مشاور فروش

مشاور فروش

مشاوران فروش باید پاسخ دهند

سوالاتی که باید از مشاور فروش پرسید وقتی بخواهید یک مشاور فروش دیجیتال برای شرکت خود استخدام کنید چه سوالاتی را باید از او بپرسید. سوالات مشاور فروش مرور کلی کاری است که از او انتظار داریم. تعداد افراد فعال در اینترنت بیشتر از ۳٫۵ میلیارد نفر به صورت روزانه است. واضح است که شرکتی که می خواهد یک سهم بازار مناسبی داشته باشد باید دارای کمپین بازرایابی دیجیتال قوی ای باشد. کارآفرینان استارت آپی معمولا خیلی خوب با بازاریابی دیجیتال کار می کنند. دلیل آن هم این است که به خاطر ماهیت استارت آپی خود بودجه  کمی دارند. به ...

ادامه متن »

دلایل مهم برای همکاری با یک مشاور بازاریابی و فروش با تجربه

۱۰ دلیل برای اینکه باید یک مشاور بازاریابی را برای کسب و کارمان استخدام کنیم   بسیاری از شرکت ها برای رشد اقتصادی و زدن یک رکود اقتصادی تصمیم می گیرند بازاریابی را به عنوان یک اقدام سریع برای صرفه جویی در هزینه ها کاهش دهند. با توجه به این که بیشتر طرح های بازاریابی برای نشان دادن بازگشت قابل ملاحظه ی سرمایه گذاری زمان می گذارند، این واکنش سریع می تواند تا حدودی این موضوع را حل کند. با این حال، این یک دیدگاه کوتاه مدت است و مدیران کسب و کارهای هوشمند می دانند که بازاریابی موثر، کلید ...

ادامه متن »

فواید مشاور فروش و بازاریابی

فواید مشاور فروش و بازاریابی  مشاوره بازاریابی، فروش و برندینگ مدیران شرکت ها اغلب این سوال را از ما می پرسند که: “چه نیازی به مشاور فروش است ؟” یا “چرا باید به یک مشاور بازاریابی استخدام کنیم ؟” یا “مشاوره بازاریابی موجب چه تحولی در شرکت یا سازمان ما میشود ؟”  و همواره پاسخ ما این است که به نگرش شما بستگی دارد که آیا می خواهید از مشاوران بازاریابی استفاده کنید یا خیر. مشاوران می توانند به جای کارکنان یا در حمایت از یک کارکنان دائمی استخدام شوند. با این حال، منظور مدیران در مورد هزینه های استخدام ...

ادامه متن »

مشاوره بازاریابی و فروش برای مدیران سازمان ها و شرکت ها

چه نوع مشاوره بازاریابی و تبلیغاتی برای مدیران مناسب تر است. آیا مدیران نیازی به این خدمات مشاوره دارند؟ در سال اخیر هزینه های بازاریابی و به خصوص تبلیغات به نحوی افزایش یافته است که اغلب مدیران قبل از انجام و اکران تبلیغات، به بازخوردهای مثبت و منفی آن بیش از مبلغ آن می اندیشند. مشاوره بازاریابی و تبلیغات از دو بخش تشکیل شده است؛ مشاوره بازاریابی و مشاوره تبلیغات. مشاوره بازاریابی به بخشی کلی از حوزه بازاریابی شرکت یعنی مواردی از قبیل امور مشتریان، فروش، روابط عمومی، رضایت سنجی مشتریان و کارکنان شرکت، مدیریت برند و برخی بخش های ...

ادامه متن »

نکاتی در مورد مشاوره

نکاتی در مورد مشاوره برای بسیاری افراد قرار گذاشتن با یک مشاور چندان آسان نیست. بسیاری از افراد فکر می کنند اگر برای رفع مشکلات خود به مشاور مراجعه کنند، همکاران آنها فکر میکنند که آنها افرادی نالایق هستند و توانایی انجام دادن کار را ندارند. در نتیجه بسیاری از افراد نسبت به فرآیند مشاوره بی میل هستند مگر آنکه در چنان موقعیت آشفته ای قرار بگیرند که توانایی آنها برای انجام دادن وظایفشان صدمه دیده باشد. اغلب اوقات مراجع با انتظارات غیرواقعی نسبت به آنچه در جلسه مشاوره روی میدهد مراجعه میکند. در نتیجه در پایان جلسه انتظار دارد ...

ادامه متن »

اصول اخلاقی حرفه ای در امر مشاوره بازاریابی

اصول اخلاقی حرفه ای در امر مشاوره موضوع رازداری ( confidentiality ) یکی از ارکان مهم مشاوره است. به منظور اینکه مشاور حداکثر تاثیرگذاری را داشته باشد مراجع باید نسبت به این موضوع اطمینان خاطر پیدا کند که هر آنچه به مشاور میگوید در نهایت رازداری برخورد خواهد کرد. جدا از بحث رازداری مواردی که در ذیل می آیند نیز از اصول حرفه ای مشاوره است: * احترام به مراجع صرف نظر از اینکه مراجع چه کسی ست. در چه صنف و حرفه ای مشغول به کار است. ثروتمند یا فقیر است. تازه کار یا با تجربه است؛ وظیفه ی ...

ادامه متن »

دوره ی فروش حرفه ای و اثربخش

فروش حرفه ای و اثربخش سرفصل ها: تکنیک های افزایش سطر فاکتور افزایش پوشش فروش روش های افزایش فروش ریالی و سطری تاکتیک های بهبود کمی و کیفی فروش تکنیک های بهبود وصول هدف تکنیکهای کاهش مرجوعی تکنیک های پوشش کمی و کیفی مسیر تکنیک های مدیریت زمان مسیر فروش تکنیک های چانه زنی موثر مهارت های مذاکرات اثربخش ویزیتوری

ادامه متن »

دوره فروش اثربخش

دوره فروش اثربخش مدرس: علی خویه  khooyeh.ir سرفصل ها: تکنیک های افزایش مشتری تکنیک های افزایش سطر فاکتور فروش افزایش پوشش فروش و مشتریان روش های افزایش فروش ریالی و سطری تاکتیک های بهبود کمی و کیفی فروش تکنیک های بهبود وصول هدف فروش تکنیکهای کاهش مرجوعی تکنیک های پوشش کمی و کیفی مسیر تکنیک های مدیریت زمان در فروش تکنیک های چانه زنی موثر و اثربخش مهارت های مذاکرات اثربخش ویزیتوری تکنیک های ویزیتوری علمی و عملی تکنیک های بازاریابی حضوری حرفه ای    

ادامه متن »

مشاوره و آموزش در سازمان و شرکت

فواید مشاوره و آموزش در محل کسب و کار این روزها بازار مشاوره دادن و مشاوره گرفتن در حوزه ی مسایل متنوع شغلی و ارتقای سطح کیفیت و در امد فعالیتهای تجاری بسیتر داغ است. اصولا در دنیای امروز به طور ویژه، در خواست مشاوره در هر زمینه ای چه شغلی، چه تربیتی و چه مسایل میان فردی و غیره از نشانه های عقلانیت و دغدغه مندی درست و پسندیده است. ما انسانها این روز ها با مسایل و شرایط پیچیده ای در زندگی فردی و اقتصادی خود رو به رو هستیم اما نکته ی حائز اهمیت اینجاست که از ...

ادامه متن »

پیش از مشاوره بازاریابی

برای درخواست مشاوره در حوزه ی مسایل شغلی، کسب و کار و فروش اولین گام چیدمان صحیحی از مشکلات پیش رو و یا سوالات موجود در حوزه ی کسب و کار ماست. چالش ها. مشکلات. نقاط قوت و به طور کلی چشم اندازی از آینده ی شغل خود را در نظر بگیرید. آنگاه خواهید دانست که قطعا استفاده از دانش، آگاهی و یا تجارب دیگران در کاهش خطرات و تنش های شغلی شما کارساز است. مشاورین حوزه ی کسب و کار میتوانند راهنمای شما باشند . آنها اغلب به طرق مختلفی این کار را انجام میدهند. یکی از این روشها ...

ادامه متن »