پخش و توزیع کالا

استــراتژی توزیع و پخش در بازارهای صادراتی

پخش و توزیع مویرگی-صادرات و واردات کالا

استــراتژی توزیع در بازارهای هــدف صادراتی   یکی از مسائل مهمی که مدیران با آن مواجه‌اند، تصمیم‌گیری درباره توزیع کالاست زیرا این تصمیم بر دیگر تصمیمات بازاریابی از جمله قیمت‌گذاری، تبلیغات و بسته‌بندی و… اثر مستقیم دارد.  مدیران باید در انتخاب کانال‌های توزیع دقت کنند چون دیگر آمیخته‌های بازاریابی (محصول، قیمت، پیشبرد فروش) کم و بیش قابل تغییر هستند ولی کانال توزیع زمانی که انتخاب شد، به آسانی قابل تغییر نیست. توزیع همواره یکی از مهم‌ترین معضلات سازمان‌ها بوده است. کانال‌های توزیع توزیع یکی از اجزای آمیخته بازاریابی است که در ساده‌ترین حالت آن وظیفه انتقال محصول از محل تولید ...

ادامه متن »