دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری مدیریت بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری مدرس : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی لوزام خانگی ، لوازم صوتی و تصویری ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی ...
ادامه متن »ارتباطات بازاریابی صنعتی
ارتباطات بازاریابی: تبلیغات ارتقاء فروش، روابط عمومی و بازاریابی مستقیم . تدوین برنامه ارتباط صنعتی تعیین اهداف ارتباط این اهداف با توجه به مجموعه اهداف سازمان و بازاریابی تنظیم می شود. بازاریاب صنعتی باید قبل از تعیین اهداف، مشکلات ارتباط را شناسایی کند. این کار می تواند از طریق گرداوری داده ها در زمینه آگاهی و نگرش مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی انجام شود. بعلاوه گردآوری داده ها، این امکان را فراهم می سازد که قبل و بعد از اجرای برنامه ارتقاء، اندازه گیری اهداف کمی ارتقاء میسر باشد. برای تعیین اهداف ارتباط باید به سه مرحله از رفتار ...
ادامه متن »ویژگی های یک فروشنده حرفهای
فروشندگی حرفهای ، امری ضروری و مایه حیات هر شرکتی است که از طریق فروش و فروشندگی ، کسب درامد مینماید. فروشندگی حرفهای موجب موفق شرکت خواهد شد اگر فروشندگان سازمان نه فقط در حرف بلکه در عمل نیز حرفهای باشند. اما چگونه باید عمل یک فروشنده را مورد قضاوت قرارداد ؟ چگونه میتوان یک فروشنده را حرفهای و یا یک نیروی فروش متوسط یا ضعیف نامید ؟ شش خصیصه یک فروشنده حرفهای ۱- آگاهی از مشخصات محصولات یکی از مشکلاتی که در بسیاری از شرکتها در زمان آموزش فروشندگی حرفهای و یا مشاوره فروش با آن مواجه ...
ادامه متن »بازاریابی آدامس
در معمایی آمده بود که آن چیست که میجوید ولی قورت نمیدهید؟ و پاسخ هم روشن است. آدامس. در خبرها نیز آمده بود که ایرانیها بیشترین میزان آدامس را در جهان مصرف میکنند. آمارهای موجود نشان میدهد که سالانه ۵۰۰ میلیارد تومان، بله ۵۰۰ میلیارد تومان آدامس مصرف میکنیم که بیش از ۸۰ درصد آن از محل واردات تامین میشود. یعنی گردش مالی محصول جویدنی که قورت دادنی هم نیست (آدامس) تقریبا معادل ۱۴۰ میلیون دلار (با نرخ تقریبی دلار ۳۵۰۰ تومان) است. آشنایی با این آمارها قطعا درک بهتری از وضعیت کالایی که به ظاهر دیده نمیشود، خواهد داد. ...
ادامه متن »۵اصل مهم بازاریابی
اکثر بازاریابانی که از استراتژی بازاریابی محتوا استفاده میکنند، از عدم موفقیت خود شکوه دارند. در برخی از موارد هم فرآیند به گونهای است که به ماهیت بازاریابی محتوا به دیده شک و تردید نگریسته میشود. اما این پرسش مطرح است که اگر بازاریابی محتوا شیوهای است نوین و توسعه یافته به طوری که بیش از ۹۰ درصد صاحبان کسبوکار از آن استفاده میکنند، چرا برخی آن را شیوهای بیاثر و ناکارآمد میدانند؟ آنطور که مشخص است، این روش از بازاریابی، شیوهای نیست که در همه جا شکست خورده باشد. این تحلیل افراد بوده که آن را روشی ناکارآمد جلوه ...
ادامه متن »فروش حرفه ای
بخش دوم ۵٫ بهطور منظم و صادقانه، نتایج بهدست آمده را اندازه گیری کنید. معمولا فروشندگان معمولی، تحمل حقایق را ندارند. آنها از اینکه نتایج عملکرد کاری ماه گذشته خود را مرور کنند به شدت طفره میروند، مگر آنکه در آن ماه عملکرد فروش خوبی داشته باشند! اما فروشندگان فوق حرفهای به خوبی میدانند که راز موفقیت فروش در مرور اعداد –چه خوب و چه بد-است، چرا که اعداد همیشه چیزی برای یادگیری در درون خود دارند. فروش شما صعودی است؟ این خیلی خوب است. اکنون باید کاری کنید که این عملکرد را حفظ کنید و آن را توسعه دهید. ...
ادامه متن »بازاریابی و تبلیغات در صنعت خودرو
بازاریابی و تبلیغات در سیستم فروش خودرو به دلیل گسترش بیش از اندازه صنعت خودرو در جهان و افزایش رقابت بین خودروسازان، بازاریابی این محصول پرطرفدار بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به طور کلی بازاریابی یک محصول چگونه باید کنترل شود؟ مدیریت بازاریابی را کوششی آگاهانه برای دستیابی به نتایج مبادله مطلوب با بازارهای مورد نظر میدانند. سازمانها فعالیتهای بازاریابی خود را بر اساس پنج دیدگاه قرار میدهند، این دیدگاهها عبارت اند از: تولید، محصول، فروش، بازاریابی و بازاریابی اجتماعی. ● دیدگاه تولید: گرایش تولید یکی از قدیمیترین فلسفهها برای رهنمود دادن به فروشندگان است. گرایش تولید بر ...
ادامه متن »بازاریابی و فروش مواد غذایی
Marketing and sale of food بازاریابی و فروش در صنعت مواد غذایی علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی، فروش، برندسازی، مدیریت، اصول و فنون مذاکره، CRM و مشتری مداری
ادامه متن »تکنیک های بازاریابی
۱- همیشه نوآوری داشته باشید. هر زمان که چیز جدیدی در کسب و کار خود ابداع می کنید،در واقع فرصتی برای فروش بیشتر خلق کرده اید. مثلا کار ساده ای همچون افزودن اطلاعات جدید در سامانه اینترنتی که با جذب محققان و مشتریانی که در جستجوی اطلاعات جدیدرسامانه شمارا می کاوند، فرصت دیگری را برای فروش فراهم می کند. هم چنین افزودن کالا و خدمت جدید به فهرست محصولاتی که عرضه می کنید،معمولا موجب افزایش قابل توجهی در فروش می شود.افزایش فروش به این طریق می تواند سه دلیل عمده داشته باشد: جذب مشتریان جدید که به کالا و خدمات ...
ادامه متن »تولید تکنولوژی با استراتژی
استراتژی های تولید روزبه روز در حال تغییر است و شاید تا چند ماه پس از مطالعه این یادداشت، استراتژی ها تا حد زیادی متفاوت شده باشد، اما به هرحال خطوط منسجمی وجود دارد که می تواند خط اصلی موفقیت در این خصوص باشد. جالب اینجاست که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و پیشرفته اتفاقا این شرکت های قدیمی تر هستند که به عنوان ستارگان بخش صنعتی دوباره ظهور می کنند و برخلاف کشور ما که بسیاری از شرکت های قدیمی دچار ورشکستگی و از چرخه رقابت خارج شده اند، آنها بار دیگر افسار بازار را در دست گرفته ...
ادامه متن »