مدیریت

پرسش های حین استخدام افراد‏

پرسشنهای تکمیلی استخدام پرسش های مصاحبه پرسش های حین استخدام افراد‏ ۱٫      از خودتان، مهارتها و تجربیاتتان بگویید. ۲٫      از ما چه میدانید و چرا ما را برگزیده اید؟ ۳٫      چرا شغل قبلی خود را رها کرده اید؟ ( درصورت داشتن شغل قبلی ) ۴٫      چرا فکر می کنید برای این شغل مناسبید و چه کاری میتوانید برای مجموعه ما انجام دهید؟ ۵٫      آیا شغل دومی دارید؟ ۶٫      اگر شغل بهتر از این شغل به شما پیشنهاد شود چه می کنید؟ ۷٫      چه چیزی باعث می شود فعالیتتان بیشتر شود؟ ۸٫      انتظار چه میزان حقوقی را دارید و میزان حقوق ...

ادامه متن »

مشاوره و آموزش مدیریت منابع انسانی

جذب و نگهداشت منابع انسانی با استعداد و کارآمد

مشاوره و آموزش مدیریت منابع انسانی   جلسه ۱: مدیریت منابع انسانی جلسه ۲: مشاوره منابع انسانی واحد ۳: طراحی شغل ، تعیین وظایف       – ارزیابی منابع انسانی ۱ جلسه ۴: روند استخدام  – Recruitment Process جلسه ۵: فرآیند انتخاب  و شناسایی افراد با استعداد و کارآمد  – Selection Process جلسه ۶: تکنیک های مصاحبه جلسه ۷: آموزش و ارزیابی       -ارزیابی منابع انسانی ۲ جلسه ۸: فرهنگ کسب و کار    Business Culture جلسه ۹: اخلاق کسب و کار   Business Ethics جلسه ۱۰: انگیزه کارکنان جلسه ۱۱: روابط کارکنان جلسه ۱۲: تغییرات مدیریتی     -ارزیابی ...

ادامه متن »

سرفصل های کلی دوره های آموزشی

علی خویه، مدرس دوره های تخصصی مدیریت، بازاریابی، برندینگ، فروش، تبلیغات و مذاکره

سرفصل های کلی دوره های آموزشی حسابداری | کسب و کار و محیط زیست | کسب و کار و روابط دولتی | کارآفرینی | مالی | مدیریت عمومی | بهداشت و درمان | مدیریت منابع انسانی | بین المللی کسب و کار | بازاریابی | رفتار سازمانی | فروش | اجتماعی شرکت | استراتژی | مدیریت زنجیره تامین Accounting | Business and Environment | Business and Government Relations |Entrepreneurship | Finance | General Management | Health Care | Human Resource Management| International Business | Marketing | Organizational Behavior | Sales | Social Enterprise |Strategy | Supply Chain Management حسابداری بر ...

ادامه متن »

دوره ی تخصصی MBA

MBA مدیریت اجرایی

Master in Business Administration (MBA) دوره ی تخصصی MBA مدرس: علی خویه   توجه: بنابر درخواست ، این دوره می تواند در محل شرکت شما برگزار شود.   هفته اول • حسابداری مالی Financial Accounting • اقتصاد • روش تحقیق دز کسب و کار  E-Business and E-Commerce • کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیکی • رهبری و توسعه پایدار شرکت، قسمت ۱  – Corporate Sustainability هفته دوم • مدیریت استراتژیک • امور مالی شرکت • مدیریت مشتریان • بازاریابی بین المللی • رهبری، حکومت و توسعه پایدار شرکت، قسمت ۲ – Corporate Sustainability هفته سوم  (وابسته به مساحت تخصص) بازار یابی • اخلاق ...

ادامه متن »

فرآیند مدیریت سازمانی

  رفتار سازمانی موضوع: فرهنگ در رفتار سازمانی     فهرست: بخش اول: فرهنگ و انواع آن *  نقدی گذرا بر سیر تطور و تحول تاریخی فرهنگ   بخش دوم: فرهنگ سازمانی * تعاریف و ویژگی ها * مدل فرهنگ سازمانی شاین * چگونگی، شکل گیری ، تداوم و تغییر فرهنگ سازمانی * فرآیند مدیریت فرهنگ سازمانی * رابطه فرهنگ سازمانی و ساختار اجتماعی سازمان   بخش سوم: فرهنگ در رفتار سازمانی تفاوت ها و تنوع های فرهنگی در سازمان ها *  سازمان های چند ملیتی و مدیریت سازمان های چندفرهنگی *  مدیران بین المللی *  رفتار فرد در یک ...

ادامه متن »

دوره ی تدوین استراتژی بازاریابی | برنامه بازاریابی

استراتژی‌های بازاریابی

با درک به اهمیت و کاربرد استراتژی های بازاریابی، بازاریابان قادر به تصمیم گیری های بهتری در مورد محصولات، خدمات، مشتریان، نام تجاری، و آینده ی سازمان خود هستند. این دوره به تشریح اهمیت تمام مراحل در فرآیند برنامه ریزی بازاریابی، از جمله تصمیم گیری، اجرا، مدیریت و نظارت بر عملکرد سازمان خواهیم پرداخت. پس از اتمام این دوره شما را قادر به تدوین و دستیابی به اهداف استراتژیک خود هستید. مدرس: علی خویه توجه: این دوره به درخواست مدیران سازمان ها می تواند در محل سازمان شما برگزار شود.  محتوای دوره بخش اول : تحلیل وضعیت کنونی – Situation analysis درک چگونگی تجزیه و ...

ادامه متن »

دوره ی آموزشی مدیریت استراتژیک برند

مدیریت استراتژیک - برنامه ریزی استراتژیک strategic

مدیریت استراتژیک برند ساخت و حفظ  ارزش برند در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه در راستای توسعه یک استراتژی برند گام بردارید و عملکرد برند خود را اندازه گیری کنید.  این دوره به پوشش مسائل مدیریتی و بازاریابی پرداخته و برای مدیران شرکت ها ، صاحبان مشاغل، کارآفرینان،  دانشجویان و… توصیه می شود محتوای دوره شامل ۱٫ چگونگی توسعه استراتژی و موقعیت برند برند و مدیریت برند: برند چیست و چرا باید برندسازی کنیم چالش ها و فرصت های تجاری حاصل از برندسازی (مطالعات موردی مرتبط) branding challenge and opportunities مفهوم ارزش ویژه برند – Brand Equity concept شناسایی و ایجاد موقعیت تجاری و ارزش دهی به ...

ادامه متن »

خدمات برندسازی و بازاریابی و مدیریت

خدمات آموزشی و مشاوره ای علی خویه ۱۸سال تجربه ی اجرایی مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع مشاور بیش از صدها برند مطرح در خاورمیانه     مشاوره بازاریابی و آموزش مدیریت بازاریابی بازاریابی (بازاریابی کالا و خدمات ) مشاوره طرح کسب و کار تجاری Business Planطرح کسب‌وکار تجاری Business Plan یا Business Proposal مشاوره طرح بازاریابی تجاری Marketing Planسند بازاریابی یا مارکتینگ ‌پلن مشاوره تبلیغات – طراحی کمپین تبلیغاتی تبلیغات محیطی، تبلیغات آنلاین تحت وب مدیریت بازاریابی  مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات مشاوره برندینگ – آموزش مدیریت برند طراحی استراتژی هویت برند CI Guide مشاوره برندینگ – ...

ادامه متن »

مدیریت نوین و مدیران موفق

مبانی عمومی مدیریت   شناخت بهتر از سازمان و ابعاد آن   شناخت علمی و دقیق تر از مفهوم مدیریت و اصول و کارکردهای مربوط به آن   ایجاد بسترمناسب جهت برگزاری دوره های تخصصی در رابطه با مفاهیم و فنون مختلف مدیریتی   گفتار اول: مفاهیم پایه سازمان و مدیریت     گفتار دوم: کارکرد های اساسی مدیریت گفتار اول: مفاهیم پایه سازمان و مدیریت ب-مدیریت (management) -اهمیت مدیریت -تعریف مدیریت -سطوح مدیریت -مهارتهای مدیریت -نقشهای مدیریت -وظایف مدیریت –مدیریت: علم یاهنر؟ –مدیریت موفق و مؤثر -کارایی / اثربخشی / بهره وری الف- سازمان (organization) -اهمیت سازمان -تعریف سازمان ...

ادامه متن »

روش افزایش اثربخشی سازمان و شرکت

—فرهنگ سازمان —مقدمه: سه رویکرد بنیادی در تعریف ویژگی‌های فرهنگ سازمانی مورد بررسی قرار می‌گیرند و در پایان چگونگی استفاده از فرهنگ سازمانی جهت افزایش اثربخشی سازمان مورد بحث واقع می‌شود. —ماهیت فرهنگ سازمانی در اول سال‌های ۱۹۸۰ فرهنگ سازمان در محور مطالعات رفتار سازمانی قرار گرفت. صدها محقق در این زمینه شروع به تحقیق و مطالعه کردند. کتاب‌های متعددی منتشر شد. نشریات دانشگاهی مشهور، همه شماره‌های خود را به بحث درباره‌ی فرهنگ اختصاص دادند و تقریباً یک شبه، آن دسته از کتاب‌های رفتار سازمانی که فاقد فصلی درباره فرهنگ سازمانی بودند، بلامصرف ماندند. —فرهنگ سازمان چیست؟ در حقیقت، چنین ...

ادامه متن »