برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

مشاوره و آموزش در شرکت طبیعت زنده ( سینره )

 

 

 

شرکت دانش بنیان طبیعت زنده در سال ۱۳۷۶ با هدف تولید محصولات با کیفیت مراقبت از پوست و مو با منشاء گیاهی بنیان نهاده شد.

شرکت طبیعت زنده محصولات خود را تحت نام تجاری “سینره” به بازار عرضه نمود و پس از آن با جذب نیروهای متخصص و تلاش های مستمر در سال ۱۳۸۸ موفق به کسب عنوان برند برتر شد.

در حال حاضر سینره به پشتوانه کیفیت و کارایی برتر محصولات خود، مورد تایید پزشکان متخصص و نشست های علمی معتبر در سطح داخلی و بین المللی، همچون آکادمی بیماری های پوست و مو در لندن قرار گرفته است.

ارائه مقالات متعدد و همکاری های نزدیک با متخصصان و دانش پژوهان داخل و خارج کشور از جمله دستاوردهای شرکت طبیعت زنده می باشد. فعالیت های برون مرزی شرکت نیز قابل توجه و فزاینده است.

“ساپلاس مدز”

در سال ۱۳۸۹ برند “ساپلاس مدز” نیز توسط شرکت طبیعت زنده ثبت شد و از آن زمان تا کنون ساپلاس مدز برندی مطرح در صنعت مکمل های غذایی می باشد. “ساپلاس مدز” در ابتدا با تولید مکمل های مولتی ویتامین مینرال که مخصوص پوست، مو و ناخن می باشد؛ توانست توجه همه جانبه ی بازارهای داخلی را به خود جلب کند و رقیبی پرقدرت در مقابل محصولات مشابه خارجی باشد.

“زردبند”

فرآوری گیاهان دارویی و تولید عصاره، روغن و اسانس های طبیعی جهت مصارف صنایع مختلف از جمله داروسازی، غذایی و بهداشتی با هدف استفاده از فرآورده های طبیعی در ارتقاء سلامت جامعه و مطابق مقرارت GMP نیز از دیگر فعالیت های شرکت طبیعت زنده می باشد که این فعالیت ها تحت برند تجاری “زردبند” ثبت شده است و انجام می پذیرد.

“این لِی”

به دنبال تجربه موفقیت آمیز دیگر برندهای مجموعه طبیعت زنده و توزیع گسترده این محصولات در خاورمیانه و اروپا، در سال ۱۳۹۴ محصولات آرایشی “این لِی” با اعتقاد به تجلی زیبایی طبیعی زنان ایرانی تولید و به بازار عرضه شد. محصولاتی با کیفیت، قابل اطمینان و همیشه در دسترس…

علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 
کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی کانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدن کانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی  

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

code

x

این مطلب را نیز بخوانید

تدریس و آموزش در شرکت شکوفامنش – فیلیپس نیوا و …

  پخش شکوفا یکی از شرکت های ارایه خدمات برای گسترش بازار ...