عنوان رشته: Retail Merchandising
درباره دوره : : این دوره طیف وسیعی از آموزش ها جهت کسب مهارت در بازاریابی ، مرچندایزینگ ، توزیع و مدیریت فروشگاه ، خرید ، افزایش فروش ازطریق تبلیغات ، منابع انسانی را دراختیار شرکت کنندگان قرار می دهد.
مدرس: علی خویه
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، مشاور و مدرس شرکت های پخش و توزیع خاورمیانه، عضو انجمن های معتبر جهانی، با ۱۸ سال تجربه اجرایی در حوزه برند ، بازاریابی و فروش
khooyeh.ir
عناوین دوره :
مقدمه ای بر ایده پردازی Introduction to Design Thinking √
راه حلهای خلاق مسئله Creative Problem Solving √
طراحی وعملکرد بصری Design and Visual Presentation √
دوره های خرده فروشی مرچندایزینگ Retail Merchandising Courses √
طراحی لباس ، مرچندایزینگ و مصرف کننده Clothing Design, Merchandising, and the Consumer √
طرح ریزی استراتژیک مشاغل Strategic Career Planning √
خرید خرده فروشی Retail Buying √
خرده فروشی چند کاناله Multichannel Retailing √
خرده فروشی و تصمیم گیری مصرف کننده Retail Promotion and Consumer Decision √
مرچندایزینگ بصری Visual Merchandising √
مدیریت منابع انسانی و ارتباطات صنعتی Human Resource Management and Industrial Relations √
اصول بازاریابی Principles of Marketing √
تحقیقات بازاریابی Marketing Research √
شاخص آمار اجتماعی اساسی Basic Social Statistics √
چشم انداز چند فرهنگی در سخنرانی عمومی Multicultural Perspectives in Public Speaking √
منبع یابی و خرید پیشرفته Advanced Buying and Sourcing √
محیطهای خرده فروشی و رفتارانسانی Retail Environments and Human Behavior √
روانشناسی مدیریت Managerial Psychology √
آنالیز و طبقه بندی کالاهای عمومی Softlines Analysis √
توسعه محصولات Product Development: Softlines √
بررسی میدانی : ملی یا بین المللی Field Study: National or International √
روندهای مد و آنالیز بصری Fashion Trends and Visual Analysis √