شرکتهای پخش مویرگی موفق چه شرکتهایی هستند؟
۱-سیستمی بودن و نه فردی بودن
شرکتهای پخش مویرگی باید از فردی بودن و تصمیم گیری فردی عبور کنند تشکیل جلسات کارشناسی و تصمیم گیری های منطقی و برنامه ریزی علمی به آنان کمک می کند تا نبض بازار را در دست بگیرند. این از ویژگیهای بارز شرکتهای پخش مویرگی موفقند.
۲-هدف گذاری و برنامه ریزی بلند مدت
سرپرستان فروش و ویزیتورها معجزه نمی کنند این یک واقعیت است، شرکتهای پخش مویرگی که می خواهند در مدت زمان اندک به فروش بالایی برسند اصولا هدف گذاری و برنامه ریزی بلند مدت ندارند و بیشتر بازار خراب کن هستند تا … اما شرکتهای پخش موفق دارای اهداف بلند مدت هستند.
۳-درک درست از میزان توانایی فروش هر کالا و وابستگی به کالاهای پرفروش
آیا همه کالاها را به یک اندازه می توان فروش کرد ، چه کنیم تا بتوانیم همه کالاهای خود را بفروشیم، فروش کالاهای رند چه میزان سود برای ما دارد، چگونه می توان ویزیتور و مشتری را ترغیب کرد تا کالاهای غیررند را بفروشند، آیا برای این سوالات جواب دارید؟ شرکتهای پخش مویرگی موفق برای همه این سوالات جوابهای علمی و واضحی دارند.
برچسب گذاری شده با :- مهندسی توزیع - مهندسی توزیع و لجستیک در فروش · مهندسی فروش مویرگی پخش محصولات لبنی پخش مواد غذایی پخش مویرگی توزیع و پخش شرکت پخش شرکت های پخش فروش مویرگی لجستیک مویرگی ویزیت مویرگی ویزیتور