برندسازی فوتبالی مترجم: مهدی نیکوئیمنبع: European business review : برخی از بزرگترین برندهای جهان (نشانهای تجاری)، برندهای باشگاههای فوتبال است. کافی است تنها به پولسازی دیوانهوار برخی از این باشگاهها نگاهی بیندازید. در آخرین فهرست شرکت مشاوره مدیریت دلویت (Deloitte) پنج باشگاه ثروتمند جهان عبارتند از: رئال مادرید (۶۶۵ میلیون پوند درآمد سالانه)،بارسلونا (۶۱۲ میلیون پوند درآمد)، منچستریونایتد (۵۹۰ میلیون پوند درآمد)، بایرنمونیخ (۵۵۷ میلیون پوند درآمد) و منچسترسیتی (۵۰۴ میلیون پوند درآمد). اینکه چنین باشگاههایی میتوانند هر سال، بیش از ۵۰۰ میلیون پوند (معادل ۶۶۰ میلیون دلار یا بیش از ۹۵۰۰ میلیارد تومان) درآمد کسب کنند، تا حد زیادی به این دلیل است که برندهایی شناخته شده و محبوب ...
ادامه متن »عارضه یابی سازمان
عارضه یابی و تشخیص بیماری های مدیریت کسب و کار بازاریابی برند و فروش. دکتر مدیریت . دکتر سازمان. دکتر کسب و کار. دکتر برند دکتر بازاریابی دکتر فروش دکتر تبلیغات Www.marketingdoctor.ir Www.branddoctor.ir بدن ما برای سلامتی نیاز به مراقبت دارد و کسانی که به سلامتی خود اهمیت می دهند دائما تحت نظر پزشک هستند. نظارت و تحت کنترل بودن یک پزشک موقعی از اهمیت بیشتری برخوردار می شود که بدن دچار یک شک یا اضافه کم شدن یک عامل دیگر یا نفوذ یک ویروس و … می شود. شرکت ها و سازمان ها هم مانند بدن انسان دارای سیستم ...
ادامه متن »بازاریابی محصولات شوینده، بهداشتی غذایی (یونیلیور)
آموزش و مشاوره در حوزه محصولات شوینده، بهداشتی غذایی مشاور: علی خویه https://www.instagram.com/p/Bo6AGNGAmbw/
ادامه متن »بازاریابی چرم و مصنوعات چرمی و دکوراسیون
https://www.instagram.com/p/BpzPJZVgNFx/ ابی
ادامه متن »بازاریابی روغن
بازاریابی و برندسازی روغن مدرس: علی خویه
ادامه متن »بازاریابی چای، دمنوش، قهوه و…
بازاریابی، فروش و برندسازی بازاریابی چای، دمنوش، قهوه و… دوره آموزشی بازاریابی، فروش و برندسازی بازاریابی چای، دمنوش، قهوه مدرس: علی خویه https://www.instagram.com/p/BqxsgtWA5An/
ادامه متن »بازاریابی، فروش و برندسازی مواد غذایی
مواد غذایی یکی از اساسی ترین نیارهای جوامع بشری بوده و مجموعه ی عوامل تامین و توزیع یا بازاریابی موادغذایی از اهمیت شایانی در توسعه جوامع برخوردار است. نظام بازاریابی مواد غذایی به عنوان یک سیستم جامع تولید ، توزیع و مصرف اینگونه مواد سهم بسزایی در اقتصاد ملی دارد و مطالعهی این نظام از جهات مختلف ، راهگشای مسائل و مشکلات ان در جهت نیل به توسعه ملی خواهد بود. در این مطالعه که به روش اسنادی انجام گرفته با یک رویکرد سیستمی ضمن پرداختن به موضوع بازاریابی و نظامهای بازاریابی موادغذایی سیر تکاملی و مدلها یا چارچوب های ...
ادامه متن »تشخیص و درمان بیماری های مدیریت بازاریابی فروش برند و بیماری های کسب و کار
خدمات مشاور و مدرس بازاریابی و فروش، استاد علی خوبه www.alikhoobeh.ir مشاور و مدرس بازاریابی و فروش – علی خوبه Khooyeh.ir خدمات مشاور و مدرس بازاریابی و فروش علی خوبه khooyeh.com • مشاور و مدرس بازاریابی و فروش جهت عارضه یابی ۳۶۰ درجه واحد بازاریابی و بازاریابی و فروش analyses 360 sales • مشاور و مدرس بازاریابی و فروش جهت معاینه فنی و تکنیکی کلیه سیستم های بازاریابی و فروش sales consulting system • مشاور و مدرس بازاریابی و فروش در راستای بررسی تحلیل و بهبود عملکرد واحد بازاریابی و فروش • مشاور و مدرس بازاریابی و فروش برای ...
ادامه متن »قیمتگذاری و برندینگ در بحران
تاکتیکهای قیمتگذاری و برندینگ در بحران مترجم: مریم مرادخانیمنابع: Watsoncreative, Blackcurve نوآوری؛ مزیت رقابتی عصر جدید تبلیغات، طراحی محصول و وب، بستهبندی، هویت، استراتژی و وعده ثبات برند، همه از اجزای جداییناپذیر بازاریابیاند که وجودشان لازم است اما برای عبور از بحران، کافی نیستند. وقتی خطرات ما را احاطه کردهاند، برای آنکه بقای خود را تضمین کنیم، باید از تکنولوژیهای جدید و تحقیقات و نظرسنجی برای پیشبینی دورنمای رقابتی استفاده کنیم. به اعتقاد ما، نوآوری یکی از بهترین نمونههای مزیت رقابتی است و با اینکه ریسک کردن و امتحان ایدههای جدید همیشه ترسناک است، در قرن بیست و یکم چارهای ...
ادامه متن »تبلیغات و بازاریابی هتل ها
عناصر کلیدی در برنامهریزی تبلیغات هتلداری پاسخ به سوالاتی همچون میهمان هتل کیست، چگونه میتوان خدمات و امکانات هتل را به اطلاع آنان رساند، چگونه میتوان با تدوین استراتژیهای ارتباطات بازاریابی، تقاضاهای در حال تغییر و چالشبرانگیز میهمانان مدرن را برآورده کرد و چگونه میتوان در این دوران پر تغییر و پر رقابت، مزیت رقابتی هتل را حفظ کرد و دهها سوال دیگر همواره از سوالاتی است که پاسخ به آنها میتواند راهکاری ارزنده برای مدیریت هتل محسوب شود. برای رسیدن به موفقیت در زمینه فروش و سود، هتل باید بتواند از موثرترین وسایل ارتباطی و تبلیغی برای معرفی خدمات ...
ادامه متن »
علی خویه مشاور و مربی فروش بازاریابی و برند و مدیریت