بازاریابی و فروش برند

ارتباطات سازمانی

ارتباطات سازمانی وخروج از مدیریت قارچی organizational communication فهرست مطالب عنوان                                                   صفحه ¡مقدمه ۳ ¡تعریف ارتباطات ۴ ¡فرایند ارتباطات ۵ ¡موانع برقراری ارتباط ۸ ¡انواع الگوهای ارتباطی ۱۰ ¡نقش های افراد در الگوهای ارتباطی ۱۸ ¡ارتباطات در مکاتب مختلف ۲۱ ¡نقش ارتباطات ۲۹ ¡چرخۀ حیاتی یک رابطه ۳۰ ¡روشهای بهبود ارتباطات ۳۷ ¡مهارت های لازم برای بر قراری ارتباط ۴۰ ¡ارتباطات اثربخش در شرکتهای پیشرو در مرحلۀ عمل ۴۳ ¡حقایق مربوط به ارتباط و مفاهمه ۴۹ ¡خروج از مدیریت قارچی ۵۰ ¡نتیجه گیری ۵۲ منابع ۵۳ مقدمه     ماهیت اجتماعی بودن زندگی انسان و تبدیل اقتصادها و جوامع صنعتی ...

ادامه متن »

قوانین موفقیت در فروش و افزایش فروش

قوانین موفقیت در فروش و افزایش فروش قوانین نوابغ فروش و فوق ستاره های فروش تکنیک ها و تاکتیک های افزایش فروش تالیف و ترجمه – علی خویه، مدرس فروش ، مدرس برند، سخنران فروش، مدرس مذاکره، مدرس بازاریابی، معلم فروش و مذاکره – قانون علت و معلول علی خویه مدرس دوره های تخصصی فروش و بازاریابی ۱۸سال تجربه ی اجرایی مشاور و مدرس بیش از صدها برند مطرح در خاورمیانه مولف ۱۲ عنوان کتاب تخصصی در زمینه ی برندسازی، بازاریابی و فروش هر چیز به دلیلی رخ می دهد . برای هر علتی معلولی هست ، و برای هر ...

ادامه متن »

نکاتی مهم در مورد شرکت های بزرگ و موفق جهان

نکاتی مهم در مورد برنامه های علمی و آموزشی در شرکت های بزرگ و موفق جهان ⭕️ در شرکت وال مارت، حضور در کنفرانسها، همایشها و فعالیتهای بین المللی و منطقه ای جزء وظایف مدیران است. ⭕️ شرکت موتورولا آموزشهای خود را به گونه ای ارائه میدهد که کارکنان میتوانند آنها را به تلفن همراه خود منتقل و مشاهده کنند. ⭕️ شرکت آمازون جایزه ای را به صورت سالیانه برای تجربیات کارکنان ایجاد کرده است تا تجربیات کارکنان مستندسازی و تسهیم شود. ⭕️ شرکت آی بی ام از روش گردش شغلی برای آموزش استفاده میکند. ⭕️ شرکت بوئینگ ۱۰۰ درصد ...

ادامه متن »