برای معرفی کالا های صادراتی به خریداران بالقوه ابزارهای متعددی وجود داردکه نمایشگاه در بین آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است برسی های انجام شده توسط موسسات آماری در اروپا یعنی در قاره ای که تاریخچه برگذاری نمایشگاههای بازرگانی در آن به بیست قرن پیش برمی گردد،نشان داده است که هیچ یک از ابزارهای بازار یابی (تلویزیون ،روزنامه ومجله ،ارسال کاتالوگ ،اعزام هیئت های بازار یابی ،نصب تابلودر میادین وسالن های عمومی بدنه اتوبوسها ،مکاتبه مستقم با مشتریان احتمالی و…) تاثیر نمایشگاه را برای بیننده ندارد . موفقیت در یک نمایشگاه بدونه برنامه ریزی وتدارک وآمادگی امکان پذیر نمی باشد ...
ادامه متن »راهنمای ثبت برند و نام نشان تجاری
اصول و قوانین ثبت برند و علائم نام و نشان تجاری راهنمای ثبت برند و نام نشان تجاری مدرس و مشاور: علی خویه مدرس دانشگاه با ۱۸ سال تجربه اجرایی موفق و حرفه ای مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی عضو انجمن های معتبر جهانی ریاست انجمن برند www.branddoctor.ir www.ibma.ir علائم تجاری قدمت ۴۰۰۰ ساله در مصر باستان دارند. همچنین صنعتگران چینی حدود ۲۰۰۰ سال پیش علائم خاص خود را بعنوان علائم تجاری، داخل یک نیم دایره (و بعدها ربع) بر پشت ظرف چینی ساخته شده حک می کردند. با پیشرفت تجارت بین کشورها و اقوام مختلف در ...
ادامه متن »فروش و بازاریابی برای صادرات
فروش کالاها و خدمات در خارج تا حدود زیادی شبیه فروش آنها در داخل کشور است. البته در بسیاری از موارد، باید تغییرات کوچکی نیز اعمال شود. شما میتوانید با کسب تجربه با این تفاوتها آشنا شوید، اما بهتر است پیش از آغاز کار صادرات با برخی از مشکلات احتمالی آشنا شوید. مسافرت و اقامت: هزینه مسافرت به خارج از کشور و هزینههای ضروری غذا و اقامت معمولا برای یک کسب و کار کوچک بالا است. بنابراین بهتر است با صرف وقت ارزانترین پروازها و هتلها را پیدا کنید. هزینههای مسافرت به بعضی کشورها پایینتر است.شاید لازم باشد چنین کشوری ...
ادامه متن »نحوه جلب توجه سرمایه گذار
چهار اصل برای جلب توجه سرمایه گذار هر ساله ایده های بسیاری برای استارتآپ به سرمایه گذاران و نهادهای تامین سرمایه داده می شود که اکثر آنها چندان جلب توجه نمی کند. برای سرمایه گذاران بیش از این که ایده ها اهمیت داشته باشد نحوه ارائه آن و نحوه پیکربندی آن و برنامه اجرایی آن اهمیت دارد. در ادامه ۴ اصل ضروری برای جلب توجه یک سرمایه گذار معرفی می شود: ۱- یک مشکل را با یک راه حل متفاوت و بهتر حل کنید استارتآپ هایی موفق می شوند که بتوانند یکی از مشکلات مردم را حل کنند. هر چه این مشکل مهمتر ...
ادامه متن »نقش برندسازی در تجارت و اقتصاد
شاید تمام ما بارها و بارها از واژه برند استفاده کرده باشیم و یا در جاهای مختلف کلمه ‹‹ برند ›› را شنیده باشیم و شاید هم این واژه را به صورت نابجا و اشتباه مورد استفاده قرار داده و یا برای ما در جای نادرست و به غلط بکار برده باشند. یک برند همانطور که مشخص است فقط یک نام نیست، بلکه یک نشانه، نماد و یک الگوی گرافیکی است که نشانگر اهداف، برنامهها و خط مشیهای سازمانهاست. برندها نام یا نمادهایی هستند که با هدف فروش و معرفی کالاها و خدمات مورد استفاده قرار میگیرند و شکلدهنده ارتباطات ...
ادامه متن »مشاوره های بازرگانی ۱
مشاوره های بازرگانی وب سایت اتاق بازرگانی تهران سئوال مشاوره پاسخ مشاوره نام طرح هایی که می تواند با محل فعالیت (گیلان) مفید باشد و بازدهز داشته باشد کدام هستند. چنانچه طرح جدید باشد و با عنایت به پتانسیل منطقه می توانید طرح مورد نظر را با کمک کارشناسان وزارت صنایع ارائه نمائید. شرکتی که تعاونی میباشد و در خراسان رضوی به ثبت رسیده است آیا میتواند از تهران کارت بازرگانی دریافت نماید؟ با تشکر چنانچه آدرس دفتری مرکزی شرکت در روزنامه رسمی تهران باشد و در اداره ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسیده باشد جهت دریافت کارت بازرگانی به ...
ادامه متن »استراتژی در کسب و کارهای بین المللی
نقش استراتژی در کسب و کارهای بین المللی استراتژی طرحی از عملیات است که منابع سازمان را طوری هدایت می کند که سازمان بتواند خود را به نحوی موثر و کار از رقبای خود متمایز کرده و به اهداف منحصر به فرد و با شانس موفقیت معقول دست یابد. استراتژی در حوزه فعالیت های بین المللی، برنامه ای است که بوسیلۀ آن سازمان بتواند در مقیاس جهانی فاصله ای مطمئن از رقبای خود گرفته ,به مزیت های رقابتی منحصر به فردی دست یابد. استراتژی های بین الملل، شرکت ها را به سمت و سوی مشتری ها و بازارها و کالاها ...
ادامه متن »بازاریابی بینالمللی | بازاریابی جهانی
فهرست فصل اول کلیات بازاریابی بینالمللی هدف کلی هدف کلی این فصل، آشنایی دانشجو با فرآیند بازاریابی بینالمللی و تفاوت آن با بازاریابی داخلی است. همچنین به دانشجو کمک میکند تا عضو بهتر و موفقتری در بازاریابی بینالمللی باشد. این هدف از طریق تهیهکردن اطلاعات در مورد اینکه چه اتفاقی در بازار بینالمللی میافتد و با کمک آنها در انتقال دانش در زمینه معاملات تجاری موفق به انجام میرسد. هدفهای رفتاری از شما انتظار میرود پس از مطالعه این فصل بتوانید: ◄مفاهیم بازاریابی را تعریف کنید ◄بازاریابی بینالمللی را تعریف کنید. ◄تفاوت بازاریابی بینالمللی را ...
ادامه متن »کارگاه اموزشی اصول و مهارت های غرفه داری و مدیریت غرفه و نمایشگاه
کارگاه اموزشی اصول و مهارت های غرفه داری و مدیریت غرفه و نمایشگاه مدرس : علی خویه www.khooyeh.ir سرفصل های دوره: غرفه داری چیست؟ هدف از برگزاری نمایشگاه چیست؟ بایدها و نبایدهای غرفه داری اهمیت و ضرورت مدیریت اثربخش غرفه وظایف غرفه داران ویژگیها و شایستگی های حرفه ای غرفه داران ویژگیهای مدیر غرفه ویژگیهای کارشناس پاسخگویی (راهنمای بازدیدکنندگان) ویژگیهای پوشش غرفه داران اطلاعات غرفه داران (اطلاعات عمومی نمایشگاه، اطلاعات تخصصی غرفه) اصول ارتباطات صمیمانه ارتباطات حرفه ای در غرفه اصول گوش کردن به بازدیدکنندگان کلیدهای طلایی پاسخگویی حضوری (مثبت) روشهای فعال کردن غرفه (مسابقه، هدایا و …) مخاطب ...
ادامه متن »مشاوره و آموزش بازاریابی-فروش-برندینگ
دوره های آموزشی گروه مشاوره بازاریابی مدرس بازاریابی مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند Khooyeh.ir ردیف نام دوره استاد ۱ اصول بازاریابی علی خویه ۲ اصول و فنون مذاکرات حرفه ای علی خویه ۳ اصول خرده و عمده فروشی علی خویه ۴ بازاریابی و فروش تلفنی علی خویه ۵ اصول گزارش نویسی و جمع آوری اطلاعات بازار علی خویه ۶ مدیریت منطقه ویزیت علی خویه ۷ اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده علی خویه ۸ پخش و لجستیک علی خویه ۹ بازاریابی و فروش بین المللی علی خویه ۱۰ روانشناسی ارتباط با مشتری ۱۱ مدیریت زمان علی خویه ...
ادامه متن »