برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

ویژگیهای یک شرکت پخش مویرگی موفق

شرکتهای پخش مویرگی موفق چه شرکتهایی هستند؟
۱-سیستمی بودن و نه فردی بودن
شرکتهای پخش مویرگی باید از فردی بودن و تصمیم گیری فردی عبور کنند تشکیل جلسات کارشناسی و تصمیم گیری های منطقی و برنامه ریزی علمی به آنان کمک می کند تا نبض بازار را در دست بگیرند. این از ویژگیهای بارز شرکتهای پخش مویرگی موفقند.
۲-هدف گذاری و برنامه ریزی بلند مدت
سرپرستان فروش و ویزیتورها معجزه نمی کنند این یک واقعیت است، شرکتهای پخش مویرگی که می خواهند در مدت زمان اندک به فروش بالایی برسند اصولا هدف گذاری و برنامه ریزی بلند مدت ندارند و بیشتر بازار خراب کن هستند تا … اما شرکتهای پخش موفق دارای اهداف بلند مدت هستند.
۳-درک درست از میزان توانایی فروش هر کالا و وابستگی به کالاهای پرفروش
آیا همه کالاها را به یک اندازه می توان فروش کرد ، چه کنیم تا بتوانیم همه کالاهای خود را بفروشیم، فروش کالاهای رند چه میزان سود برای ما دارد، چگونه می توان ویزیتور و مشتری را ترغیب کرد تا کالاهای غیررند را بفروشند، آیا برای این سوالات جواب دارید؟ شرکتهای پخش مویرگی موفق برای همه این سوالات جوابهای علمی و واضحی دارند.

mooyragi2

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

آموزش به مدیران شرکت های پخش و توزیع کالا و دارو