یکی از شرکت های ارایه خدمات برای گسترش بازار در ایران می باشد. این شرکت خدمات واردات، پخش، فروش، بازار یابی و خدمات بعد از فروش (برای کالا هائی که فروش آن ها سریع می باشند)، [در زمینه ی] الکترونیک، عطر[یات]، لوازم آرایشی،[ بهداشتی] داروئی و لوازم خانگی را در ایران ارایه می دهد. این شرکت بصورت اختصاصی با شرکت های تولیدی ایرانی و بین المللی همکاری می نماید و خدماتی را به شرکت های فرعی و عضو هلدینگ نیز ارایه می نماید. مقر اصلی شرکت پخش شکوفا در تهران واقع شده است. شرکت پخش شکوفا [ ...

ادامه متن »

ورود به بازاریابی جهانی

بازاریابی بین المللی

چگونه در بازاریابی جهانی عرض اندام کنیم؟ بازاریابی جهانی عبارت است از فرآیند تنظیم راهبردهای بازاریابی شرکت و تطبیق آنها با شرایط سایر کشورها. البته بازاریابی جهانی چیزی فراتر از فروش محصولات و خدمات در خارج از مرزها و در سراسر جهان است. به بیان دیگر، بازاریابی جهانی عبارت است از فرآیند تمام وقت برنامه ریزی، خلق، موقعیت یابی و تبلیغ محصولات تان در بازار جهانی. اگر می خواهید درک بهتری از بازاریابی جهانی، راهبردها، نمونه ها و مشکلات آن پیدا کنید، در ادامه با ما همراه باشید. به گزارشchetor ، کسب وکارهای بزرگ معمولا در خارج از کشوری که محصولات ...

ادامه متن »

اصول موفقیت در بازاریابی اینترنتی ( اینستاگرام و تلگرام )

۱۰ اصل طلایی برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی بازاریابی آنلاین توفانی در جهان به پا کرده است و برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی باید اصول و مبانی آن را دانست. در این نوشتار به نقل از بازده، ۱۰ نکته مهم و حیاتی برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی را مرور می کنیم. ۱- محتوا پادشاه است امروزه تمام متخصصان حوزه بازاریابی اینترنتی بر این موضوع توافق دارند که نوشتن محتوای خوب و کامل و کاربرپسند بهترین ابزار جذب مشتری است. زمانی که سایت شما اطلاعات به دردبخور و آنچه را مورد نیاز مخاطب است، به او بدهد می تواند وفاداری مشتری و سهم ...

ادامه متن »

مدیریت و بازاریابی شرکت های بزرگ خودروسازی

نمایشگاه خودرو

شرکت های بزرگ خودروسازی از چه الگویی برای موفقیت پیروی می کنند / مدیریت و بازاریابی به سبک غول های خودروسازی اتومبیل وسیله نقلیه محبوبی است که اکنون اغلب مردم جهان از آن استفاده می کنند. شرکت های خودروسازی با توجه به سطح درآمد طبقات مختلف جامعه اقدام به عرضه گونه های متفاوتی از اتومبیل کرده اند. از خودروهای ۲هزار پوندی شرکت های کوچک هندی گرفته تا مدل های لوکس بنتلی، همگی نوید نهادینگی این غول های آهنی در زندگی بشر را می دهد. علاوه بر تحول زندگی مصرف کنندگان باید به نقش مهم صنعت خودروسازی به عنوان عرصه موفقیت ...

ادامه متن »

مشاوره و تدریس در حوزه دارو سلامت و تجهیزات پزشکی

کارشناسان فروش و مهندسان فروش در حوزه سلامت و پزشکی

با کارشناسان و مهندسان فروش بسیار خوب یکی از شرکت های بزرگ در حوزه دارو سلامت و تجهیزات پزشکی بزرگ کشور تدریس، آموزش و مشاوره در زمینه ی بازاریابی، فروش و برندینگ در حوزه دارو، سلامت و تجهیزات پزشکی

ادامه متن »

مشاوره و تدریس در شرکت پگاه

مدرس و مشاور شرکت های معتبر و بین المللی، علی خویه

مشاوره و آموزش در شرکت صنایع شیر ایران. پگاه. رتبه اول صنایع غذایی و آشامیدنی کشور.

ادامه متن »