برندسازی شخصی

همایش رونمایی برند مدیریت برند و برندسازی

سخنرانی و آموزش در همایش رونمایی برند های شرکت آی تک تدریس و آموزش مدیریت برند و برندسازی تولد برند www.khooyeh.com (@khooyeh.ir) • Instagram 7photos and videos دانلود اسلاید های همایش رونمایی برند در کانال تلگرام انجمن برند دکتر برند کانال تلگرام انجمن برند دکتر برند مشاور برند www.t.me/branddoctor   دانلود کتاب جامع برندسازی و مدیریت برند http://khooyeh.com/کتاب-مدیریت–برند/ کتاب Branding pdf آموزش برندسازی و برندینگ

ادامه متن »

کتاب Branding pdf آموزش برندسازی و برندینگ

دانلود کتاب Pdf عنوان: دانلود کتاب Branding pdf آموزش برندسازی و برندینگ حجم: ۱۷٫۷ مگابایت تعداد صفحات: ۴۰۰ صفحه توضیحات: کتاب جامع آموزش برندسازی و مدیریت برند     فهرست مطالب معنا و مفهوم برند برند دقیقاً یعنی چی ؟ دوم: برند تنها در ذهن‌ها است: بازاریابی MARKETING فروش SALE برندینگ BRANDING – بازاریابی MARKETING – فروش SALE – برندینگ BRANDING تفاوت برند و نشان تجاری مزیت و اهمیت برندسازی هویت برند برند و انواع آن انواع برند brand – برند فردی Personal Brand : ۲- برند محصول Product Brand : ۳- برند خدمات Service Brand : ۴- برند شرکتی Corporate Brand : ۵- برند سرمایه‌گذار Investor Brand : ۶- برند موسسه غیرانتفاعی Non Profit Brand ۷- برند عمومی Public Brand : ۸- برند فعال یا عمل‌گرا Activist Brand : ۹- برند مکان Place Brand : ۱۰- برند کشور Nation Brand : چرا باید برندسازی کنیم؟ اصول برندینگ و روش های ...

ادامه متن »

کارگاه آموزشی برندسازی شخصی | مدرس: علی خویه

کارگاه آموزشی برندسازی شخصی | مدرس: علی خویه http://personalbranding.blog.ir/ برندسازی پزشکان، وکلا، هنرمندان

ادامه متن »

اجزای برند Brand سود آور

اجزای برند مؤثر در دنیای امروز هر برند مؤثر باید از سه جزء اصلی تشکیل شود: استراتژی: هر برند مؤثر باید همانند هر فعالیت انسانی که هدفمند و هدفدار است، از استراتژی‌ها و اهداف معینی برخوردار باشد. اهدافی اثربخش و مؤثر هستند که راهنمایی برای انتخاب رسانه، طراحی پیام برند، بودجه‌بندی و ارزیابی برندسازی باشند. خلاقیت: خلاقیت ایده‌ای درخشان است که سبب جلب توجه مخاطبین و تسخیر ذهن آنها گردد. مفهوم تفکر خلاق بایستی در کل فعالیت‌های برندسازی وجود داشته باشد. تنظیم و تعیین استراتژی‌های برند نیازمند حل خلاقانه مسأله است. تلاش‌هایی که در زمینه پژوهش‌های برندسازی انجام می‌گیرد، باید ...

ادامه متن »

محورهای مهم در برندسازی Branding

برندسازی برندینگ

محورهایی که در برندسازی باید به آنها توجه کرد محور اول‌: ایجاد بینش‌ (attitude) و درک‌ صحیح‌ از مفهوم‌ تبلیغات‌ (advertising) و قائل شدن‌ تفاوت‌های‌ اساسی‌ بین‌ این‌ اصطلاح‌ با باورسازی‌ (propagand) و روابط عمومی ‌(Public relations) و نهادینه‌ کردن‌ فرهنگ‌ برندسازی و تبلیغات‌ به‌عنوان‌ صنعتی‌ که‌ باور تولید می‌کند. محور دوم‌: افزایش‌ سطح‌ دانش‌ عمومی‌ (knowledge) در زمینه‌ تبلیغات‌ و برندسازی با بهره‌گیری‌ از سیستم‌های‌ آموزشی‌ مدرن‌ و به‌‌روز از یک‌ سو و تعریف‌ ساختار یک‌ نظام‌ آموزشی‌ برای‌ تربیت‌ نیروهای ‌متخصص‌، مجهز به‌ دانش‌ روز ساماندهی‌ افکار عمومی‌. محور سوم‌: تعریف‌ یک‌ نظام‌ اجرایی‌ برای‌ شفاف‌سازی‌ شیوه‌های‌ اجرایی‌ ...

ادامه متن »

برند سازی شخصی یا پرسنال برندینگ(personal branding)

  برند سازی شخصی یا پرسنال برندینگ(personal branding) روشهائی برای برند سازی شخصی وجود دارد که بعضی از آنها بصورت خلاصه به آنها اشاره می شود. ۱- برای آنچه که می خواهید در مورد خود ارائه دهید سناریو سازی کنید. ۲- چشم انداز،ماموریت و ارزشهای خود را مانند یک شرکت مشخص کنید . ۳- گذشته و تجربیات موفق خود را مستند کنید و در صورت لزوم ارائه دهید. ۴- کارت ویزیت و سایت یا وبلاگ اینترنتی متناسب با آنچه که انجام می دهید طراحی کنید. ۵- به نامه ها و ایمیلهایتان در کمال ادب و صداقت پاسخ دهید. ۶- به ...

ادامه متن »

برندینگ Branding برندسازی

branding- برندسازی- ساخت برند

  برند چیست تاریخچه گونه های مختلف برند نکات مهم در طراحی برند مراحل طراحی برند تصویر برند وظایف برند وجوه برند انواع برند توسعه برند     عناوین نام گذاری محصول و انتخاب برند مراحل برند سازی روش های ارزش گذاری برند جشنواره انتخاب یکصد برند برتر ایران معیارهای ارزیابی برندهای خارجی در ایران ویژگی های نام های تجاری موفق چرا برند در فضای کسب‌وکار ایرانی از اهمیت منطبق یا در مقیاس منطقه‌ای برخوردار نیست؟ برای اهمیت یافتن برند به عنوان یک دارایی معنوی برای بنگاه‌های ایرانی باید چه تدابیری اتخاذ کرد. برند رهبری برند چیست   از دیدگاه ...

ادامه متن »

برندسازی مجدد ( Rebranding ) در برندسازی

استراتژی بازاریابی، استراتژی فروش، استراتژی برند

برندسازی مجدد ( Rebranding ) در برندسازی بازاریابان وقت زیادی را صرف تفکر در مورد آن می کنند که برندشان چگونه به نظر میاید، بازاریابان معمولاً سوالاتی همانند سوالات زیر را از خود می پرسند :۱ ) برند ما در بازار و از دید رهبران، پیش ­بینی ­ها و مشتریان چگونه به نظر می رسند؟ ۲ ) تفاوت ­های ادراک شده­ ی واقعی بین شرکت ما و رقبا در چیست؟ ۳ ) چگونه می توانیم اثرات مثبت برند خود را تقویت کنیم و اثرات منفی آن را تغییر دهیم؟ اغلب اوقات، اگر بازاریابان با ادراکاتی مواجه شوند که موجب ناخوشنودی ...

ادامه متن »