برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

برنامه هایی جهت حفظ مشتریان و افزایش فروش

برنامه هایی جهت حفظ مشتریان و افزایش فروش

اصلاح قیمت در مقایسه با سایر رقبا

 

بالا بردن کیفیت محصولات

اصلاح اختلاف قیمت نمایندگان

تقویت خدمات پس از فروش

ایجاد انگیزه مناسب جهت نمایندگان فروش

 

ارزش محوری

  • حمل و نقل رایگان برای مشتری
  • حمایت از خدمات پس از فروش با ایجاد انگیزه برای نمایندگان استان

در نظر گرفتن هدایا جهت محصولات در حین نصب محصول از طرف نماینده خدمات

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

code

x

این مطلب را نیز بخوانید

مشاوره هایپرمارکت و فروشگاه زنجیره ای

فنون علمی وفادارسازی مشتری

فنون علمی وفادارسازی مشتری کمپانی‌های بزرگ دنیا امروزه دریافته‌اند می‌توانند با انجام ...