برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

مشاوره بازاریابی و فروش برای مدیران سازمان ها و شرکت ها

چه نوع مشاوره بازاریابی و تبلیغاتی برای مدیران مناسب تر است. آیا مدیران نیازی به این خدمات مشاوره دارند؟

در سال اخیر هزینه های بازاریابی و به خصوص تبلیغات به نحوی افزایش یافته است که اغلب مدیران قبل از انجام و اکران تبلیغات، به بازخوردهای مثبت و منفی آن بیش از مبلغ آن می اندیشند. مشاوره بازاریابی و تبلیغات از دو بخش تشکیل شده است؛ مشاوره بازاریابی و مشاوره تبلیغات.

مشاوره بازاریابی به بخشی کلی از حوزه بازاریابی شرکت یعنی مواردی از قبیل امور مشتریان، فروش، روابط عمومی، رضایت سنجی مشتریان و کارکنان شرکت، مدیریت برند و برخی بخش های دیگر و همچنین تبلیغات مربوط می شود. همانطور که گفته شد، تبلیغات بخشی از برنامه های بازاریابی شرکت است، هرچند بیشترین بودجه را به سمت خود جذب می کند.

با توجه به نیاز به وجود آمده در بازار و در میان مدیران، اغلب شرکت های تبلیغاتی اقدام به اعلام خدمات مشاوره تبلیغات به منظور ارائه تبلیغات اثربخش کرده اند اما مشکل آنجایی بروز می کند که اغلب شرکت های تبلیغاتی دارای رسانه های مشخصی هستند و مدیران را به حضور مؤثر تنها در آن رسانه های تبلیغاتی ترغیب می کنند. این موضوع در حالی است که در سایر کشورها، مسئولیت مشاوره تبلیغات و بازاریابی در اغلب موارد بر عهده یک شرکت بوده و آن شرکت هیچ رسانه تبلیغاتی برای خود ندارد.

مشاور فروش و بازاریابی حرفه ای

مشاور بازاریابی و فروش با تجربه و متخصص

وقتی این موضوع را با شرکت های مشاوره تبلیغاتی در میان گذاشتیم، تنها توجیه مدیران این شرکت ها، ارائه خدمات مشاوره جهت بهره برداری صحیح از رسانه معرفی شده آنها بود و نظرشان این بود که این مشاوره براساس تجربه آنها به مدیران منتقل می شود. آنچه مهم است اینکه مدیران شرکت هایی که قصد دارند تبلیغی را اجرا کنند، به دنبال یک مشاوره بازاریابی و تبلیغات هستند که علاوه بر راهنمایی در حوزه تبلیغات، خدمات مشاوره فروش را هم ارائه کند. همچنین تبلیغاتی را پیشنهاد کنند که باعث نیل به اهداف آنها در بخش بازاریابی، فروش، برندینگ و سایر اهداف آن شود.

مشاوره بازاریابی در پارک بازاریابی ایران با انجام تحقیقات بازاریابی و بررسی نتایج حاصل از آن، بهترین و جامع ترین برنامه تبلیغات (کمپین تبلیغاتی) را برای شرکت ها و برند ها تدوین کرده و تا زمان اجرای کمپین و ارزیابی اثربخشی تبلیغات در جایگاه مشاوره بازاریابی و تبلیغات در کنار مدیران هستند.

منبع:Forsatnet.ir

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

دکتر علی خویه مشاور و مربی تغییر بهبود و تحول سازمان و مدیریت

مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، دکتر علی خویه

مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، مدیریت ...