یکی از دغدغهها و ابهامات جدی اغلب افراد کارآفرین همین پرسش است: ابتدا باید تولید محصول کرد و بعد بازاریابی یا اینکه بازاریابی پیش از اقدام به تولید است؟ به نظر میرسد پاسخ به این سوال در درون آن پنهان است. فرض کنید بتوانید تمام موانع تولید را پشت سر بگذارید، منابع مالی و فیزیکی را تامین کنید، طراحیهای مورد نظر خود را انجام دهید و ایده خود را به محصول تبدیل کنید و انباری پر از محصول در اختیار داشته باشید. اما چه ضمانتی وجود دارد که بتوانید این محصول را به صورت مناسب وارد بازار کنید و با ...
ادامه متن »مراحل مشاور بازاریابی و فروش،
تشخیص بیمار های مدیریت، تشخیص بیماری های بازاریابی و فروش توسط مشاور مراحل مشاور بازاریابی و فروش، منبع کتاب اصول مشاوره مدیریت، تالیف و ترجمه علی خویه ۱- آمادگی جلسه و آمادگی مراجع ۲- شناسایی هدف ۳- شناسایی اولین مرحله برای دستیابی به هدف ۴- ملموس نمودن اولین مرحله در دستیابی هدف ۵- تصمیم گیری در مورد اجرای اولی مرحله مشاوره ۶- کسب مهارت هایی برای اجرای مرحله اول ۷- تصمیم گیری برای زمان اجرای مرحله اول مشاوره ۸- تشویق مراجع برای همفکری و مشاوره منبع کتاب اصول مشاوره مدیریت، تالیف و ترجمه علی خویه
ادامه متن »روانشناسی فروش و بازاریابی
روانشناسی فروش و بازاریابی (۲۴ ساعت) مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله ...
ادامه متن »دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت
دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت برای آموزش، بهتر است درست هزینه گردد. همیشه ارگان ها و سازمان ها از اثربخشی آموزش بسیار ناراضی هستند به نظر شما اثربخش ترین آموزش چه نوع آموزشی است که بتواند تغییر در رفتار فردی و گروهی سازمانی داشته باشد و بهره وری یک سازمان را افزایش دهد؟ آقای علی خویه خود یکی از محققین متدهای آموزش می باشد که می توانید مشاوره از ایشان در اجرای اثربخشی مشاوره هاو آموزش های خود از ایشان استفاده نمایید. علی خویه ، متمایز در شیوه آموزش و اجرا آموزش یکی از ارکان ...
ادامه متن »بازاریابی و برندسازی موسسات آموزشی
سمینار بازاریابی موسسات خدماتی و اثربخش تکنیک های بازاریابی آموزشی روش های بازاریابی آموزشی محتوای سمینار: سمینار بازاریابی خدمات آموزشی ۱– اثربخش ترین رسانه ای موسسات آموزشی چگونه باید بررسی شود ۲– در برنامه های بازاریابی موسسات آموزشی چه شاخص هایی مهم است ۳– شاخص های مهم در تحقیقات بازاریابی موسسات آموزشی چیست ۴– وضعیت بازار موسسات آموزشی چگونه است ۵– عوامل موفقیت در بازاریابی آموزشی چیست ۶– برای پیشبرد فروش و بازاریابی موسسات آموزشی چه برنامه هایی باید داشت ۷– استراتژی ها و تکنیک های بازاریابی تبلیغات و فروش خدمات آموزشی چگونه می باشد تکنیک های بازارسازی ...
ادامه متن »پرسش هایی حرفه ای برای فروش بیشتر(متا مدل)
پرسش هایی حرفه ای برای فروش بیشتر(متا مدل) تیم مشاوره علی خویه هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد. ...
ادامه متن »شرکت پخش و فروش مویرگی
علی خویه مشاور فروش و پخش مویرگی مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، مشاور و مدرس شرکت های پخش و توزیع خاورمیانه، عضو انجمن های معتبر جهانی، با ۱۸ سال تجربه اجرایی در حوزه فروش پخش مویرگی دسته بندی : پخش مویرگی، راه اندازی فروش مویرگی، استقرار فروش مویرگی، آموزش فروش مویرگی فرآیند پخش مویرگی همواره یکی از مشکلات موجود در شرکتهای فعال در عرصه صنعت پخش، تصور ذهنی نادرست از فرآیند پخش است. این ...
ادامه متن »حرف های یک مشاور مدیریت، دکتر مدیریت، دکتر بازاریابی فروش و تبلیغات
حرف های یک مشاور مدیریت، دکتر مدیریت، دکتر بازاریابی فروش و تبلیغات معاینه و تشخیص درست نیمی از معالجه و درمان است. همیشه در جلسات مشاوره خود به شرکت های مختلف به این مساله تاکید می کنم که باید دلایل اصلی مسائل و مشکلات مدیریت، کاهش فروش، عدم بازاریابی مناسب، عدم تبلیغات اثربخش، نارضایتی مشتریان و …. مشخص شود مشاور بازاریابی مانند یک دکتر متخصص باید دلیل اصلی درد و بیماری را تشخیص دهد حتی اگر این موضوع زمان زیادی از سازمان بگیرد . معاینه یک سازمان کار راحتی نیست اگر مشاوری همان جلسه اول بگوید که مشکل شما این ...
ادامه متن »آسیب شناسی برند BRAND (چک لیست معاینه فنی برند ، کلینیک برند)
آسیب شناسی برند BRAND (چک لیست معاینه فنی برند ، کلینیک برند) به نام خدا چک لیست معاینه فنی برند BRAND کلینیک برند تهیه تالیف و گرآوری: علی خویه (مشاور برند) – www.khooyeh.ir علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ – www.ibma.ir – ریاست انجمن برند ایران. مدرس دانشگاه، مولف و مترجم کتاب مدیریت و مهندسی برند، عضو انجمن برند اروپا AIM ، ریاست انجمن برند ایران، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، دارای ۱۶ سال تجربه اجرایی، سخنران برتر ده ها سمینار ملی و بین المللی، عضو انجمن های معتبر بین المللی، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه و برند معتبر در ...
ادامه متن »دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره | دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ دوره آموزش تخصصی مدیریت فروش SALE MANAGEMENT (عنوان دوره) : دوره آموزش تخصصی مدیریت فروش SALE MANAGEMENT مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ www. www.khooyeh.ir مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۶سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه ...
ادامه متن »