روش هدف گذاری فروش بر اساس تحقیقات بازار: در بازار رقابتی امروز، همه چیز از بازار شروع می شود و به بازار ختم می شود. برای تعیین هدف در کسب و کار باید بصورت مداوم بازار را تحت نظر داشته باشید. مهمترین اجزای بازار عبارتند از: مشتریان شناسایی اولویتهای مشتریان به هنگام خرید کردن شناسایی رفتار مشتریان (چگونه از محصول شما استفاده می کنند؟ از محصول شما چه استفاده هایی می کنند؟ فرآیند تصمیم گیری و خرید مشتریان چگونه است؟ و هر آنچه که به درک بهتر نگرش ها و رفتار مشتریان کمک می کند.) شناسایی میزان آگاهی مشتریان بالقوه ...
ادامه متن »هزینه های برندسازی چطور جبران می شود؟
فعالیتهای تبلیغاتی برندها ، منجر به کاهش کشش قیمتها میشود سرمایهگذاری یک سازمان در فعالیتهای تبلیغاتی و برقراری ارتباط با مشتریان، با هدف بهبود نام تجاری خود در ذهن مصرفکننده میتواند موجب کاهش حساسیت مصرفکنندهگان نسبت به تغییرات قیمت کالاها و خدمات شود. یک مطالعه در زمینه فعالیتهای تبلیغاتی تحت نام تجاری Lur Pack (تولید کننده کره در انگلستان) این نظریه را مورد تایید قرار داد. این شرکت با استفاده از یک مدل اقتصادسنجی توانست تاثیر تغییرات قیمت بر حجم فروش (به عبارت دیگر کشش قیمتها) خود را به طور تخمینی مورد سنجش قرار دهد. برخی از ردههای محصولات از کشش قیمت ...
ادامه متن »ضرورت برندسازی در دنیای کنونی
ضرورت برند در دنیای کنونی تجارت و بازرگانی دهههای اخیر بستر تحولات عمیقی در اقتصاد جهانی بوده است و تحولاتی که نمود آن در اقتصادهای ملی و منطقهای بیش از پیش بهچشم میخورد. امروز در دورانی بهسر میبریم که در آن اقتصاد ملی و منطقهای نیز معنایی نمییابد. حلقه رقابت در عرصه تجارت هر روز تنگتر و پیچیدهتر میشود و خلق مزیتها و تولید و فروش کالا محور فعالیتهای اقتصادی قرار میگیرد. بدون تردید آینده ازآن کسانی خواهد بود که با تدبیر و بهکارگیری مناسبترین روشها و ابزار، گوی سبقت را از رقیبان بیشمار و قدرتمند بربایند. ما نیز اگر ...
ادامه متن »مشاوره و آموزش در سازمان و شرکت
فواید مشاوره و آموزش در محل کسب و کار این روزها بازار مشاوره دادن و مشاوره گرفتن در حوزه ی مسایل متنوع شغلی و ارتقای سطح کیفیت و در امد فعالیتهای تجاری بسیتر داغ است. اصولا در دنیای امروز به طور ویژه، در خواست مشاوره در هر زمینه ای چه شغلی، چه تربیتی و چه مسایل میان فردی و غیره از نشانه های عقلانیت و دغدغه مندی درست و پسندیده است. ما انسانها این روز ها با مسایل و شرایط پیچیده ای در زندگی فردی و اقتصادی خود رو به رو هستیم اما نکته ی حائز اهمیت اینجاست که از ...
ادامه متن »پیش از مشاوره بازاریابی
برای درخواست مشاوره در حوزه ی مسایل شغلی، کسب و کار و فروش اولین گام چیدمان صحیحی از مشکلات پیش رو و یا سوالات موجود در حوزه ی کسب و کار ماست. چالش ها. مشکلات. نقاط قوت و به طور کلی چشم اندازی از آینده ی شغل خود را در نظر بگیرید. آنگاه خواهید دانست که قطعا استفاده از دانش، آگاهی و یا تجارب دیگران در کاهش خطرات و تنش های شغلی شما کارساز است. مشاورین حوزه ی کسب و کار میتوانند راهنمای شما باشند . آنها اغلب به طرق مختلفی این کار را انجام میدهند. یکی از این روشها ...
ادامه متن »مشاور بازاریابی و فروش
بازاریابی تجهیزات پزشکی
دستورالعمل تهیه برنامه بازاریابی
دانلود دستورالعمل تهیه برنامه بازاریابی لینک دانلود: marketing plan khooyeh
ادامه متن »آکادمی فروش و بازاریابی
عوامل برندسازی
پنج بازیگر اصلی برندسازی پنج بازیگر اصلی جهان برندسازی عبارتند از: تبلیغکننده[۱] آژانس برندسازی[۲] رسانه[۳] یاریگر[۴] مخاطبین[۵] تبلیغکننده: برندسازی با تبلیغکننده شروع میشود. تبلیغکننده فرد، شرکت و یا سازمانی است که تصمیم نهایی را درباره مخاطبین، رسانه و بودجه برندسازی میگیرد. آژانس برندسازی: بازیگر دوم در جهان برندسازی آژانس برندسازی است، بازاریابان و تبلیغکنندگان آژانسهای مستقل را بهمنظور انجام تمام یا قسمتی از فعالیتهای برندسازی خود به خدمت میگیرند. اینگونه فعالیت بهعنوان مشارکت آژانس ـ مشتری شناخته شده است. بعضی از تبلیغکنندهها از آژانسهای برندسازی خارجی (بیرون) استفاده میکنند زیرا اعتقاد دارند اینگونه آژانسها بهواسطه تجربیات خود و همچنین پرسنل ...
ادامه متن »
علی خویه مشاور و مربی فروش بازاریابی و برند و مدیریت