به نام خالق هستی بازاریابی و فروش اینستاگرامی اصول مبانی تکنیک ها و روش های بازاریابی و فروش اینستاگرامی اینترنتی و شبکه های مجازی اصول و فنون متقاعد سازی مشتریان در فضای مجازی اصول و فنون فروش و بازاریابی در فضای مجازی به زبان ساده گردآوری: دکتر علی خویه مدرس دانشگاه، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی کاربردی، با ۱۹ سال تجربه اجرایی و حرفه ای، مشاور و مدرس شرکت های معتبر و برند های مشهور دکتر علی خویه Instageram.com/khooyeh.ir ویرایش اول www.khooyeh.com www.khooyeh.ir ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ بسمه تعالی همراهان گرامی با سلام توانا بود هر که ...
ادامه متن »مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، دکتر علی خویه
مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، مدیریت تغییر و بهبود سازمانی – دکتر علی خویه بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان اصول . فرایندها . عملکرد بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان چیست؟ بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان به چه چیزی می پردازد؟ تغییر و پیشبرد سازمان همانند مدیریت تحول است؟ شرایط لازم برای انجام دادن کار بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان مدلهای اجرای بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان برای بهبود تغییر و پیشبرد سازمان و شرکت بهتر است مشاور داخلی داشته باشیم یا خارجی یک سازمان چرا و چه موقع از بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان ...
ادامه متن »مهندسی مجدد مدرس فروش مشاور فروش دکتر فروش – دکتر علی خویه
باز تعریف و مهندسی مجدد مدرس فروش مشاور فروش دکتر فروش – دکتر علی خویه خصوصیات یک مشاور فروش خوب و حرفه ای چیست؟ ویژگی های یک مدرس فروش و بازاریابی خوب و حرفه ای چیست؟ شاید این سوال را خیلی از شما پرسیده باشید یک مدرس و مشاور فروش حرفه ای باید چه خصوصیتی داشته باشد؟ ویژگی های مدرس و مشاور فروش حرفه ای از چهار منظر قابل بررسی است. اول شخصیت مشاور ومدرس فروش، دوم نگرش و بینش یک مشاور و مدرس فروش، سوم مهارت یک مشاور و مدرس فروش و چهارم دانش یک مشاور و مدرس فروش ...
ادامه متن »بازاریابی و برندسازی آرایشی بهداشتی، مهندسی فروش و بازاریابی حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی دکتر علی خویه
برندسازی به زبان ساده دکتر علی خویه مشاور و مربی و کوچ شرکت های معتبر در زمینه برند فروش بازاریابی ۵:۰۵ مدرس کوچ مربی و مشاور فروش بازاریابی و برندسازی دکتر علی خویه سرفصل های آموزشی دوره مدیریت فروش و مهندسی فروش حرفه ای در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی، بازاریابی و برندسازی آرایشی بهداشتی مدرس ومشاور : دکتر علی خویه www.khooyeh.ir Www.khooyeh.com: Www.marketingdoctor.ir مهارت های فروشندگان حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی آشنایی با جدید ترین فناوری های فروش حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی تکنیک های مدرن فروش حرفه ای در صنعت آرایشی بهداشتی آشنایی با مدل های ...
ادامه متن »مدیریت بازاریابی برندسازی و فروش محصولات کشاورزی دکتر علی خویه
مروری بر برخی از تحققات در مورد بازاریابی و برندسازی محصولات کشاورزی صفحه اینستاگرام دکتر علی خویه instagram.com/khooyeh.ir کانال های تلگرام دکتر علی خویه شامل کانال جامع مدیریت بازاریابی و فروش https://telegram.me/dr_khooyeh ———————————————————— crmمدیریت ارتباط با مشتری https://telegram.me/crmcc ———————————————————- اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برند https://telegram.me/branddoctor صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برند https://www.instagram.com/anjoman_brand/ در دنیای پر از رقابت امروز، مفهوم بازاریابی و مدیریت بازار، با برند و برندسازی عجین شده است. موفقترین کسب و کارهای دنیا ، دارای شناخته شده ترین و مشهورترین نام های تجاری در نزد مشتریان در سراسر دنیا هستند که دارای ارزش ...
ادامه متن »چرایی و چگونگی ثبت برند مدیریت برند انجمن برند دکتر برند
چرایی و چگونگی ثبت برند و طبقه بندی علائم تجاری انجمن برند ایران. مدیریت و مهندسی برند. کلینیک برند و برندسازی. توسعه و ارتقا برند. Anjomanbrand.ir branddoctor.ir brandengineering.ir برندسازی علمی و عملی حرفه ای صفحه اینستاگرام دکتر علی خویه instagram.com/khooyeh.ir کانال های تلگرام دکتر علی خویه شامل کانال جامع مدیریت بازاریابی و فروش https://telegram.me/dr_khooyeh ———————————————————————————————————————- اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برند https://telegram.me/branddoctor صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برند https://www.instagram.com/anjoman_brand/ برای اینکه علامت شما دارای حمایت قانونی و حقوقی باشد شما باید آن را ثبت کنید و به این ترتیب آن علامت خاص را به خود ...
ادامه متن »خدمات مشاوره بازاریابی و فروش
خدمات مشاوره ای که توسط ما ارائه می شود بر مبنای تحقیقات بازار و اصول علمی و عملی می باشد که با هدف افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر قابل پیاده سازی در سازمان شما می باشد. یک مشاور بازاریابی، فردی است که به یک کسب و کار شما کمک می کند تا تصمیم بگیرد که چگونه بهترین راه را برای رضایت مشتریان موجود، و جذب مشتریان جدید بگیرید، تعیین اینکه چه کسی دیگر بتواند محصول یا خدمات را امتحان کند و چگونگی گسترش پایگاه مشتری را با نگاه کردن به مدل کسب و کار موجود می باشد. مشاور بازاریابی با در نظر بگیرد پتانسیل بازار و با توسعه یک استراتژی ...
ادامه متن »مشاوره فروش
مشاوره فروش برای من ، به عنوان یک مشاوربازریابی و مشاور فروش، کاملا روشن است که سازگاری راه حل های تحول فروش و تکنولوژی برای هر مشتری قابل پذیرش و خوشایند می باشد. ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش، پیاده سازی برای سیستم های نوین فروش، تشویق و نوآوری برای مخاطبان باید مسیر پیش روی برای یک سازمان فروش در جهت افزایش مشتری باشد. تمام جنبه های عملکرد فروش، ساختار سازمانی و عملیات می تواند در کنار همکاری با مشتریان ما برای اطمینان از موفقیت در کسب و کار است که این دستاورد را مشخص می کند. تمام مشاغل ...
ادامه متن »وظایف اصلی مشاور بازاریابی
مشاور بازاریابی یک فرد حرفه ای و بسیار ماهر است که تجزیه و تحلیل بازار را درک می کند، با انگیزه مصرف کنندگان و چگونگی ایجاد استراتژی های بازاریابی برای بهبود کسب و کار کاملا آشناست و متناسب با شرایط بازار و جامعه به اتخاذ تصمیمات مهم و حیاتی برای سازمان ها اقدام می کند. بسیاری افزاد آژانس های تبلیغاتی را با مشاوران بازاریابی و مشاوران فروش را اشتباه می گیرند و تصور می کنند مشاوران بازار همان کار شرکت های تبلیغاتی را انجام می دهند، اما در حقیقت، این دو بسیار متفاوت هستند اگرچه آنها عملکردهای مکمل را انجام ...
ادامه متن »انتخاب مدرس فروش، انتخاب مدرس بازاریابی و فروش، انتخاب مدرس مذاکره، انتخاب مدرس CRM
بهترین مدرس بازاریابی فروش مدیریت و برند در ایران چه کسی است؟ برای انتخاب یک مدرس حرفه ای با تجربه در حوزه بازاریابی فروش برند مذاکره مدیریت چه باید کرد؟ در انتخاب مدرس بازاریابی و فروش خود بسیار دقت کنید در انتخاب مشاور و مدرس بازاریابی و فروش به خصوص در انتخاب مدرس فروش خود حتما سعی کنید تا در مورد این موضوع بررسی های لازم را انجام دهید چند نکته بسیار مهم وجود دارد که باید با دقت در مورد انتخاب مدرس شرکت خود در حوزه بازاریابی فروش مذاکره مشتری مداری و مدیریت توجه کنید. ۱- بررسی کنید که ...
ادامه متن »