به نام هستی بخش هستی آفرین
مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی retail management
چیدمان فروش merchandising
مدیریت مراکز خرید mall
اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری
چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و مرکز خرید mall, store های مختلف
مولف ومترجم: علی خویه
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم کتب تخصصی با بیش از۱۸ سال تجربه اجرایی
تهران ۱۳۹۰
– مفهوم مدیریت فروش حرفه ای و جایگاه آن در تجارت
– اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در فروشگاه – اصول مدیریت فروشگاه و فروشگاه مداری |
– مدیریت آمیخته بازاریابی در چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه merchandising
– بازاریابی و فروش تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت فروش حرفه ای – اصول و تفکر مشتری مداری و فروشگاه مداری اصول چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه merchandising |
– مهارتهای چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه merchandising
– مهارت کنترل نور فضا محیط – مهارت استفاده از ابزارهای چیدمان وظایف مرچندایزر مهارت های مرچندایزرها وظایف بازارپردازان – مهارت قفسه بندی و چیدمان اجناس – مهارت نمایش اجناس به مشتریان – مهارت نمایش محصول برای مشتریان مختلف – مهارت استفاده از عوامل روانی در چیدمان فروش – مهارت ارائه مؤثر مطالب – مهارت های رفتاری – مهارت بازی با چاشنی های فروش – مهارت کاربردهای گرافیک فروشگاهیمهارتهای مدیریت فروشگاه علمی و حرفه ای – مهارتهای ایجاد انگیزه در کارکنان و روش های آن – مهارتهای ایجاد هماهنگی در فروشگاه – مهارتهای نظارت و کنترل موثر در چیدمان فروش – مهارت مدیریت مشتریان فروشگاه – مهارت های ارتباطی با مشتریان فروشگاه – مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی – مهارت های رفتاری در چیدمان فروش – مهارت چانه زنی حرفه ای در چیدمان فروش، مرچندایزینگ، بازارپردازی، چیدمان فروشگاه merchandising – مهارت های ارایه پروموشن – مهارت های جذب و حفظ مشتری – مهارت بازارگرمی بازارسازی بازار سنجی – مهارت ایجاد انگیزه در مشتری – مهارتهای ایجاد هماهنگی در فروشگاه – مهارت ایجاد تعادل، تناسب، تاکید، تداوم، تنوع و وحدت در فروشگاه – معاینه فنی غرفه ها و فروشگاه ها – مهارت وفادارسازی مشتریان – مهارت ایجاد مزیت رقابتی در چیدمان – مهارت برقراری ارتباط موثر بین اجناس و مشتریان – مهارت گروه بندی فروشگاه – مهارت پیکر بندی فروشگاه و غرفه – مهارت مرچندایزینگ و سمپلینگ sampling – کایزن پوکا یوکه شش سیگما فنگ شویی در فروشگاه و چیدمان فروش |
مدیریت امورفروشگاهی
مدیریت امور فروشگاهی ( به ویژه خرده فروشی ) وکلیه اموری است که ازجانب مدیریت فروشگاه برای ایجاد ارتباط بهتر وبیشتربا مشتری درمحل فروشگاه انجام می شود.
مدیریت فروشگاهی
– نحوه تامین کالا
– نحوه تامین مالی خریدها وپروژه ها
– نحوه انتخاب محل برای فروشگاه ها
– نحوه مشتری یابی
– نحوه ایجاد ارتباط ، حفظ وافزایش ارتباطات بامشتری
– چگونگی معرفی، جانمایی ، نمایش وعرضه کالا
– نحوه شناسایی وارزیابی رقبا
– نحوه ایجاد ارتباط وهمکاری بارقبا
– چگونگی خلق ، حفظ وحمایت از Brand
– چگونگی قیمت گذاری
– چگونگی تبلیغات واطلاع رسانی
– چگونگی ایجاد مزیت های رقابتی ( بادوام )
۱فصل اول : مقدمه ای برچیدمان فروش و فروشگاه مداری
۱-۱ )چیدمان فروش و فروشگاه مداری چیست ؟
۱-۲ مدیریت امورفروشگاهی
۱-۳ تاریخچه چیدمان و دکوراسیون در زندگی و کسب و کار
۱-۴ بیست اصل مدیریت فروشگاه و چیدمان فروش
۱-۵ جایگاه طراحی و چیدمان فروشگاه در بازاریابی و کسب و کار:
۱-۶ مدیریت محصول و چیدمان کالا در فروشگاه مداری
۱-۶٫۱ موضع و جایگاه محصول:
۱-۶٫۲ استراتژیهای تعیین جایگاه محصول در فروشگاه
۱-۷ سطح فروش و چیدمان کالا :
فصل دوم : تجزیه تحلیل عناصر فروشگاه و مرکز خرید mall, store و چیدمان فروش
۲-۱) معماری فروشگاه :
۲-۲) رنگ پردازی وروانشناسی رنگها :
۲-۲-۱)رنگ بسته بندی کالا :
۲-۳) نور پردازی فروشگاه
۲-۳-۱)سبک های اصلی نورپردازی
۲-۴) موسیقی فروشگاه و محل کار:
۲-۴-۱) موسیقی درمانی در فروشگاه و محل کار
۲-۵) ایجاد فضای معطر و دل انگیز
۲-۶) تابلوهای راهنمادر فروشگاه و مرکز خرید mall, store
۲-۷) انتخاب رنگ دیوارها
۲-۸) انتخاب کفپوش
۲-۹) استفاده از طبیعت در محیط فروش
۲-۱۰) محیط، بهداشت و ایمنی فروشگاه و محل کار
امنیت – حفاظت – بهداشت – دسترسی
۲-۱۱) ارگونومی در چیدمان فروش و فروشگاه مداری مرکز خرید mall, store
۲-۱۲) موقعیت فروشگاه و مرکز خرید mall, store
۲-۱۳) نمای ورودی و محوطه ی اطراف فروشگاه
۲-۱۴) نقش تکنولوژی در طراحی و چیدمان فروش و فروشگاه مداری
۲-۱۵) فرم و فضا در طراحی و چیدمان فروش و مرکز خرید mall, store
۲-۱۶) حجم، بافت و شکل در طراحی و چیدمان فروش
۲-۱۷) وضعیت انبار علی خـویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
۲-۱۸) وضعیت سردخانه ها
۲-۱۹) تبلیغات و اطلاع رسانی
۲-۲۰) ویژگی فروشندگان ، صندوق داران ، انتظامات و خدمه
۲-۲۱) گرافیک فروشگاهی و مرکز خرید mall, store
۲-۲۱-۱) کاربردهای گرافیک فروشگاهی و مرکز خرید mall, store
۲-۲۱-۲) تداوم در عناصر گرافیکی فروشگاه و مرکز خرید mall, store
۲-۲۱-۳) تاکید در عناصر گرافیکی فروشگاه و مرکز خرید mall, store
۲-۲۱-۴) تعادل در عناصر گرافیکی فروشگاه و مرکز خرید mall, store
۲-۲۱-۵) تناسب: در عناصر گرافیکی فروشگاه و مرکز خرید mall, store
۲-۲۱-۶) ایجاد وحدت در فروشگاه و مرکز خرید mall, store
۲-۲۱-۷) تنوع در فروشگاه و مرکز خرید mall, store
۲-۲۱-۸) بافت فروشگاه و مرکز خرید mall, store
۲-۲۱-۹) نورفروشگاه و مرکز خرید mall, store
۲-۲۲) چک لیست معاینه فنی طراحی و چیدمان فروش
۲-۲۳)چک لیست عوامل داخلی و خارجی فروشگاه
۲-۲۴) چک لیست فروشگاه مداری ومدیریت فروشگاه و مرکز خرید mall, store
ده پرسش کلیدی در رابطه با خلق ارزش در فروش حرفه ای و مرکز خرید mall, store
۲-۲۵) بخش های چیدمان فروشگاه merchandising و مرکز خرید mall, store
۲-۲۶) اصول چیدمان محصولات یخچالی در انبار دارویی داروخانه نگین
فصل سوم: مدیریت فروشگاه های بزرگ و مرکز خرید mall, store
۳-۱) انواع فروشگاهها
۳-۱-۱)نکات مهم در استفاده از خدمات عمده فروشان
۳-۲) ویژگی های فروشگاه زنجیره ا
۳-۳)مزایای فروشگاه شبکه ای برای جامعه و مصرف کنندگان
۳-۴) فعالیت های اجرایی فروشگاه ها و فروشگاههای زنجیره ای
۳-۵) استراتژی فروشگاهی
۳-۶) عوامل رشد و توسعه فروشگاه ها به ویژه فروشگاه های زنجیره ای
۳-۶-۱)عوامل بیرونی تاثیر گذار در رشدوتوسعه فروشگاه ها و مرکز خرید mall, store
۳-۶-۲)عوامل درونی تاثیر گذار در رشد و توسعه فروشگاه ها و مرکز خرید mall, store
۳-۷) ایجاد مزیت رقابتی فروش و فروشگاه و مرکز خرید mall, store
۳-۷-۱) وفاداری مشتری
۳-۷-۱-۱)موقعیت و جایگاه فروشگاه و مرکز خرید mall, store
۳-۷-۱-۲)سرویس و خدمات
۳-۷-۱-۳) پایگاه داده های فروشگاه و مرکز خرید mall, store
۳-۷-۲)ارتباط باتامین کنندگان کالا علی خـویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
۳-۷-۳)کارکنان و پرسنل متعهد و موثر
۳-۷-۴)هزینه های عملیاتی و اجرایی پایین
۳-۸) استراتژی های رشد فروشگاه
۳-۸-۱) نفوذ در بازار
۳-۸-۲) توسعه بازار
۳-۸-۳) توسعه چارچوب فعالیت فروشگاه
۳-۸-۴) تنوع
فصل چهارم: ارتباطات فروشگاهی و فروشگاه مداری و مرکز خرید mall, store
۴-۱)استراتژی ارتباطات مشتری در بخش فروشگاهی
۴-۲) نیاز به ارتباط موثر در فروش و فروشگاه و مرکز خرید mall, store
۴-۳) انواع ارتباطات فروشگاهی و مرکز خرید mall, store
۴-۴) وظایف اجرایی برنامه ارتباطات
۴-۵) روشهای برقراری ارتباط با مشتریان
۴-۶)فرآیند ارتباطات فروشگاهی
۴-۷)جنبه های عملی از ارتباطات مشتری
۴-۸)ارتباط موثر در فروشگاه
۴-۹)محدودیت های ارتباطات فروشگاهی
۴-۱۰)انتخاب پیام های ارتباطات
۴-۱۱)هزینه های ارتباطات
۴-۱۲)الزامات استراتژی ارتباطات مشتری
۴-۱۳)وظایف اجرایی برنامه ی ارتباطات
۴-۱۳)روش های برقراری ارتباط با مشتریان فروشگاه های بزرگ
۴-۱۵) نقاط قوت و ضعف روش های ارتباطات
فصل پنجم : مهندسی فروش، مبانی سازماندهی و ساختار فروشگاه ها و مرکز خرید mall, store
۵-۱)مبانی سازماندهی و ساختار فروشگاه ها و مرکز خرید mall, store
۵-۲) انواع نمودار فروشگاهی علی خـویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
۵-۳) واحد سازی و گروه بندی فروشگاه
۵-۴) مهندسی فروش
۵-۴-۱) شاخه های مهندسی فروش و تجزیه تحلیل فروش
۵-۵) پیش بینی فروش
۵-۵)۱٫ روشهای پیش بینی فروش
۵-۶) برنامه ریزی فروش و فروشگاه و مرکز خرید mall, store
۵-۷) کارگاه کارگروهی مهندسی فروش و مرکز خرید mall, store
۵-۷-۱) چک لیست مهندسی فروش
۵-۸) بررسی موردی مهندسی فروش
۵-۹) هدفگذاری و مدیریت هدف فروش
۵-۹-۱) تفاوت بین مفاهیم هدف، ابزار و عملیات فروش و مرکز خرید mall, store
۵-۹-۲) ویژگی های هدف گذاری خوب
۵-۹-۳) محاسن و مزایای هدف گذاری فروش
۵-۹-۴) فرایند هدفگذاری در سیستم فروش
۵-۷-۵) سیستم ها و روش های هدفگذاری اجرایی
۵-۱۰) سفارش گیری از مشتری
۵-۱۱) تعیین بودجه فروش
۵-۱۲) مهندسی فروش هدف دار
۵-۱۲-۱) فروش هدف دار (فروش بر مبنای هدف)
۵-۱۲-۲) سه مرحله اصلی فروش بر مبنای هدف
۵-۱۳) تکنیک ها و استراتژی های فروش
۵-۱۳-۱) فروش انبوه {Mass Selling}
۵-۱۳-۲) فروش مبتنی بر بخشهائی از بازار و مشتریان{Segment Selling}
۵-۱۳-۳)فروش مبتنی بر بخش های ویژه {Niche Selling}
۵-۱۳-۴)فروش خرد {Micro Selling}
۵-۱۳-۵)فروش محلی: {Local Selling}
۵-۱۳-۶)فروش فردی: {Individual Selling}
۵-۱۳-۷)فروش یکنواخت(یکنواخت)
۵-۱۳-۸)فروش چندگانه علی خـویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
۵-۱۳-۹)فروش متمرکز
۵-۱۴) هدف قرار دادن بازار و مشتریان {تعیین بازار و مشتریان هدف}{Target Market}
۵-۱۵) ارزیابی بخشهای بازار و مشتریان
۵-۱۶) استراتژیهای انتخاب بخشهائی از بازار و مشتریان
۵-۱۷) عوامل موثر در گزینش استراتژی انتخاب بازار و مشتریان
اداره و کنترل فروشگاه
۵-۱۰-۱) جذب و انتخاب پرسنل فروشگاه و مرکز خرید mall, store
۵-۱۰-۲)تجزیه و تحلیل شغل
۵-۱۰-۳)شرح شغل
۵-۱۰-۴)تربیت و آموزش شاغلین فروشگاه و مرکز خرید mall, store
۵-۱۰-۵)ایجاد انگیزه و کنترل شاغلین فروشگاه
۵-۱۰-۶)رفتارهای مدیریتی فروشگاهی و مرکز خرید mall, store
۵-۱۰-۷)تصمیم گیری های فروشگاهی و مرکز خرید mall, store
۵-۱۰-۸)سبک و شیوه ی مدیریت فروشگاه و مرکز خرید mall, store
۵-۱۰-۹)ارزیابی پرسنل فروشگاه :
۵-۱۰-۱۱)مدیریت پیکربندی فروشگاه
– فروشندگان حرفه ای
– کسری و مغایرت کالاها در فروشگاهها و مرکز خرید mall, store
– اصول مکان یابی فروش و فروشگاه و مرکز خرید mall, store
– موقعیت فروشگاه و مشتری
– موقعیت فروشگاه و محیط عمومی شهر
– سطوح تجاری
– شرایط اختصاصی محل فروشگاه
۵-۱۳-۵) تحقیقات در محل و موقعیت فروشگاه
علی خـویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
فصل ششم:چاشنی های فروش و برنامه های ترفیع
۶-۱) ترفیع و ترویج در فروش و فروشگاه:
۶-۲) اهداف سیستم ترفیع و چاشنی فروش
۶-۳) مدیریت کانال توزیع:
۶-۴) سیستم ترفیع در سطوح کانال:
۶-۵) عوامل و ابزارهای موثر در سبد ترویج
۶-۶) پیشبرد فروش
۶-۷) فروش شخصی و بازاریابی مستقیم حضوری
۶-۹) روابط عمومی:
۶-۱۰) نمونه چاشنی فروش در یک شرکت پخش
۶-۱۱) سمپلینگ sampling چیست ؟
۶-۱۲) سمپلینگ sampling در ایران
۶-۱۳) کاربردهای سمپلینگ sampling
۶-۱۴) مزایای سمپلینگ sampling
۶-۱۵) هدف از سمپلینگ sampling
۶-۱۶) شاخه های سمپلینگ sampling
۶-۱۷) مرچندایزینگ
۶-۱۸) هدف از مرچندایزینگ
۶-۱۹) بودجه مرچندایزینگ
۶-۲۰) وظایف Merchandiser یا بازار پرداز
۶-۲۱) عوامل مورد نظر مشتریان دربازار پردازی
۶-۲۲) عملیات بازارپردازی
۶-۲۳) عوامل مورد نظر مشتری دربازارپردازی
فصل هفتم :خریداران و مشتریان فروشگاه ها
۷-۱) دستهبندی افراد در پذیرش و خرید فروشگاه های جدید
۷-۲) درک رفتار خریداران، استفاده کنندگان مصرف کنندگان فروشگاه و فروشگاه
۷-۳) عوامل موثر بر رفتار خریداران فروشگاه و فروشگاه
۷-۳-۱) عوامل فرهنگی تاثیر گذار بر خریداران فروشگاه و فروشگاه:
۷-۳-۲)عوامل اجتماعی تاثیر گذار بر خریداران فروشگاه و مرکز خرید mall, store
۷-۳-۳)گروههای مرجع و تاثیر آنها بر خرید از فروشگاه و فروشگاه مداری
۷-۳-۴)خانواده و نقش آن در خرید و تهیه اقلام از فروشگاه و مرکز خرید mall, store
۷-۴) عوامل فردی تاثیر گذار بر خریداران فروشگاه و مرکز خرید mall, store
سبک زندگی و تاثیر آن بر خریداران فروشگاه
تلقیات و برداشت های خریداران فروشگا
شخصیت خریداران
۷-۵) عوامل روانشناختی تاثیر گذار بر خریداران فروشگاه و مرکز خرید mall, store
۷-۶) انواع رفتارهای خرید در فروشگاه و مرکز خرید mall, store
۷-۷) فرایند ۶ مرحله ای انتخاب، خرید و تهیه جنس مشتری از فروشگاه و مرکز خرید mall, store
فصل هشتم: تکنیک های فروشگاه مداری و طراحی و چیدمان فروشگاه merchandising
۸-۱) پوکا یوکی
۸-۲) استراتژی ضد دزدان فروشگاهی علی خـویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
۸-۳) Just in Time
۸-۴) ۵s در مدیریت فروشگاه و چیدمان فروش
۸-۵) کایزن در مدیریت فروش و فروشگاه مداری
۸-۶) موداهای فروش و فروشگاه مداری
۸-۷) فاکتورهای استرس و نگرانی در محیط های فروش
۸-۹) شش سیگما در مدیریت فروشگاه، طراحی و چیدمان فروشگاه merchandising و مرکز خرید mall, store
۸-۱۰) فنگ شویی در فروشگاه مداری و چیدمان فروش و مرکز خرید mall, store
پیوست ۱) نگاهی کلی به امکانات نرم افزار فروش فروشگاهی و مرکز خرید mall, store
پیوست ۲) تجهیزات فروشگاهی
پیوست ۳) مورد کاوی طراحی و چیدمان نمایشگاه کتاب
فصل سوم: راهنمای دکوراسیون و چیدمان املاک و مستغلات
۳-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد و ساختمان با توجه به نوع واحد
۳-۱-۱)راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد مسکونی
۳-۱-۱-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان خانه
۳-۱-۱-۱-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان خانه معمولی
۳-۱-۱-۱-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان خانه ویلایی
۳-۱-۱-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان آپارتمان
۳-۱-۱-۲-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان آپارتمان از مجتمع مسکونی
۳-۱-۱-۲-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان آپارتمان از برج بلند مرتبه
۳- ۱- ۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد تجاری
۳-۱-۲-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد تجاری با توجه به نوع فعالیت
۳-۱-۲-۱-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد تجاری برای موسسات آموزشی
۳-۱-۲-۱-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد تجاری برای موسسات فرهنگی
۳-۱-۲-۱-۳) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد تجاری برای موسسات تولیدی
۳-۱-۲-۱-۴) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد تجاری برای موسسات صنعتی
۳-۱-۲-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد تجاری با توجه به محل فعالیت
۳-۱-۲-۲-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد تجاری در پاساژها
۳-۱-۲-۲-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد تجاری در خیابان های اصلی
۳-۱-۲-۲-۳) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد تجاری در خیابان های فرعی
۳-۱-۲-۲-۴) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد تجاری در مکان های عمومی
۳-۱-۲-۳)راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد تجاری با توجه به شغل
۳-۱-۲-۳-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد تجاری براس فروشندگان پوشاک
۳-۱-۲-۳-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد تجاری برای فروشندگان لوازم کامپیوتر
۳-۱-۲-۳-۳) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد تجاری برای فروشندگان مواد غذایی
۳-۱-۲-۳-۴) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد تجاری برای لوازم خانگی
۳-۱-۲-۳-۵) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد تجاری برای لوازم آرایش و بهداشتی
۳-۱-۳) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد اداری
۳-۱-۳-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد اداری صفی
۳-۱-۳-۱-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد برای موسسات دولتی
۳-۱-۳-۱-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد برای دفاتر مرکزی شرکت ها
۳-۱-۳-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد اداری ستادی
۳-۱-۳-۲-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد برای بانک ها
۳-۱-۳-۲-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد برای شرک های بیمه
۳-۱-۳-۲-۳) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد اداری برای شرکت ها
راهنمای دکوراسیون و چیدمان و تهیه واحد کارمندان
۳-۲-۲-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد برای کارمندان دولت
۳-۲-۲-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان برای کارمندان بخش خصوصی
۳-۲-۳)راهنمای دکوراسیون و چیدمان مرکز خرید mall, store پزشکان
۳-۲-۴)راهنمای دکوراسیون و چیدمان مرکز خرید mall, store فرهنگیان
۳-۲-۵)راهنمای دکوراسیون و چیدمان مرکز خرید mall, store تاجران
۳-۲-۶)راهنمای دکوراسیون و چیدمان مرکز خرید mall, store شب کارها
راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد برای افراد کم درآمد
۳-۳-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان برای افراد با درآمد متوسط
۳-۳-۳) راهنمای دکوراسیون و چیدمان برای افراد پردرآمد
۳-۴) راهنمای دکوراسیون و چیدمان از دیدگاه موقعیت اجتماعی – شغلی
۳-۴-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان برای افراد حقوقی
۳-۴-۱-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد برای شرکت های خصوصی
۳-۴-۱-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد برای شرکت های دولتی
۳-۴-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان برای اشخاص حقیقی
۳-۴-۲-۱)راهنمای دکوراسیون و چیدمان برای اشخاص شغل آزاد
۳-۴-۲-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان برای کارمندان
۳-۴-۲-۳) راهنمای دکوراسیون و چیدمان برای اصناف
۳-۴-۲-۴)راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد برای فروشندگان
۳-۵) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد با توجه به سن دکوراسیون و چیدمان اران
۳-۵-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان افراد زیر ۲۰ سال
۳-۵-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان افراد بین ۲۰ تا ۴۰ سال
۳-۵-۳) راهنمای دکوراسیون و چیدمان افراد بالای ۴۰ سال
۳-۶) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد با توجه به سبک زندگی
۳-۶-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد برای کسانی که به سبک سنتی زندگی می کنند
۳-۶-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد برای کسانی که به سبک های مدرن زندگی می کنند
۳-۷) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد با توجه به روحیات روانشناسی
۳-۷-۱) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد برای افراد برنگرا
۳-۷-۲) راهنمای دکوراسیون و چیدمان واحد برای افراد درونگرا