راه های افزایش فروش در فروشگاه فرش پادری کف پوش و مبلمان تکنیک های افزایش فروش فرش و مبلمان مشاوره و آموزش بازاریابی و فروش فرش و مبلمان دکتر علی خویه khooyeh.ir مشاور و مدرس شرکت های معتبر فرش و مبلمان در سطح خاورمیانه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ وبلاگ بازاریابی فروش و برندسازی در صنعت فرش و مبلمان http://carpetmarketing.blogfa.com/ https://carpetmarketing.blog.ir/ پرسش ها: من یک فروشگاه فرش و کف دارم و می خواهم راهی برای جذب مشتری جدید پیدا کنم. باید چکار کنم؟ من در زمینه تولید فرش و قالیچه و پادری فعالیت دارم. چگونه می توانم مشتریان جدیدی برای کسب و کار خود ...
ادامه متن »بازاریابی خدمات service marketing کتاب بازاریابی خدمات مدرس بازاریابی خدمات خویه
دانلود کتاب بازاریابی خدمات علی خویه مشاور و مدرس دوره های بازاریابی خدمات سرویس مارکتینگ http://khooyeh.ir/wp-content/uploads/%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%B5%D9%87-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AAkhooyeh.ir_.pdf علی خویه مدرس دانشگاه با ۲۱ سال تجربه اجرایی مولف و مترجم ۱۴ کتاب تخصصی کاربردی www.khooyeh.ir www.khooyeh.com ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ صفحه اینستاگرام Khooyeh.ir در فرهنگ لغت آکسفورد “کیفیت به عنوان درجه مناسب بودن یا ارزش” تعریف شده است. در بحث مدیریت کیفیت فراگیر، کیفیت به معنی برآوردن خواستههای تصریحی یا صنعتی مشتریان به طور کامل ذکر شده است. در اینجا بهبود کیفیت مستمر، یک سفر است نه یک مقصد. آنچه مهم است برقراری رابطه متناظر میان کیفیت ورضایت مندی مشتریان است. به عبارت دیگر اگر ...
ادامه متن »بازاریابی و برندسازی آرایشی بهداشتی، مهندسی فروش و بازاریابی حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی دکتر علی خویه
برندسازی به زبان ساده دکتر علی خویه مشاور و مربی و کوچ شرکت های معتبر در زمینه برند فروش بازاریابی ۵:۰۵ مدرس کوچ مربی و مشاور فروش بازاریابی و برندسازی دکتر علی خویه سرفصل های آموزشی دوره مدیریت فروش و مهندسی فروش حرفه ای در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی، بازاریابی و برندسازی آرایشی بهداشتی مدرس ومشاور : دکتر علی خویه www.khooyeh.ir Www.khooyeh.com: Www.marketingdoctor.ir مهارت های فروشندگان حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی آشنایی با جدید ترین فناوری های فروش حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی تکنیک های مدرن فروش حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی آشنایی با مدل های ...
ادامه متن »فیلم های آموزشی و مشاوره ای دکتر علی خویه
در این صفحه سعی کرده ام تا تمامی فیلم های مرتبط با دوره های آموزشی و مشاوره ای دکتر علی خویه را یک جا جمع کنیم به کلیک برروی لینک های زیر می توانید این فیلم های را تماشا کنید ۰۳:۵۶ مدیریت منابع انسانی دکتر علی خویه ۵ بازدید۱ هفته پیش ۰۷:۲۳ معرفی کتاب اسرار تجارت بین الملل دکتر علی خویه khooyeh.ir ۱۳ بازدید۲ هفته پیش ۱۵:۰۲ هوش مالی- هوش کارآفرینی – دکتر علی خویه مدیریت کسب و کار khooyeh.ir ۱۰ بازدید۳ هفته پیش ۱۳:۵۷ برنامه پولدار شو ۱- دکتر علی خویه -موفقیت در کسب و کار khooyeh.ir ...
ادامه متن »مدرس و مشاور بازاریابی صنعتی برندسازی صنعتی مهندسی فروش صنعتی
مدرس و مشاور بازاریابی صنعتی برندسازی صنعتی مهندسی فروش صنعتی امروز با توجه به رشد صنایع در کشور ما به خاطر توجه به توان داخلی و به دلیل سرعت بیش از اندازه رشد صنایع در کشور ما به خاطر تحریم ها بسیاری از صنایع به تکنیک ها و روش های مدرن برندسازی بازاریابی و مهندسی فروش صنعتی توجهی نداشته و این اصول را سنتی پیش می برند و چون مشاوران و مدرسان با سابقه تجربه ای در این زمینه خیلی محدود است این شرکت های صنعتی گاهی دچار شکست های زیادی در فرایند ها و برنامه های بازاریابی ...
ادامه متن »چرایی و چگونگی ثبت برند مدیریت برند انجمن برند دکتر برند
چرایی و چگونگی ثبت برند و طبقه بندی علائم تجاری انجمن برند ایران. مدیریت و مهندسی برند. کلینیک برند و برندسازی. توسعه و ارتقا برند. Anjomanbrand.ir branddoctor.ir brandengineering.ir برندسازی علمی و عملی حرفه ای صفحه اینستاگرام دکتر علی خویه instagram.com/khooyeh.ir کانال های تلگرام دکتر علی خویه شامل کانال جامع مدیریت بازاریابی و فروش https://telegram.me/dr_khooyeh ———————————————————————————————————————- اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برند https://telegram.me/branddoctor صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برند https://www.instagram.com/anjoman_brand/ برای اینکه علامت شما دارای حمایت قانونی و حقوقی باشد شما باید آن را ثبت کنید و به این ترتیب آن علامت خاص را به خود ...
ادامه متن »پیشنهادات مهم در بازاریابی صنعت مد و پوشاک
عارضه یابی و آسیب شناسی بازاریابی برندسازی و فروش صنعت پوشاک مد لباس و فشن نکات و پیشنهادات بسیار مهم در بازاریابی و برندسازی صنعت مد و پوشاک در اواخر قرن نوزدهم نحوه بکارگیری روش ها و مدیریت برند سازی، متداول و فراگیر شد. اما عملاً در دهه های پنجاه و شصت میلادی تولید کنندگان را وادار کرد که برای تفکیک کالاهایشان از کالای رقبا، متوسل به برند و صرف هزینه های سنگین برای برند سازی در دنیای کسب و کار شوند بنابراین در دنیای امروز برخورداری برند قوی، از الویت های بسیاری از سازمان ها و شرکت هاست. از ...
ادامه متن »برندسازی و بازاریابی در صنعت مد، البسه و پوشاک
در سال های اخیر صنعت پوشاک با رقابت فزاینده ای روبرو شده است؛ با توجه به ظهور برندهای مختلف و متفاوت و افزایش شدت میان آن ها، یافتن راهکارهایی برای خلق رابطه بلندمدت با مشتری و شناسایی و تقویت فعالیت هایی مهم و ارزش زا از نظر مشتری افزایش یافته است. از طرفی این رقابت موجب برجسته تر شدن اهمیت جذب و حفظ مشتریان موجود شده است. ایجاد وجهه مناسب برای یک برند به عنوان ابزاری راهبردی جهت ایجاد وفاداری در مشتریان تلقی می شود. بنابراین خط مشی و برنامه ریزی بازاریابی به تحقق اهدافی مانند سهم بازار، رضایت مشتری ...
ادامه متن »بازاریابی و برندسازی در صنعت پوشاک
برند نام یا نمادی فراتر از فروش کالاها یا ارائه خدمات است و علاوه براینکه سهم بازار را زیر تسلط خود نگه می دارد رشد کسب وکار را هم مطرح می کند.مشکلاتی که امروز مدیران بازاریابی رابه خود مشغول کرده عدم شناخت روشهای صحیح مدیریت است که نمی تواند به صورتی اثر بخش محصول را با نام تجاری پیوند بزنند.باگذشت زمان،مدیران برند به شدت به چالش کشیده می شوند.جهان مدیریت برند پیچیده وپیچیده ترمی شود. انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند، در فروش بازاریابی و ارتباطات بازاریابی نقش بسیار مهم و حیاتی دارد. برند و نوع برندسازی هر ...
ادامه متن »قوانین برندسازی در صنعت نساجی
لزوم اصلاح قوانین برندسازی در صنعت نساجی اقتصاد ایران سالهاست که در زمینه ایجاد نشان(برند) در صنایع با مشکلاتی مواجه بوده و روند درستی در این زمینه به وجود نیامده است، این درحالی است که نمیتوان نشان(برند)سازی را تشویق و از سوی دیگر قیمتها را کنترل کرد زیرا این دو، مقولهای است که در تضاد با یکدیگر قرار میگیرند. در تمام اقتصادها، نشان(برند)ها ایجاد میشوند تا تولیدکننده از آنها سود کسب کند. درحالحاضر سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان مقولهای به نام نشان(برند) را قبول ندارد و در محاسبه قیمت تمام شده تنها مواد اولیه، دستمزد و سربار تولید را محاسبه ...
ادامه متن »