۳ دیدگاه مدیریتی کاربردی برای توسعه برند برند یک سازمان از دیدگاه مدیران آن شکل و تاثیر می پذیرد. به ویژه در شرکت های کوچک و میان رده این تاثیر بسیار زیاد خواهد بود. دیدگاه ها و باورهای مدیرعامل، صاحب کسب و کار یا کارآفرین هسته اولیه ماهیت یک برند را می سازد. به این ترتیب افق پیش روی یک برند کاملا به نظر و شیوه عملکرد مدیران شرکت بستگی دارد. من در طول زمان های طولانی دلیل اصلی عقب ماندگی بسیاری از برندها از جریان توسعه و رشد در چیزی به غیر از بازاریابی نادرست یا کمبود مناسب در دسترس یافته ...
ادامه متن »راهکار های برندسازی
امروزه همه بازرگانان و مدیران واحدهای بزرگ و کوچک، تضمین بقای سازمان ها و حضور در بازار را برندسازی و توجه به آن می دانند. ۱۰۰ برند برتر جهان یک هزار و ۹۷۲ میلیارد دلار ارزش دارد که معادل ۱۱ درصد کل صادرات جهان است؛ در این میان، ۱۰ برند نخست حدود ۴۲ درصد از کل ارزش برندها و پنج درصد از مجموع صادرات جهان را به خود اختصاص داده اند؛ ۱۰ برند اول جهان نزدیک به ۴۲ درصد از کل صد برند برتر را تشکیل میدهد و ۵ درصد از کل صادرات دنیا را به خود اختصاص داده است. ...
ادامه متن »تشخیص و درمان بیماری های مدیریت بازاریابی فروش برند و بیماری های کسب و کار
خدمات مشاور و مدرس بازاریابی و فروش، استاد علی خوبه www.alikhoobeh.ir مشاور و مدرس بازاریابی و فروش – علی خوبه Khooyeh.ir خدمات مشاور و مدرس بازاریابی و فروش علی خوبه khooyeh.com • مشاور و مدرس بازاریابی و فروش جهت عارضه یابی ۳۶۰ درجه واحد بازاریابی و بازاریابی و فروش analyses 360 sales • مشاور و مدرس بازاریابی و فروش جهت معاینه فنی و تکنیکی کلیه سیستم های بازاریابی و فروش sales consulting system • مشاور و مدرس بازاریابی و فروش در راستای بررسی تحلیل و بهبود عملکرد واحد بازاریابی و فروش • مشاور و مدرس بازاریابی و فروش برای ...
ادامه متن »قیمتگذاری و برندینگ در بحران
تاکتیکهای قیمتگذاری و برندینگ در بحران مترجم: مریم مرادخانیمنابع: Watsoncreative, Blackcurve نوآوری؛ مزیت رقابتی عصر جدید تبلیغات، طراحی محصول و وب، بستهبندی، هویت، استراتژی و وعده ثبات برند، همه از اجزای جداییناپذیر بازاریابیاند که وجودشان لازم است اما برای عبور از بحران، کافی نیستند. وقتی خطرات ما را احاطه کردهاند، برای آنکه بقای خود را تضمین کنیم، باید از تکنولوژیهای جدید و تحقیقات و نظرسنجی برای پیشبینی دورنمای رقابتی استفاده کنیم. به اعتقاد ما، نوآوری یکی از بهترین نمونههای مزیت رقابتی است و با اینکه ریسک کردن و امتحان ایدههای جدید همیشه ترسناک است، در قرن بیست و یکم چارهای ...
ادامه متن »ایجاد برندی موفق
۹ اقدام در راستای ایجاد برندی موفق بدون تردید مهم ترین دارایی هر شرکتی، نام تجاری آن محسوب می شود. به همین خاطر همواره توجه ویژه ای به این بخش شده و مدیران به دنبال راهکارهایی در راستای ساخت و یا بهبود برند خود می باشند. در این رابطه لازم است تا در ابتدا نسبت به این مفهوم به درک درستی دست پیدا کنیم. درواقع برند در یک تعریف عام و جامع شامل هرچیزی می باشد که معرف محصولات یک شرکت باشد. در این رابطه نتایج آمارها حاکی از آن است که افراد تمایل دارند تا خریدهای خود را از ...
ادامه متن »برندسازی بازاریابی و فروش در تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی و بیمارستانی
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی، فروش و تبلیغات صنعت محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی مدرس : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی ، عضو انجمن های ملی و بینالمللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های ...
ادامه متن »برندسازی، بازاریابی و فروش در صنعت مبل و دکوراسیون
دوره آموزش جامع مدیریت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته استاد خویه: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸-۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸ www.khooyeh.com برخی از سرفصل ها روز برخی از سرفصل ها اول مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری brand analyze عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند دوم اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته brand engineering استراتژی نام تجاری Brand strategy اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری تحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان) ...
ادامه متن »همایش رونمایی برند مدیریت برند و برندسازی
سخنرانی و آموزش در همایش رونمایی برند های شرکت آی تک تدریس و آموزش مدیریت برند و برندسازی تولد برند www.khooyeh.com (@khooyeh.ir) • Instagram 7photos and videos دانلود اسلاید های همایش رونمایی برند در کانال تلگرام انجمن برند دکتر برند کانال تلگرام انجمن برند دکتر برند مشاور برند www.t.me/branddoctor دانلود کتاب جامع برندسازی و مدیریت برند http://khooyeh.com/کتاب-مدیریت–برند/ کتاب Branding pdf آموزش برندسازی و برندینگ
ادامه متن »ویژگی برندهای پیشرو
چگونه پویایی برندها را حفظ کنیم؟ تنها یک دهه پیش، بسیاری از تحلیلگران صنایع از دو روند تازه خبر داده و نسبت به قدرت برندهای کالاهای مصرفی هشدار دادند. تلفیق خرده فروشی؛ بهطور خاص در بازارهای عمدهای مانند آمریکا، کره، چین، ژاپن و آلمان در حال افزایش بود و همزمان، برچسبهای خصوصی۱، فضایی را روی قفسههای سوپرمارکتها به دست آوردند. این سهم پیوسته افزایش مییابد تا جایی که امروزه سهم برچسبهای اختصاصی در برخی بازارهای توسعه یافته تا ۳۰ درصد افزایش یافته است. اما، پیشبینیها درباره افول برندهای جهانی بسیار ابتدایی بوده است. در حقیقت، تحلیلهای شرکت مشاوره بین (Bain ...
ادامه متن »برندسازی در اینستاگرام
برندسازی در اینستاگرام وجود میلیون ها کاربر فعال در اینستاگرام آن را به دومین شبکه اجتماعی محبوب (بعد از فیس بوک) تبدیل ساخته است. در همین راستا استفاده از آن در راستای کسب وکار تصمیمی هوشمند محسوب می شود. با این حال در این رابطه تنها ایجاد یک صفحه ملاک نبوده و باید به طریق حرفه ای عمل کرد. اگرچه امروزه شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارند، با این حال میزان جذابیت شبکه مذکور به قدری بالا است که بسیاری از کارشناسان آن را محبوب ترین می دانند. درواقع در حال حاضر فیس بوک صرفا به علت قدمت طولانی تر ...
ادامه متن »