مقالات آموزشی مذاکره

آکادمی مذاکره ایران
برگزار کننده ی دوره های تخصصی اصول و فنون مذاکره
با مدیریت علی خویه
آموزش مذاکره اصول و فنون مذاکره- اصول و فنون مذاکرات اثربخش- تکنیک های مذاکره- کارگاه و کلاس اصول موفقیت در مذاکره -سمینارها و کارگاه ها ارتباط با مشتریان -دوره های آموزشی اصول و فنون سخنرانی- اصول و فنون مذاکره بازرگانی -کلاس مذاکره- اصول وفنون مذاکره در فروش بازاریابی و مشتری مداری- اصول مذاکره حرفه ای- زبان بدن در مذاکرات -همایش ها مذاکرات اثربخش- آموزش فروش- آموزش بازاریابی- مذاکره موفق زبان بدن(Body Language)- آموزش زبان بدن- کارگاه آموزشی فنون مذاکره -موفقیت در مذاکرات شیوه ی برخورد با مشتریان ارتباطات اثربخش ارتباطات در مذاکره

مشتری را با یک فنجان چای مهمان کنید!

با مشتری صمیمی شوید مارک می گوید؛ در استانبول فرش فروشی را دیدم، که یک فنجان چای با مشتری می نوشید و مذاکرات پیرامون خرید و مشخصات فرش در حین نوشیدن صورت می گرفت و به این ترتیب فروشنده ضمن ایجاد فضای دوستانه، شانس بیشتری برای فروش محصول دارد.

ادامه متن »

۸ نکته برای ارتباط موثر

۸ نکته برای ارتباط موثر آیا می‌خواهید مردم به حرف شما گوش دهند؟ این موضوع فقط به عنوان‌هایی که مطرح می‌کنید بستگی ندارد بلکه به نحوه بیان کردن شما نیز بستگی دارد. به نظر شما چگونه می‌توان طرف مقابل را ترغیب کرد به حرف شما گوش دهد؟ ۸-نکته-برای-اینکه-بهتر-ارتباط-برقرار-کنید برخی انسان‌ها استعداد خاصی در صحبت کردن دارند، آن‌ها می‌توانند سر صحبت را به‌خوبی باز کنند و تا پایان مذاکره به‌خوبی با شما صحبت کنند. برای این افراد خیلی فرقی نمی‌کند آن‌ها در خیابان باشند یا کافی‌شاپ یا… و همچنین تفاوت زیادی ندارد که طرف مقابلشان مدیر باشد یا مشتری یا یک ...

ادامه متن »

اشتباهات رایج در مذاکرات قیمتی

دکتر علی خویه مشاور و مدرس مدیریت بازاریابی مدیریت فروش مدرس برند مهندسی فروش

اشتباهات رایج در مذاکرات قیمتی مذاکره کردن با مشتری در مورد قیمت یکی از نگرانی های همیشگی فروشندگان است. استراتژی های قیمت گذاری محصول توسط مدیریت سازمان به واحد فروش ابلاغ می شود و مدیر یا سرپرست نیز آن را در اختیار فروشندگان قرار می دهد. همچنین محدوده تخفیفات نیز به فروشنده گفته می شود تا خارج از آن محدوده تعهداتی برای شرکت ایجاد نکند. زمانی که مذاکره با مشتری پیرامون قیمت آغاز می شود ترس اصلی فروشندگان نیز خود را نشان می دهد. از یک طرف مشتری در اغلب موارد به دنبال تخفیف گرفتن است و از طرف دیگر ...

ادامه متن »

مذاکرات تجاری و فنون مذاکره

مذاکرات تجاری و فنون مذاکره مقدمه: مدیران در انجام وظایف خویش نقش های متعددی را ایفا می کنند. نقش هدایت، دیده بانی، تشریفات، ترویج و نقش های دیگر که طبیعت کار آن ها است. مذاکره نیز یکی از نقش های بسیار مهمی است که مدیران بخش قابل ملاحظه ای از وقت خود را به آن اختصاص می دهند. مذاکره با بانک به منظور تامین منابع مالی مورد نظر سازمان، مذاکره با فروشندگان مواد اولیه و قطعات مورد نیاز برای تولید، مذاکره با خریداران عمده و کارفرمایان طرف شرکت به منظور فروش محصولات، مذاکره با مسئولان دولتی برای دریافت تسهیلات لازم ...

ادامه متن »

مذاکره‌ اصولی، کلید موفقیت در تجارت

برای مذاکره و اصول حاکم بر آن به منظور دستیابی به موفقیت عوامل و ریشه‌های مختلفی در متون مدیریت عنوان شده است، اصولی که در برگیرنده روابط ساده علمی یا مفاهیم پیچیده علوم رفتاری است. اما آنچه مسلم است انسان به عنوان موجودی اجتماعی نیازمند آن است که برای تحصیل خواسته‌های مشروع خود با دیگران به توافق برسد. این توافقات می‌تواند در ابتدایی‌ترین سطح ممکن مانند خانواده باشد یا در وسیع‌ترین حالت، در سطح بین‌المللی تعریف شود. از این رو، همه ما همواره نیازمند مذاکره با دیگران برای یافتن توافق بر سر مسائل مختلف هستیم که این مذاکرات می‌تواند از ...

ادامه متن »

استراتژی اثر بخشی مذاکرات تجاری

استراتژی اثر بخشی مذاکرات تجاری در دوران پسابرجام شاهد انعقاد توافقنامه‌های تجاری و قراردادهای متعدد با کشورهایی چون روسیه، ایتالیا، فرانسه، یونان، چین و… هستیم. به اعتقاد کارشناسانِ روابط خارجی، حذف موانع گمرکی   دسترسی شرکت‌های داخلی به بازار جهانی را تسریع می‌کند. موانع از سر راه انتقال تکنولوژی و دانش فنی برداشته می‌شود و افق‌های گسترده‌تری فراروی توسعه اقتصادی و تجاری کشور قرار می‌گیرد. در این شرایط مشکلات کشور در حوزه حمل و نقل، دسترسی به بازار صادراتی، دستیابی به بازار رقابتی و… حل می‌شود و بر اساس آن می‌توان روابط خارجی و مذاکره با شرکای خارجی را اثربخش‌تر کرد. ...

ادامه متن »