برند سازی کالا

برند سازی کالا

سادگی برند ؛عامل رشد

ساده‌سازی اولویت برندها در سال پیش‌رو نویسنده: Neil Daveyمترجم: مریم رضاییدر ایجاد یک تجربه مشتری عالی، سادگی معمولا یک اصل کلیدی است. آمارهایی وجود دارد که اثبات می‌کند استقبال برندها از ساده‌سازی تجربه مشتری به نفع آنها تمام می‌شود. اما معنای واقعی این سادگی چیست؟ موسسه سیگل گیل (Siegel+Gale) یک شرکت برندسازی جهانی است که سالانه شاخص جهانی «سادگی برند» را تهیه می‌کند و تحقیقات آن حاکی از چند مزیت جالب ساده‌سازی برای برندها است: • سادگی برند عامل رشد است: از سال ۲۰۰۹، پرتفوی سهام متشکل از ۱۰ برند جهانی برتر در ساده‌سازی، نسبت به سایر برندها رشد۶۸۶ درصدی داشته است. • ...

ادامه متن »

اطمینان از فرآیند برندینگ و برندسازی

برندسازی-ساخت برند برند شدن- برندینگ

برندسازی و دردسرهای آن چگونه از عملکرد درست برندمان مطمئن شویم؟ در دنیای امروز ایجاد برندی قدرتمند و موفق در زمینه جلب نظر مخاطب هدف از ضرورت های هر کسب و کاری است. در این میان نکته مهم اطمینان از عملکرد مناسب برندمان است. در صورت عملکرد نامناسب برندمان باید به سرعت اقدام به بازسازی آن کنیم. به راستی معیار مناسب برای تشخیص عملکرد مناسب یک برند چیست؟ ساده ترین راهکار برای اطمینان از این امر فروش برندمان است. به پرسش های ذیل توجه کنید: • آیا شما در حال جذب مشتریان تازه هستید؟ • آیا آنها از شما خرید ...

ادامه متن »

توسعه برند و افزایش فروش

۳ دیدگاه مدیریتی کاربردی برای توسعه برند برند یک سازمان از دیدگاه مدیران آن شکل و تاثیر می پذیرد. به ویژه در شرکت های کوچک و میان رده این تاثیر بسیار زیاد خواهد بود. دیدگاه ها و باورهای مدیرعامل، صاحب کسب و کار یا کارآفرین هسته اولیه ماهیت یک برند را می سازد. به این ترتیب افق پیش روی یک برند کاملا به نظر و شیوه عملکرد مدیران شرکت بستگی دارد. من در طول زمان های طولانی دلیل اصلی عقب ماندگی بسیاری از برندها از جریان توسعه و رشد در چیزی به غیر از بازاریابی نادرست یا کمبود مناسب در دسترس یافته ...

ادامه متن »

راهکار های برندسازی

امروزه همه بازرگانان و مدیران واحدهای بزرگ و کوچک، تضمین بقای سازمان ها و حضور در بازار را برندسازی و توجه به آن می دانند. ۱۰۰ برند برتر جهان یک هزار و ۹۷۲ میلیارد دلار ارزش دارد که معادل ۱۱ درصد کل صادرات جهان است؛ در این میان، ۱۰ برند نخست حدود ۴۲ درصد از کل ارزش برندها و پنج درصد از مجموع صادرات جهان را به خود اختصاص داده اند؛ ۱۰ برند اول جهان نزدیک به ۴۲ درصد از کل صد برند برتر را تشکیل می‌دهد و ۵ درصد از کل صادرات دنیا را به خود اختصاص داده است. ...

ادامه متن »

تشخیص و درمان بیماری های مدیریت بازاریابی فروش برند و بیماری های کسب و کار

علی خویه مدرس بازاریابی مدرس فروش مدرس برند مدرس مذاکره مدرس بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشاور برند مشاور فروش حرفه ای مدرس مدیریت مشاور مدیریت

خدمات مشاور و مدرس بازاریابی و فروش، استاد علی خوبه www.alikhoobeh.ir   مشاور و مدرس  بازاریابی و فروش  –  علی خوبه Khooyeh.ir خدمات مشاور و مدرس  بازاریابی و فروش  علی خوبه khooyeh.com •  مشاور و مدرس  بازاریابی و فروش  جهت عارضه یابی ۳۶۰ درجه واحد بازاریابی و بازاریابی و فروش  analyses 360 sales •  مشاور و مدرس بازاریابی و فروش  جهت معاینه فنی و تکنیکی کلیه سیستم های بازاریابی و فروش  sales consulting system •  مشاور و مدرس بازاریابی و فروش  در راستای بررسی تحلیل و بهبود عملکرد واحد بازاریابی و فروش •  مشاور و مدرس بازاریابی و فروش  برای ...

ادامه متن »

قیمت‌گذاری و برندینگ در بحران

تاکتیک‌های قیمت‌گذاری و برندینگ در بحران مترجم: مریم مرادخانیمنابع: Watsoncreative, Blackcurve نوآوری؛ مزیت رقابتی عصر جدید تبلیغات، طراحی محصول و وب، بسته‌بندی، هویت، استراتژی و وعده ثبات برند، همه از اجزای جدایی‌ناپذیر بازاریابی‌اند که وجودشان لازم است اما برای عبور از بحران، کافی نیستند. وقتی خطرات ما را احاطه کرده‌اند، برای آنکه بقای خود را تضمین کنیم، باید از تکنولوژی‌های جدید و تحقیقات و نظرسنجی برای پیش‌بینی دورنمای رقابتی استفاده کنیم. به اعتقاد ما، نوآوری یکی از بهترین نمونه‌های مزیت رقابتی است و با اینکه ریسک کردن و امتحان ایده‌های جدید همیشه ترسناک است، در قرن بیست و یکم چاره‌ای ...

ادامه متن »

ایجاد برندی موفق

۹ اقدام در راستای ایجاد برندی موفق بدون تردید مهم ترین دارایی هر شرکتی، نام تجاری آن محسوب می شود. به همین خاطر همواره توجه ویژه ای به این بخش شده و مدیران به دنبال راهکارهایی در راستای ساخت و یا بهبود برند خود می باشند. در این رابطه لازم است تا در ابتدا نسبت به این مفهوم به درک درستی دست پیدا کنیم. درواقع برند در یک تعریف عام و جامع شامل هرچیزی می باشد که معرف محصولات یک شرکت باشد. در این رابطه نتایج آمارها حاکی از آن است که افراد تمایل دارند تا خریدهای خود را از ...

ادامه متن »

برندسازی بازاریابی و فروش در تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی و بیمارستانی

برندسازی فروش و بازاریابی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی توسط استاد علی خویه با 19 سال تجربه اجرایی

  دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی          بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی        تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش   بازاریابی محصولات  تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی    راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی، فروش و تبلیغات صنعت محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی        مدرس : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی  ، عضو انجمن های ملی و بین­المللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های ...

ادامه متن »

برندسازی، بازاریابی و فروش در صنعت مبل و دکوراسیون

برندسازی بازاریابی و فروش در صنعت مبلمان و دکوراسیون توسط استاد علی خویه

    دوره آموزش جامع مدیریت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته استاد خویه: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸-۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸ www.khooyeh.com برخی از سرفصل ها روز برخی از سرفصل ها اول مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری brand analyze عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند دوم اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته brand engineering استراتژی نام تجاری Brand strategy اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری تحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان) ...

ادامه متن »

همایش رونمایی برند مدیریت برند و برندسازی

سخنرانی و آموزش در همایش رونمایی برند های شرکت آی تک تدریس و آموزش مدیریت برند و برندسازی تولد برند www.khooyeh.com (@khooyeh.ir) • Instagram 7photos and videos دانلود اسلاید های همایش رونمایی برند در کانال تلگرام انجمن برند دکتر برند کانال تلگرام انجمن برند دکتر برند مشاور برند www.t.me/branddoctor   دانلود کتاب جامع برندسازی و مدیریت برند http://khooyeh.com/کتاب-مدیریت–برند/ کتاب Branding pdf آموزش برندسازی و برندینگ

ادامه متن »