برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
مدرس و مشاور بازاریابی، فروش و برندینگ - دکتر علی خویه
مدرس و مشاور بازاریابی، فروش و برندینگ - دکتر علی خویه

بازاریابی و برندسازی در صنعت پوشاک

برند نام یا نمادی فراتر از فروش کالاها یا ارائه خدمات است و علاوه براینکه سهم بازار را زیر تسلط خود نگه می دارد رشد کسب وکار را هم مطرح می کند.مشکلاتی که امروز مدیران بازاریابی رابه خود مشغول کرده عدم شناخت روشهای صحیح مدیریت است که نمی تواند به صورتی اثر بخش محصول را با نام تجاری پیوند بزنند.باگذشت زمان،مدیران برند به شدت به چالش کشیده می شوند.جهان مدیریت برند پیچیده وپیچیده ترمی شود. انتخاب سبک
برند و نوع اجرای تکنیک برند، در فروش بازاریابی و ارتباطات بازاریابی نقش بسیار مهم و حیاتی دارد.

برند و نوع برندسازی هر سازمان یا شرکت روش و سبک خاصی دارد که در دنیای امروز به آن بسیار اهمیت می دهند.باتوجه به سرمایه گذاری های کلان اقتصادی درحوزه ی پوشاک بانوان واستفاده ازفارغ التحصیلان این صنعت درشاخه های مختلف،متاسفانه شاهدآن هستیم که عرصه ی مدکشورجولانگاه پوشاک خارجی ازجمله ترک وچین شده ودرتولیدات داخلی، ضعف آشکاردرطراحی ،مواداولیه ،الگوسازی ودرنتیجه محصول بی کیفیت ودرنهایت منجربه شکست نام تجاری نمایان است.

در حال حاضر فعالیت در زمینه پوشاک درایران با چالشهای فراوانی روبرو است واین خود روند حرکت به سوی برند سازی وبرندینگ شدن پوشاک را بسیار کند وزمان بر نموده است. امروزه صنعت پوشاک نیازمند نگاه اقتصادی است با مدیریت صحیح و زیر ساختی میتوان این صنعت را به یکی از قطبهای اقتصادی در کشور تبدیل کرد. فعالیت در زمینه پوشاک همیشه سود آور واز جهت اقتصادی توجیه پذیر بوده ولی امروزه برای پیشرفت ورسیدن به نقطه اوج که همانا صادرات و رقابت با کالای خارجی ودر نهایت خود کفایی است ،نیازمند ساختار زیر بنایی وبرند سازی در این زمینه می باشیم.

بخش پوشاک برای رسیدن به یک استاندارد جهانی نیازمند به بهینه سازی وتحول از درون چه در بخش مدیریت کلان چه دربخش مدیریت درون سازمانی تولید پوشاک می باشد . ترویج این مهم تنها از طریق ارتقاء آگاهی از ارزشها ، مشکلات وهمچنین کسب دانش امکان پذیر است . با توجه به فضای رقابتی کنونی، یکی از ضرورت های بقا در هر صنعتی حفظ و گسترش وفاداری مشتریان می باشد .

بازاریابی و برندسازی پوشاک لباس- مانتور - کت و شلوار

امروزه وفاداری مشتریان کلید موفقیت هر کسب و کار محسوب می شود . با افزایش وفاداری مشتریان سهم بازار و میزان سوددهی بنگاه اقتصادی افزایش می یابد . با پیشرفت فناوری و رقابتی تر شدن شرایط بازار در بخش های مختلف تولیدی و خدماتی، مشتری وفادار به عنوان سرمایه اصلی هر شرکتی محسوب می شود . هدف از پژوهش حاضر بررسی اثرمولفه های برندسازی بر ایجاد وفاداری و اعتماد به برند در میان مشتریان می باشد.

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

code

x

این مطلب را نیز بخوانید

استراتژی توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده

 توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده   اهمیت روز افزون ...