فروش حرفه ای و اثربخش سرفصل ها: تکنیک های افزایش سطر فاکتور افزایش پوشش فروش روش های افزایش فروش ریالی و سطری تاکتیک های بهبود کمی و کیفی فروش تکنیک های بهبود وصول هدف تکنیکهای کاهش مرجوعی تکنیک های پوشش کمی و کیفی مسیر تکنیک های مدیریت زمان مسیر فروش تکنیک های چانه زنی موثر مهارت های مذاکرات اثربخش ویزیتوری
ادامه متن »دوره فروش اثربخش
دوره فروش اثربخش مدرس: علی خویه khooyeh.ir سرفصل ها: تکنیک های افزایش مشتری تکنیک های افزایش سطر فاکتور فروش افزایش پوشش فروش و مشتریان روش های افزایش فروش ریالی و سطری تاکتیک های بهبود کمی و کیفی فروش تکنیک های بهبود وصول هدف فروش تکنیکهای کاهش مرجوعی تکنیک های پوشش کمی و کیفی مسیر تکنیک های مدیریت زمان در فروش تکنیک های چانه زنی موثر و اثربخش مهارت های مذاکرات اثربخش ویزیتوری تکنیک های ویزیتوری علمی و عملی تکنیک های بازاریابی حضوری حرفه ای
ادامه متن »دوره جامع مهندسی فروش و بازاریابی
دوره جامع مهندسی فروش و بازاریابی مهمترین مباحث این دوره: تکنیک های مهندسی فروش تکنیک های کاربردی مدیریت بازاریابی تکنیک های ارتباطی در فروش موفق تکنیک های برقرای و حفظ ارتباط با مشتری فنون و خلاقیت های جذب مشتریان روانشناسی تبلیغات و فروش تکنیک های کاربردی جذب مشتریان بیشتر و تداوم فروش انواع مشتریان و راه های افزایش فروش اشتباهات و خطاهای فروش و دلایل فروش ناموفق
ادامه متن »مشاور و مدرس بازاریابی و فروش
مشاوره بازاریابی، مشاور بازاریابی، مشاوره فروش، مشاوران بازاریابی، مشاور بازاریابی تبلیغات فروش و ارتباطات، مرکز مشاوره بازاریابی، وظایف مشاور فروش، کلینیک مشاور بازاریابی، علی خویه، مشاوره تبلیغات، عارضه یابی در مشاوره بازاریابی، مدرس crm، مشاور ارشد مدیر عامل، مشاوره بازاریابی اثربخش، مشاوره بازاریابی تبلیغات و فروش، مدرس بازاریابی، مدرس فروش، مشاور مدیر عامل، مشاور بازاریابی و تبلیغات، راه اندازی سیستم و سازمان پخش و فروش مویرگی به صور، بازاریابی و فروش در شرایط بحران، مصاحبه با آقای علی خویه مدرس و مشاور در زمینه مدیر، مشاور مارکتینگ، مدر س بازاریابی marketing، مشاور بازاریابی marketing، تدریس بازاریابی marketing، ...
ادامه متن »طراحی سیستم های بازاریابی و فروش
خدمات مشاوره، طراحی سیستم های بازاریابی تعریف مدیریت بازاریابی: « مدیریت بازاریابی، فرآیند تجزیه و تحلیل، طرح ریزی، اجرا و کنترل برنامه های تعیین شده برای فراهم آوردن مبادلات مطلوب با بازارهای موردنظر، به منظور دستیابی به اهداف سازمان است» امروزه یکی از دغدغه های اساسی مدیران، تعیین سهم محصولات و خدمات سازمان در بازار هدف است. از طرفی برای ماندگاری در بازار، شناخت ابعاد ۹ گانه بازار (بازارگرایی، بازارشناسی، بازاریابی، بازارسازی، بازارگردی، بازارسنجی، بازارگرمی، بازارداری، بازارگردانی) بسیار مهم است تا بتوانیم با توجه به ابعاد ۸ گانه تقاضا (تقاضای منفی، عدم وجود تقاضا، تقاضای پنهان، تقاضای کندشونده، تقاضای نامنظم، ...
ادامه متن »مدرس و مشاور بازاریابی و برندسازی
علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و ...
ادامه متن »تدریس بازاریابی و برندینگ
مشاوره و تدریس بازاریابی و برندینگ در سازمان و شرکت شما برگزاری دوره های آموزشی سازمانی علی خویه مدرس بازاریابی و فروش، ۱۸ سال تجربه ی اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع شماره تماس مستقیم: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
ادامه متن »تدریس CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)
تدریس و آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بندر شهید رجایی- بزرگترین منطقه ی اقتصادی کشور-هرمزگان-بندرعباس
ادامه متن »همایش مدیریت، توسعه و ارتقا برند
همایش روابط عمومی های برتر ایران همایش مدیریت، توسعه و ارتقا برند سخنران: علی خویه
ادامه متن »دوره مهارت های بازاریابی و فروش حرفه ای. اصول و فنون مذاکرات حرفه ای
دوره مهارت های بازاریابی و فروش حرفه ای. اصول و فنون مذاکرات حرفه ای در هتل ها
ادامه متن »