مشاور بازاریابی یک فرد حرفه ای و بسیار ماهر است که تجزیه و تحلیل بازار را درک می کند، با انگیزه مصرف کنندگان و چگونگی ایجاد استراتژی های بازاریابی برای بهبود کسب و کار کاملا آشناست و متناسب با شرایط بازار و جامعه به اتخاذ تصمیمات مهم و حیاتی برای سازمان ها اقدام می کند. بسیاری افزاد آژانس های تبلیغاتی را با مشاوران بازاریابی و مشاوران فروش را اشتباه می گیرند و تصور می کنند مشاوران بازار همان کار شرکت های تبلیغاتی را انجام می دهند، اما در حقیقت، این دو بسیار متفاوت هستند اگرچه آنها عملکردهای مکمل را انجام ...
ادامه متن »تشخیص و درمان بیماری های مدیریت بازاریابی فروش برند و بیماری های کسب و کار
خدمات مشاور و مدرس بازاریابی و فروش، استاد علی خوبه www.alikhoobeh.ir مشاور و مدرس بازاریابی و فروش – علی خوبه Khooyeh.ir خدمات مشاور و مدرس بازاریابی و فروش علی خوبه khooyeh.com • مشاور و مدرس بازاریابی و فروش جهت عارضه یابی ۳۶۰ درجه واحد بازاریابی و بازاریابی و فروش analyses 360 sales • مشاور و مدرس بازاریابی و فروش جهت معاینه فنی و تکنیکی کلیه سیستم های بازاریابی و فروش sales consulting system • مشاور و مدرس بازاریابی و فروش در راستای بررسی تحلیل و بهبود عملکرد واحد بازاریابی و فروش • مشاور و مدرس بازاریابی و فروش برای ...
ادامه متن »مدرس مشاور پرسفر
خاطرات کاری : khooyeh.irفکر کنم این آخرین سفر کاری من برای امسال است. حسابی خسته ام ولی ظاهرا. اما در دلم شاد و پر انرژی چون از این که می توانم خدمتی به دیگران داشته باشم خوشحالم. البته از وقتی دوقلوها به زندگی من اضافه شده اند از سفرها و پرواز های کاری من کم شده ولی فکر کنم امسال بیش از هفتاد پرواز و بیش از پنجاه هزار کیلومتر سفر کاری داشته ام. همین که خداوند به ما عنایتی کرده که با تجربیات و دانش خود باعث پیشبرد اهداف افراد و شرکت ها باشیم خدا را شاکریم. به امید ...
ادامه متن »علی خویه و دکتر محمود محمدیان
شروع همکاری علی خویه و دکتر محمود محمدیان تقریبا به ده سال پیش، با کتاب مشترکی که با یکدیگر تالیف کردند بر می گردد. khooyeh.ir من اولین کتاب خودم تقریبا ده الی دوازده سال پیش را با همکاری دوست و استاد عزیزم دکتر محمود محمدیان چاپ کردم این کتاب واقعا در جایگاه خودش جزو تاثیرگذارترین کتب حوزه بازاریابی و تبلیغات بود. بعد از آن کتاب چند مقاله مشترک نیر چاپ کردیم. این یکی از مقالات مشترک من با ایشان بود. کتاب سبک های تبلیغاتی تالیف و ترجمه: دکتر محمود محمدیان و علی خویه سبکهای تبلیغاتی ناشر: رسا پدیدآوران: ...
ادامه متن »مدرس و مشاور مدیریت کیست و مشاوره چیست؟
مشاور مدیریت کیست؟ کار مشاور مدیریت چیست؟ مشاور کسب و کار چه کسی است؟ مشاور بازاریابی و فروش کیست؟ مشاور برند و شرکت چه وظایفی دارد؟ مشاورین نگاهی سیستمی از خارج به داخل داشته و به مسایل از زاویه دیگری می نگرند که صاحبان مشاغل و یا افراد دارای مسئله به سبب مشغله فکری، ذهنی و همچنین درگیری با عناصر اصلی مسئله، به درستی نمی توانند مشاهدات لازم را داشته، تشخیص و تفکیک لازم را اعمال فرمایند. کار مشاور مدیریت ارایه مشاوره به مدیران ارشد در خصوص انتخاب راه های بهبود کارایی سازمان است. او به مدیران در حوزه های ...
ادامه متن »نقش هدایای تبلیغاتی در فروش
هدایای تبلیغاتی برند شما را محبوب می کنند| اهدای جوایز و برگزاری قرعه کشی ها همه ما عاشق دریافت هدیه هستیم و تخفیف و هدایایی که دریافت می کنیم، حال مان را خوش می کند! همین حس است که بازاریابان را به سمت تهیه و تدارک هدایای تبلیغاتی می برد. آیا می دانید هدایای تبلیغاتی چیست و چه تأثیری بر جلب مشتری دارد؟ قبول کنید که همه ما عاشق دریافت هدیه هستیم. تخفیف و هدایایی که دریافت می کنیم، حال مان را خوش می کند. همین حس است که بازاریابان را به سمت تهیه و تدارک هدایای تبلیغاتی می برد. آنها ...
ادامه متن »روش های جدید و اثرگذار تبلیغات
این روزها، شاهد وجود روش های گوناگونی برای انتقال پیام از طریق تبلیغات هستیم. در این مطلب با روش های جدیدی در دنیای تبلیغات آشنا می شوید که در سراسر دنیا بسیار محبوب و اثرگذار هستند. تبلیغات به شکل شگفت انگیزی تغییر کرده است و به ابزاری مهم برای ایجاد ارتباطات با مشتری و مصرف کننده بدل شده است. این روزها، شاهد وجود روش های گوناگونی برای انتقال پیام از طریق رسانه های مختلف تبلیغاتی هستیم. انواع روش های تبلیغات امروزی به مدد اینترنت و فضای مجازی، باعث شده است دست افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند، به ...
ادامه متن »دلایل مهم برای همکاری با یک مشاور بازاریابی و فروش با تجربه
۱۰ دلیل برای اینکه باید یک مشاور بازاریابی را برای کسب و کارمان استخدام کنیم بسیاری از شرکت ها برای رشد اقتصادی و زدن یک رکود اقتصادی تصمیم می گیرند بازاریابی را به عنوان یک اقدام سریع برای صرفه جویی در هزینه ها کاهش دهند. با توجه به این که بیشتر طرح های بازاریابی برای نشان دادن بازگشت قابل ملاحظه ی سرمایه گذاری زمان می گذارند، این واکنش سریع می تواند تا حدودی این موضوع را حل کند. با این حال، این یک دیدگاه کوتاه مدت است و مدیران کسب و کارهای هوشمند می دانند که بازاریابی موثر، کلید ...
ادامه متن »برخی از ضعف های شرکت های مشاوره بازاریابی و تبلیغات
شرکت های مشاوره بازاریابی نیز در ایران دارای شکل های متفاوتی هستند. برخی از نقاط ضعفی که در این شرکت ها وجود دارد، عبارتند از: ۱- نبود تحصیلات مرتبط با حوزه مدیریت بازاریابی دانش بازاریابی، دانشی است که از آزمایشگاه بیرون نیامده و بیشتر تئوری های آن نتیجه مستند سازی دقیق و علمی تجربیات شرکت های بزرگ بوده است و این تئوری ها طی آزمایشاتی که صورت پذیرفته است، به اثبات رسیده یا رد شده اند، لذا تجربه کوتاه یک نفره یا سه نفره بدون در نظر گرفتن دانش موجود در مورد علم بازاریابی، قطعا ریسک زیادی را به دنبال ...
ادامه متن »فواید مشاور فروش و بازاریابی
فواید مشاور فروش و بازاریابی مشاوره بازاریابی، فروش و برندینگ مدیران شرکت ها اغلب این سوال را از ما می پرسند که: “چه نیازی به مشاور فروش است ؟” یا “چرا باید به یک مشاور بازاریابی استخدام کنیم ؟” یا “مشاوره بازاریابی موجب چه تحولی در شرکت یا سازمان ما میشود ؟” و همواره پاسخ ما این است که به نگرش شما بستگی دارد که آیا می خواهید از مشاوران بازاریابی استفاده کنید یا خیر. مشاوران می توانند به جای کارکنان یا در حمایت از یک کارکنان دائمی استخدام شوند. با این حال، منظور مدیران در مورد هزینه های استخدام ...
ادامه متن »