مشتری مداری و CRM

مدیریت رفتار مشتری

مدیریت رفتار مشتری ماهنامه خبری، علمی، آموزشی و تحلیلی «سرآمد» در شماره شهریورماه خود در مطلبی با عنوان «با مدیریت رفتار، انرژی را مدیریت کنید» به سخنرانی «آلکسی لاکسی» مدیر یک شرکت تجاری تولیدکننده نرم افزار مدیریت مصرف انرژی می پردازد. آنچه این مطلب را جالب می کند این است که نشان می دهد یک شرکت تجاری چگونه به داده ها و تحقیقات دانشگاه در جهت رشد فضای کسب و کار خود کمک می کند. شاید بتوان گفت عصاره و افشره کلام این کارآفرین در سخنرانی‌اش خطاب به کارآفرین ها، ایده پردازها و شرکت ها این است که اگر می ...

ادامه متن »

سمینار تکنیک های متقاعد سازی مشتری

تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری

شرکت پخش سایه سمن (سن ایچ، رد بول، نستله، شریستا) – مدرس: علی خویه Customer satisfaction seminar techniques

ادامه متن »

دوره ی اصول و ارتباط موثر با مشتری

  دوره ی اصول و ارتباط موثر با مشتری -۱انواع مشتریان و نحوه ارتباط اثربخش با هر گروه -۲دسته بندی مشتریان -۳مهارتهای ارتباط با مشتریان که مخاطبان بد قلق و سرسخت -۴تکنیک های روانشناسی مشتریان -۵مهارت های روانشناسی ارتباط با مشتریان -۶شخصیت شناسی مخاطبان و نحوه برخورد با انواع شخصیت ها -۷ مهارت زبان بدن در ارتباطات -۸اصول اثرگذاری و اثر پذیری -۹آشنایی با قوانین NLP در ارتباط موثر با مشتری -۱۰ آشنایی با مهارتهای معجزه آفرین ارتباطات با مشتریان و مخاطبان -۱۱ مهارتهای ایجاد جذابیت ارتباطی  

ادامه متن »

بینش مشتری موتور محرک رشد کسب‌وکار

بسیاری از شرکت‎ها به‎رغم میل باطنی‌شان مبنی بر تمرکز بر نیاز مشتری، در عمل زمان خود را صرف پیگیری موضوعات داخلی می‎کنند. اگر از نقاط تمرکز سازمان خود رضایت کافی ندارید، روش زیر را آزمایش کنید: در جلسه داخلی بعدی شرکت، یک ورق کاغذ را به دو قسمت تقسیم کنید. در قسمت چپ آن موضوعات مطرح شده داخلی از قبیل توانمندی‎های مالی و عملکردی، برنامه‎های سازمانی، موضوعات مرتبط با کارکنان و فرهنگ سازمانی را یادداشت کنید و در قسمت راست آن موضوعات مطرح شده مربوط به خارج از سازمان از قبیل رقابت، فناوری، نوآوری، شبکه‎های اجتماعی یا رفتار مشتریان، نیازها ...

ادامه متن »

تدریس مدیریت بازاریابی

تدریس مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران - دانشجویان ارشد و دکتری

تدریس مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران  دانشجویان ارشد و دکتری مدرس: علی خویه ۱۸سال تجربه ی اجرایی موفق مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی  

ادامه متن »

CRM چیست؟

  دانلود فایل توضیحاتی در مورد CRM و پاسخ به سوالاتی در مورد CRM    

ادامه متن »

قانون طلایی مشتری مداری

افزایش مشتری، جذب مشتری، افزایش فروش، CRM ، مدیریت ارتباط با مشتری

اینها شعار نیست واقعیت های تمام عیاری است که امروزه سازمانها بر اساس آن همیشه حق را به مشتری داده اند. “مشتری در آمریکا و در بریتانیا ، سلطان و همه کاره است. در ژاپن ، پادشاه است و بالاخره در هند رئیس است . چرا رئیس است؟ برای این که رییس می تواند در هر لحظه که بخواهد شما را اخراج میکند . هرگاه از شما و از کارتان راضی نباشد ، شما را کنار می گذارد.” “عبارت «همیشه حق با مشتری است» را به لرد سنیزبری در بریتانیا نسبت می دهند اما گفته میشود که «جان وانامیکر» مالک یک فروشگاه بزرگ در فیلادلفیا ...

ادامه متن »

مشتریان خود را بیابید

شناخت مشتریان نخستین و اصلی ترین قدم در راه تامین نیازهای آنان در قالب کالا و خدمات است. بسیاری از برندها در سراسر دنیا شناخت مشتریان را از راه هایی نظیر گفت وگوی مستقیم با مشتریان، بهره گیری از تجارت کارشناسان ماهر و همچنین استفاده از مجلات معتبر در زمینه بازاریابی دنبال می کنند. در عین حال یکی از راه های بسیار موثر و در عین حال اندکی دشوار، اجرای یک نظرسنجی دقیق است. با اینکه این روش اغلب به دشواری در اجرا مشهور است، اما بدون شک اطلاعات دقیقی از شیوه تحلیل کالای مشتریان تان در اختیار شما قرار ...

ادامه متن »

اهمیت به ارزش های مشتری

بدون  شک یکی از مهم ترین مهارت ها در بازاریابی و فروش «مهارت برقراری ارتباط با مشتری» است. برقراری ارتباط برای بازاریاب و فروشنده، یکی از پرکاربردترین مهارت ها و از لوازم اصلی موفقیت است. از منظر علم ارتباطات، باید به این نکته مهم توجه داشت که فارغ از اینکه تلاش بازاریاب و فروشنده به عقد قرارداد، به فروش یا به سود منتهی می شود یا نه، «برقراری ارتباط موثر» مهارت ارزشمندی است که «ماندگاری» کیفیت آن را تعیین می کند. یک مذاکره کننده حرفه ای هم کسی است که به تداوم یک ارتباط خوب بیشتر می اندیشد تا به ...

ادامه متن »

تکنیک های مدیریت شکایات مشتریان

   شناسایی انواع شاکیان  روشهای برخورد با مشتریان شاکی  طبقه بندی انواع مشتریان شاکی  استانداردهای برخورد با مشتریان شاکی انواع اعتراضات مشتریان روشهای ثبت شکایت توسط مشتریان ضرورت حرکت به سمت مشتری مداری تعاریف مختلف مشتری مداری هرم مشتریان (طبقه بندی مشتریان) چگونه باید از این هرم استفاده کرد. کیمیاگری بر مشتری اهمیت دستیابی به رضایتمندی مشتری چرخه رضایت مندی مشتری فرایند توسعه روابط با مشتری ابعاد کیفیت خدمات ویژگیهای فرهنگ مشتری مدار نقش کارکنان در مدیریت موفق روابط با مشتری تکنیک های شنیدن موثر از مشتری شاکی تا مشتری وفادار آشنایی با استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ در مدیریت شکایات تکنیک ...

ادامه متن »