کارگاه های و دوره های آموزشی

برندسازی بازاریابی و فروش در تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی و بیمارستانی

برندسازی فروش و بازاریابی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی توسط استاد علی خویه با 19 سال تجربه اجرایی

  دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی          بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی        تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش   بازاریابی محصولات  تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی    راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی، فروش و تبلیغات صنعت محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی        مدرس : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی  ، عضو انجمن های ملی و بین­المللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های ...

ادامه متن »

برندسازی، بازاریابی و فروش در صنعت مبل و دکوراسیون

برندسازی بازاریابی و فروش در صنعت مبلمان و دکوراسیون توسط استاد علی خویه

    دوره آموزش جامع مدیریت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته استاد خویه: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸-۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸ www.khooyeh.com برخی از سرفصل ها روز برخی از سرفصل ها اول مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری brand analyze عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند دوم اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته brand engineering استراتژی نام تجاری Brand strategy اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری تحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان) ...

ادامه متن »

هشت مرحله تجربه مشتری و وفادارسازی او

در زیر هشت مرحله تجربه مشتری را به همراه ایده هایی آموزنده برای شروع کار می بینید. ۱- ارزیابی در مرحله ارزیابی، مشتری تصمیم می گیرد که آیا می خواهد با شما کار کند یا خیر. این مرحله اساسا فرآیندهایی از قبیل بازاریابی، فروش، آموزش به مشتری و شناساندن شرکت تان به عنوان تنها پاسخگوی نیازهای مشتری را در برمی گیرد. ایده: ما پس از صحبت با چندین مشتری احتمالی متوجه شدیم که موافقت با یک شراکت بلند مدت بدون اطلاع از چیزی که در انتظارشان است برای شان بسیار سخت بوده است. در فرآیند فروش امید و آرزوهای فراوانی ...

ادامه متن »

روش های آموزش مدیریت بازاریابی فروش برند

آموزش کاربردی

ادامه متن »

مشاوره و آموزش در شرکت طبیعت زنده ( سینره )

      شرکت دانش بنیان طبیعت زنده در سال ۱۳۷۶ با هدف تولید محصولات با کیفیت مراقبت از پوست و مو با منشاء گیاهی بنیان نهاده شد. شرکت طبیعت زنده محصولات خود را تحت نام تجاری “سینره” به بازار عرضه نمود و پس از آن با جذب نیروهای متخصص و تلاش های مستمر در سال ۱۳۸۸ موفق به کسب عنوان برند برتر شد. در حال حاضر سینره به پشتوانه کیفیت و کارایی برتر محصولات خود، مورد تایید پزشکان متخصص و نشست های علمی معتبر در سطح داخلی و بین المللی، همچون آکادمی بیماری های پوست و مو در لندن ...

ادامه متن »

۶ گام برای جذب مشتریان دائمی

چون مشتری هست، من هستم امروزه بقا و دوام در دنیای کسب و کار امری بسیار مشکل است و این اصل که ادامه حیات صرفا به واسطه وجود مشتریان است بر کسی پوشیده نیست، بنابراین این شعار را هرگز فراموش نکنید، چون مشتری هست، من هستم اما فقط با دانستن یا تکرار شعار نمی توان به این مهم دست یافت. در این مطلب که در سایت گیل نگاه منتشر شده است به این مطلب بیشتر می پردازیم. حرف ها و سخنان مشتریان تان در خصوص کسب و کارتان باید به طور مداوم در گوش جاری و در ذهن شما زمزمه ...

ادامه متن »

نقش CRM در بازاریابی بانک ها

به منظور پوشش ادبیات عملکرد بازاریابی و اهمیت آن در پی آن هستیم که با استفاده از روش های کیفی شاخص ها و سنجه های کلیدی عملکرد بازاریابی را مشخص و از دیدگاهای متفاوت به بررسی آن بپردازیم. لذا به بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد بازاریابی و از طرفی دیگر به بررسی تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان در بانک های خصوصی و دولتی می پردازیم .در ساختار کلی پژوهش ابعاد مشتری ،برند ، بازار ، نو آوری و بعد مالی در تعیین عملکرد بازاریابی تعیین می شود و در ادامه CRM بعنوان مدلی ...

ادامه متن »

دوره ی فروش حرفه ای و اثربخش

فروش حرفه ای و اثربخش سرفصل ها: تکنیک های افزایش سطر فاکتور افزایش پوشش فروش روش های افزایش فروش ریالی و سطری تاکتیک های بهبود کمی و کیفی فروش تکنیک های بهبود وصول هدف تکنیکهای کاهش مرجوعی تکنیک های پوشش کمی و کیفی مسیر تکنیک های مدیریت زمان مسیر فروش تکنیک های چانه زنی موثر مهارت های مذاکرات اثربخش ویزیتوری

ادامه متن »

تاثیر CRM و رضایتمندی مشتریان سیستم بانکی

بازاریابی بانک ها افزایش مشتریان بانک ها برندسازی بانک ها

مدیریت ارتباط با مشتری )CRM( به مفهوم وسیع و ساده به معنی اداره کردن تمامی ارتباطات و تعاملات مشتری با بانک است. بهترین رویکرد جهت حفظ و نگهداری مشتریان، رضایتمندی آنان است که با توجه و عمل به اصول بازاریابی رابطهمند و مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک مزیت رقابتی میتوان آن رابهدست آورد با گسترش فناوریهای اطلاعات و ارتباطات و تاثیر پذیری فرآیندهای کاری به خصوص در سیستم بانکداری کشورهای در حال توسعه از جمله ایران و به موازات آن تغییر رویکرد استراتژیهای کسبوکار از محصول محوری به مشتری محوری و باز شدن فضای رقابتی جدید با مفاهیم ...

ادامه متن »

نقش رنگ ها در فرآیند برندینگ

نقش رنگ ها در فرآیند برندینگ قدرت رنگ ها عموما از سوی مصرف کنندگان و مشتریان نادیده گرفته می شود. این در حالی است که بسیاری از بازاریاب ها بخش عمده ای از زمان خود را به اندیشیدن درباره رنگ ها و قدرت و میزان اثرگذاری آنها در پروسه برندینگ اختصاص می دهند که این موضوع بیانگر اهمیت نحوه استفاده از رنگ ها و شناخت قدرت پنهان آنها است. در حقیقت می توان گفت رنگ یکی از مهم ترین عناصری است که بازاریابان و طراحان برای طراحی لوگوی یک شرکت تجاری به آن توجه می کنند. ادراک افراد از رنگ ...

ادامه متن »