برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

مدیریت زنجیره تامین کالا

مدیریت زنجیره تامین: تعریف، تاریخچه، اهداف، فرایندها، مزایا و موانع

نویسنده : میان آبادی، عباسعلی
سال انتشار : ۱۳۸۹
چکیده

برا ی محیط همیشه در حال تغییراین دوران وتغییر در شیوه تعاملات شرکتها با تامین کنندگان ومشتریان و پیچیدگی بازارها، کاهش دوره عمر محصولات و اهمیت یافتن زمان پاسخگویی به مشتریان و افزایش انعطاف پذیری، زنجیره تامین عاملی حیاتی برای رقابت پذیری سازمان ها می باشد. بنابراین شناخت زنجیره تامین و اجرای آن کمک به تعالی سازمان و عملکرد بهتر می کند. در این مقاله سعی شده تحولات زنجیره تامین، فرایندهای اجرای آن، مشکلات و منافع مورد بررسی قرار گیرد.

کلیدواژه : مدیریت زنجیره تامین ؛ supply chain management ؛ SCM

ادامه مطلب

درباره

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

استراتژی بازاریابی، استراتژی فروش، استراتژی برند

تولید تکنولوژی با استراتژی

استراتژی های تولید روزبه روز در حال تغییر است و شاید تا ...