سلسله مطالب چرا برندها برندند؟ دکتر علی خویه در صفحه ایستاگرام انجمن برند دکتر علی خویه کانال تلگرام دکتر برند اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برند https://telegram.me/branddoctor صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برند https://www.instagram.com/anjoman_brand/ ———————————————————- . . قدرشناس هستید یا نمک نشناس ؟ چرا برندها برندند؟ . . @drkhooyeh.ir @Khooyeh.ir دکتر برند branddoctor.ir . . . برندها برندند چون قدرشناس هستند نمک نشناس نیستند چون خوش استقبال و خوش بدرقه هستند چون تشکر کردن بلدند چون نمک نشناس نیستند خوبی و محبت را فراموش نمی کنند اتفاقات بد و خطاها باعث از بین رفتن خوبی ها نمی ...
ادامه متن »بازاریابی خدمات service marketing کتاب بازاریابی خدمات مدرس بازاریابی خدمات خویه
دانلود کتاب بازاریابی خدمات علی خویه مشاور و مدرس دوره های بازاریابی خدمات سرویس مارکتینگ http://khooyeh.ir/wp-content/uploads/%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%B5%D9%87-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AAkhooyeh.ir_.pdf علی خویه مدرس دانشگاه با ۲۱ سال تجربه اجرایی مولف و مترجم ۱۴ کتاب تخصصی کاربردی www.khooyeh.ir www.khooyeh.com ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ صفحه اینستاگرام Khooyeh.ir در فرهنگ لغت آکسفورد “کیفیت به عنوان درجه مناسب بودن یا ارزش” تعریف شده است. در بحث مدیریت کیفیت فراگیر، کیفیت به معنی برآوردن خواستههای تصریحی یا صنعتی مشتریان به طور کامل ذکر شده است. در اینجا بهبود کیفیت مستمر، یک سفر است نه یک مقصد. آنچه مهم است برقراری رابطه متناظر میان کیفیت ورضایت مندی مشتریان است. به عبارت دیگر اگر ...
ادامه متن »بازاریابی و فروش اینستاگرامی
به نام خالق هستی بازاریابی و فروش اینستاگرامی اصول مبانی تکنیک ها و روش های بازاریابی و فروش اینستاگرامی اینترنتی و شبکه های مجازی اصول و فنون متقاعد سازی مشتریان در فضای مجازی اصول و فنون فروش و بازاریابی در فضای مجازی به زبان ساده گردآوری: دکتر علی خویه مدرس دانشگاه، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی کاربردی، با ۱۹ سال تجربه اجرایی و حرفه ای، مشاور و مدرس شرکت های معتبر و برند های مشهور دکتر علی خویه Instageram.com/khooyeh.ir ویرایش اول www.khooyeh.com www.khooyeh.ir ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ بسمه تعالی همراهان گرامی با سلام توانا بود هر که ...
ادامه متن »دکتر علی خویه از دغدغه های برندینگ جشنواره فجر می گوید / جشنوارهای که برند نیست
گزارشات و مطالبی از دکتر علی خویه مشاور و مربی در حوزه مدیریت برند برندسازی دکتر برند مشاور برند مدرس برند کانال تلگرام دکتر برند اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برند https://telegram.me/branddoctor صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برند https://www.instagram.com/anjoman_brand/ دکتر علی خویه از دغدغه های برندینگ جشنواره فجر می گوید / جشنوارهای که برند نیست برای ما که فضاهای بینالمللی زیادی برای نشان دادن هنر خود در حوزه سینما و تئاتر در اختیار نداریم، جشنواره بینالمللی فجر شاید یکی از همان برگ برندههایی باشد که به واسطه پتانسیلش بتوانیم هنر و فرهنگ ایرانیمان را ...
ادامه متن »بازاریابی و برندسازی آرایشی بهداشتی، مهندسی فروش و بازاریابی حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی دکتر علی خویه
برندسازی به زبان ساده دکتر علی خویه مشاور و مربی و کوچ شرکت های معتبر در زمینه برند فروش بازاریابی ۵:۰۵ مدرس کوچ مربی و مشاور فروش بازاریابی و برندسازی دکتر علی خویه سرفصل های آموزشی دوره مدیریت فروش و مهندسی فروش حرفه ای در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی، بازاریابی و برندسازی آرایشی بهداشتی مدرس ومشاور : دکتر علی خویه www.khooyeh.ir Www.khooyeh.com: Www.marketingdoctor.ir مهارت های فروشندگان حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی آشنایی با جدید ترین فناوری های فروش حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی تکنیک های مدرن فروش حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی آشنایی با مدل های ...
ادامه متن »چرایی و چگونگی ثبت برند مدیریت برند انجمن برند دکتر برند
چرایی و چگونگی ثبت برند و طبقه بندی علائم تجاری انجمن برند ایران. مدیریت و مهندسی برند. کلینیک برند و برندسازی. توسعه و ارتقا برند. Anjomanbrand.ir branddoctor.ir brandengineering.ir برندسازی علمی و عملی حرفه ای صفحه اینستاگرام دکتر علی خویه instagram.com/khooyeh.ir کانال های تلگرام دکتر علی خویه شامل کانال جامع مدیریت بازاریابی و فروش https://telegram.me/dr_khooyeh ———————————————————————————————————————- اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برند https://telegram.me/branddoctor صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برند https://www.instagram.com/anjoman_brand/ برای اینکه علامت شما دارای حمایت قانونی و حقوقی باشد شما باید آن را ثبت کنید و به این ترتیب آن علامت خاص را به خود ...
ادامه متن »برندسازی بازاریابی و فروش در تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی و بیمارستانی
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی، فروش و تبلیغات صنعت محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی مدرس : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی ، عضو انجمن های ملی و بینالمللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های ...
ادامه متن »دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها و موسسات آموزشی
بازاریابی موسسات آموزشی بازاریابی آموزشی برندسازی آموزشگاه ها دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها دوره های آموزشی بازاریابی فروش و برندسازی در آموزشگاه ها و موسسات آموزشی چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی و سازمانی در محل شرکت شما www.khooyeh.ir ۱- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی ۲- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت ۳- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی ۴- رضایت بیشتر مخاطبان و کارکنان، تمرکز مخاطبان و کارکنان ...
ادامه متن »به زودی کتاب دیجیتال مارکتینگ – بازاریابی دیجیتال منتشر خواهد شد.
به نام خالق هستی کتاب بازاریابی دیجیتال (Digital marketing) مدیریت شبکه های اجتماعی بازاریابی شبکه های مجازی و اجتماعی برندسازی بازاریابی و فروش در فضای دیجیتال و رسانه های اجتماعی بازاریابی محتوا و تکنیک های مدرن بازاریابی Digital Marketing Social Media Marketing SEO , SEM ویرایش اول تهیه گردآوری و ترجمه: گروه آموزش و مشاوره علی خوبه مدرس دانشگاه، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، با ۱۹ سال تجربه اجرایی، مشاور و مدرس شرکت ها و برندهای معتبر ملی و بین المللی www.khooyeh.ir www.alikhoobeh.ir
ادامه متن »تکنیک های برندسازی
بخش هایی از کتاب مدیریت برند _ نویسنده: علی خویه با توجه به این معانی میتوان تاکتیک برندسازی را مجموعه فنون و شیوههای جنگ و رزم در میدان برندسازی بین شرکتها و مؤسسهها برای پیشبرد هدفهای خویش دانست. اما تاکتیک برندسازی فقط منحصر به شیوههای جنگ برندسازی نمیشود، بلکه هر راهکار خلاقانه برندسازی که بتوان شیوههای موفقیت و پیروزی در برندسازی را تضمین کرد و راهکاری یافت تا اهداف مؤسسه یا فرد یا شرکت پیش رود، را نیز میتوان بهعنوان تاکتیکهای برندسازی محسوب کرد. درواقع جنگ برندسازی را میتوان همان رقابت نام و نشان در بازاریابی دانست که هر ...
ادامه متن »