بازاریابی و فروش برند

نمایندگی فروش برای محصولات وارداتی

دکتر علی خویه مشاور و مربی تغییر بهبود و تحول سازمان و مدیریت

راهکارهای یافتن نمایندگی فروش برای محصولات وارداتی صادرات و واردات، پایه های کسب و کارهای پر رونق است. قطعا در مسیر تجارت و دادوستدهای بین المللی شما به دنبال این هستید که برای کالاهای وارد شده، نمایندگی های فروش یا عرضه کننده های مناسبی پیدا کنید. به گزارش پارک بازاریابی ایران، پیدا کردن این نمایندگی ها یا عرضه کننده ها تقریبا کار دشواری است که نیاز به جست وجوی دقیق و کارشناسی شده دارد. بهتر است در صرف زمان کافی برای پیدا کردن یک عرضه کننده مناسب به هیچ وجه کم کاری نکنید. هر چه زمان بیشتری را صرف پیدا ...

ادامه متن »

آکادمی منشی گری حرفه ای آموزش به صورت خصوصی و نیمه خصوصی

آکادمی منشی گری حرفه ای آموزش به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل کار شما برای منشی ها و مسولین دفاتر دوره های آموزشی مهارت های مسولین دفاتر و مهارت های منشی گری مدرن در محل شرکت شما قابل برگزاری است حتما بسیاری از مدیران علاقمند هستند که یک منشی حرفه ای و یک مسول دفتر قدرتمند با مهارت کامل داشته باشند با ما تماس بگیرند تا این دوره ها به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برای منشی ها و مسولان دفاتر آنها برگزار کنیم نقش واهمیت آموزش های کاربردی در سازمانها، شرکت ها ونهادها آموزش منشیگری و تربیت ...

ادامه متن »

همه جای ایران سرای من است

همه جای ایران سرای من است. مشاوره و آموزش در تمام نقاط ایران. در حال حرکت به سمت حاجی آباد بندر عباس برای مشاوره و آموزش سازمانی و شرکتی   مدرسه فروش ایران، آکادمی مذاکره، و انجمن برند آمادگی دارد تا دوره ها و کارگاه های تخصصی کاربردی در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش ، برند، خلاقیت و مذاکره در  سازمان و شرکت شما به صورت تخصصی و کارگاهی برگزار کند.

ادامه متن »

CRM چیست

معنی حقیقی CRM چیست؟   CRM واژه ای است که معانی مختلفی نزد افراد مختلف دارد و عموما” کاربرد آن در حدود متغیری از دستورالعملها است که از انباره های اطلاعاتی گرفته تا نیازهای مشتری،محیط های تجاری رقابتی،شبکه های الکترونیکی خصوصی و سطوح نرم افزاری،متغیر خواهد بود. در حالیکه این موارد تماما ارزش بررسی و قابلیت اجرا را دارا می باشد،ولی،نه می توانند آن را شرح دهند و نه می توانند فعالیت بالقوه آن را نشان دهند. پس حقیقت CRM چیست؟کاملا ساده است که CRM مرحله طراحی شرکت حول مشتری است بدین منظور که برآورده نمودن نیاز و خواسته های ...

ادامه متن »

کانال تلگرام بازاریابی، فروش، برندینگ، مذاکره

کانال تلگرام بازاریابی، فروش، برندینگ، مذاکره علی خویه ۴ ساعت قبل بازاریابی, برندینگ, پخش و توزیع مویرگی, فروش نوشتن دیدگاه 🔆مردم عادی در شبکه های اجتماعی به دنبال سرگرمی و افراد خاص به دنبال یادگیری هستند به حضور مخاطبان خاصّی چون شماافتخار میکنیم.🌹   ✅ کانال جامع مدیریتبازاریابی و فروش https://telegram.me/mmsbc ———————————————————— ✅CRMمدیریت ارتباط با مشتری https://telegram.me/crmcc ———————————————————- ✅ دکتر برند اصول و تکنیک های برندسازی https://telegram.me/branddoctor ———————————————————- ✅ کانال فروشگاه دارن، مدیریتفروشگاه https://telegram.me/drmall ———————————————— ✅ مدرسه ی بازاریابی و فروش ایران https://telegram.me/sales_technic —————————————————- ✅ کانال پخش و توزیع مویرگی، ویزیتوری https://telegram.me/moyragi ———————————————- ✅ کانال آموزش مذاکره، فن بیان و ...

ادامه متن »

آکادمی فروش و بازاریابی

ادامه متن »

مدرس و مشاور بازاریابی و برندسازی

مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی, مدرس تحقیقات بازاریابی ,مدرس, مدرس فروش, مدرس تحقیقات بازار, مشاور تحقیقات بازار, آموزش دوره بازاریابی ,مدرس اصول و فنون مذاکره, بازاریابی صنعتی, دوره اجرای پروژه های چیدمان فروش, مدرس بازاریابی, وفاداری مشتری ,تدریس مارکتینگ ,مشاوره بازاریابی, استاد اصول و فنون مذاکره, کلاس رفتار سازمانی, مدرس رفتار سازمانی, سخنران رفتار سازمانی, دوره رفتار سازمانی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و ...

ادامه متن »

žارتباطات بازاریابی صنعتی

žارتباطات بازاریابی: تبلیغات ارتقاء فروش، روابط عمومی و بازاریابی مستقیم .   تدوین برنامه ارتباط صنعتی تعیین اهداف ارتباط این اهداف با توجه به مجموعه اهداف سازمان و بازاریابی تنظیم می شود. بازاریاب صنعتی باید قبل از تعیین اهداف، مشکلات ارتباط را شناسایی کند. این کار می تواند از طریق گرداوری داده ها در زمینه آگاهی و نگرش مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی انجام شود. بعلاوه گردآوری داده ها، این امکان را فراهم می سازد که قبل و بعد از اجرای برنامه ارتقاء، اندازه گیری اهداف کمی ارتقاء میسر باشد. برای تعیین اهداف ارتباط باید به سه مرحله از رفتار ...

ادامه متن »

دوره مدیریت و مهندسی برند و تکنیک های برندسازی و توسعه برند

برندسازی و توسعه برند

دوره مدیریت و مهندسی برند و تکنیک های برندسازی و توسعه برند. در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی کشور.

ادامه متن »

چرا با وجود سخنرانی خوب از نتیجه جلسه راضی نیستید؟

دوره های آموزشی بازاریابی، فروش، برندینگ، مذاکره و...

مدیریت یعنی ایجاد ارتباط. خوب یا بد، مدیران ارشد همواره جلوی چشم هستند. این مدیران چه در جلسه‌ای تک نفره باشند و چه برای جمعیتی هزار نفره سخنرانی کنند، پیام‌‌هایی غیرکلامی به مخاطب می‌فرستند که نظرات کارمندان را در مورد اعتبار آنها شکل می‌دهد. مدیران باتجربه و الهام‌بخش طوری آموزش دیده‌اند که ارتباطات رهبری خود را به شیوه‌هایی دارای اهمیت مدیریت می‌کنند. اما تلاش آنها برای ایجاد ارتباط موثر می‌تواند با کوچک‌ترین ژست‌های غیرکلامی مثل شیوه نشستن آنها در یک جلسه کاری یا طرز ایستادن پشت تریبون سخنرانی، نقش بر آب شود.     وقتی برای یک جلسه مهم آماده ...

ادامه متن »