فوریه 19, 2016
1,738 بازدید
تشخیص بیمار های مدیریت، تشخیص بیماری های بازاریابی و فروش توسط مشاور مراحل مشاور بازاریابی و فروش، منبع کتاب اصول مشاوره مدیریت، تالیف و ترجمه علی خویه ۱- آمادگی جلسه و آمادگی مراجع ۲- شناسایی هدف ۳- شناسایی اولین مرحله برای دستیابی به هدف ۴- ملموس نمودن اولین مرحله در دستیابی هدف ۵- تصمیم گیری در مورد اجرای اولی مرحله مشاوره ۶- کسب مهارت هایی برای اجرای مرحله اول ۷- تصمیم گیری برای زمان اجرای مرحله اول مشاوره ۸- تشویق مراجع برای همفکری و مشاوره منبع کتاب اصول مشاوره مدیریت، تالیف و ترجمه علی خویه
ادامه متن »
فوریه 19, 2016
2,289 بازدید
کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و سرپرستی اثربخش مدرس: علی خویه www.khooyeh.com www.gmas.ir مخاطبان: کلیه مدیران و سرپرستان مدت: ۱۴ ساعت سرفصل دوره آموزشی کاربردی سرپرستی اثربخش حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی – مفهوم مدیریت – مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت – مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش – حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن – اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش – اصول طرح ریزی و بهبود روش کار – اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش – اصول و ...
ادامه متن »
فوریه 19, 2016
1,983 بازدید
( عنوان دوره ) : ابزارها، تکنیکها و روشهای پیش بینی، در فرآیند برنامه ریزی استراتژیک فــراخـوان کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی : ( عنوان دوره ) : ابزارها، تکنیکها و روشهای پیش بینی، در فرآیند برنامه ریزی استراتژیک هـدف کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی : – بررسی نحوه پیش بینی و فرآیند علمی پیش بینی و نحوه استفاده از آن در برنامه ریزی استراتژیک مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ www.khooyeh.com www.khooyeh.ir مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش ...
ادامه متن »
فوریه 19, 2016
1,928 بازدید
(عنوان دوره) : مفاهیم برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک و بررسی مدلهای مختلف مدرس : علی خویه khooyeh.ir khooyeh@gmail.com تاریخ برگزاری : هدف دوره آموزشی : بررسی نحوه برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک و بررسی مدلهای مختلف آن مخاطبین دوره آموزشی : کارشناسان ومدیران ارشد شرکتها و موسسات اقتصادی,تولیدی محتوای دوره آموزشی : -تعریف مفاهیم مدیرت استراتژیک,مراحل و فرایند مدیریت استرتژیک ترکیب قضاوت شهودی و تجزیه وتحلیل های علمی سازگاری با تغییرات,استراتژیست ها , بیانیه های ماموریت – بررسی فرصت ها وتهدیدات خارجی ونقاط ضعف وقوت داخلی, اهداف بلند مدت, میان مدت و کوتاه مدت – بررسی سیاست های سازمانی ...
ادامه متن »
فوریه 18, 2016
1,715 بازدید
برندینگ BRANDING از انجا که این شاخه از علم بازاریابی از سایر حوزه های ان بسیار جوانتر و عمری در حدود سی سال در ادبیات مدیریتی جهانی و عمری کمتر از یک دهه در ایران دارد و بخش های اصلی این علم در حوزه ی کسب و کارهای خدماتی ونه تولیدی رشد یافته است ،بخش اصلی منظور نگارنده در توضیح این اصل بازاریابی است که امروزه در حکم ” آب حیات خضر” برای صنعت کاشی و سرامیک ایران برای بازگشت به بازارهای بین المللی و بهبود جایگاه در بازار داخلی دارد . از نظر کلر(۲۰۰۲) ، یک برند چکیده ای ...
ادامه متن »
فوریه 18, 2016
1,204 بازدید
۴۰ نکته کلیدی از سخنان برایان تریسی در همایش تهران ۱- با ارزش ترین دارایی ما توانایی کسب درآمد است نه آن پولی که به دست می آوریم. توانایی از دست نمی رود اما پول و ثروت ممکن است بارها از دست برود. ۲- موفقیت مانند نردبان است و مهارت های ما پله های آن را می سازد، اگر پله ها کامل نباشد، ما نمی توانیم از نردبان بالا برویم. ۳- پتانسیل انسان آنقدر زیاد است که می توان صد زندگی همزمان داشته باشد. ما می توانیم هر چیزی را بیاموزیم ودر هر امری متخصص شویم. ۴- آموزش کلید موفقیت ...
ادامه متن »
فوریه 18, 2016
1,227 بازدید
ایجاد فرهنگ فروش HSBC «مشتریان همواره در اولویت قرار دارند» شعاری است که در تجارت بسیار زیاد شنیده میشود. اما این به چه معناست و چگونه در عمل میتوان آن را پیادهسازی کرد؟ 🎯 ایده استدلال ما بسیار ساده است. چنانچه شما بتوانید این طرز تفکر را در میان کارمندانتان نهادینه کنید که از نقطهنظر مشتریان به کاری که انجام میدهند نگاه کنند کسبوکار شما بسیار موفقتر خواهد بود. این ایده بسیار ساده و روشن به نظر میرسد اما دستیابی به آن بسیار دشوار است. چالش اصلی در اینجا فائق آمدن بر طرز فکر قبلی و تزریق تدریجی انرژی به ...
ادامه متن »
فوریه 18, 2016
1,124 بازدید
۲۰ نکته برای خدمتدهی به مشتریان در خردهفروشیها: ۱٫ حتما هنگام صحبت با مشتریان حضوری و یا حتی تلفنی، لبخند به لب داشته باشید. بله، آنها میتوانند لبخند شما را از پشت تلفن هم حس کنند. ۲٫ هنگام خدمتدهی به مشتریان، برای خطاب آنها از کلمات مناسب استفاده کنید. هرگز از کلماتی نظیر “رفیق” و “داداش” در هنگام صحبت با افراد مسن و یا از کلمه “حاج خانم” در صحبت با خانمها استفاده نکنید. این کلمات را بگذارید برای مشتریان قدیمی که مطمئن هستد از این کلمات ناراحت نخواهند شد. ۳٫ برای کمک به مشتریان مشتاق باشید و از آنها ...
ادامه متن »
فوریه 18, 2016
1,036 بازدید
۳۲ نکته ای که شما را به یک فروشنده حرفه ای تبدیل میکند : – سعی کنین استارت مکالمه رو طوری شروع کنین که از مشتری بخواین در مورد شما و محصولاتتون به چه اطلاعاتی نیاز داره. – در صورت توهین مشتری به خدمات و محصولات شما، خونسردی خودتون رو حفظ کنین. قطعا دلیلی دارین که مشتری رو قانع کنه. همچنین از مشتریتون دلیل قانع کننده بخواهید. – با دیگر همکاران و کارمندان همیشه هماهنگ باشین. ضد و نقیض میان حرفای شما و همکاراتون پیش مشتری جلوه خوبی نداره. – طول مکالمه با مشتری رو زیاد نکنین. مکالمه زیاد مشتری ...
ادامه متن »
فوریه 18, 2016
1,280 بازدید
۱۰ اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی را شرح خواهیم داد. این جملات را بسیار شنیده ایم: “نمی دانم در تماس های تلفنی چه باید گفت و چگونه باید مشتری را جذب کرد.” یا “در این هفته نتوانسته ام هیچ مشتری جدیدی بیابم.” آیا تا کنون برای شما پیش آمده است که از ناکامی های متعدد خسته شوید و فروش شما از طریق مکالمات تلفنی متوقف شود؟ هر یک از اشتباهات زیر می تواند جذابیت فروش را از تجارت شما بگیرد و آن را متوقف کند. ۱- تحمیل اجناس و خدمات به مشتری بیشتر ما از افرادی که همواره از خود ...
ادامه متن »