شرکت پخش سایه سمن (سن ایچ، رد بول، نستله، شریستا) – مدرس: علی خویه Customer satisfaction seminar techniques
ادامه متن »دوره ی اصول و ارتباط موثر با مشتری
دوره ی اصول و ارتباط موثر با مشتری -۱انواع مشتریان و نحوه ارتباط اثربخش با هر گروه -۲دسته بندی مشتریان -۳مهارتهای ارتباط با مشتریان که مخاطبان بد قلق و سرسخت -۴تکنیک های روانشناسی مشتریان -۵مهارت های روانشناسی ارتباط با مشتریان -۶شخصیت شناسی مخاطبان و نحوه برخورد با انواع شخصیت ها -۷ مهارت زبان بدن در ارتباطات -۸اصول اثرگذاری و اثر پذیری -۹آشنایی با قوانین NLP در ارتباط موثر با مشتری -۱۰ آشنایی با مهارتهای معجزه آفرین ارتباطات با مشتریان و مخاطبان -۱۱ مهارتهای ایجاد جذابیت ارتباطی
ادامه متن »بینش مشتری موتور محرک رشد کسبوکار
بسیاری از شرکتها بهرغم میل باطنیشان مبنی بر تمرکز بر نیاز مشتری، در عمل زمان خود را صرف پیگیری موضوعات داخلی میکنند. اگر از نقاط تمرکز سازمان خود رضایت کافی ندارید، روش زیر را آزمایش کنید: در جلسه داخلی بعدی شرکت، یک ورق کاغذ را به دو قسمت تقسیم کنید. در قسمت چپ آن موضوعات مطرح شده داخلی از قبیل توانمندیهای مالی و عملکردی، برنامههای سازمانی، موضوعات مرتبط با کارکنان و فرهنگ سازمانی را یادداشت کنید و در قسمت راست آن موضوعات مطرح شده مربوط به خارج از سازمان از قبیل رقابت، فناوری، نوآوری، شبکههای اجتماعی یا رفتار مشتریان، نیازها ...
ادامه متن »تدریس مدیریت بازاریابی
تدریس مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران دانشجویان ارشد و دکتری مدرس: علی خویه ۱۸سال تجربه ی اجرایی موفق مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی
ادامه متن »دوره کاربردی خدمات فروش در جذب و نگهداری مشتری
مداری به عنوان پایه و اساس موفقیت بایستگی های خدمات بعد از فروش ویژگی های خدمات بعد از فروش انواع مشتریان و ارباب رجوع شناسایی و تامین نیازها و انتظارات مشتری مشتریان راضی،ناراضی،خیلی راضی و واکنش های آنان دلایل ترک رابطه مشتری ناراضی مدل سطل در نگهداری مشتری دوره آموزشی تکنیک ها شیوه ها و اصول ارزیابی رضایت مشتریان اصول سنجش رضایت مشتریان تکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری سرفصلهای کارگاه آموزشی CSM,CRM محورهای خدمات بعد از فروش فرق گارانتی و وارانتی حقوق مشتری باشگاه مشتریان تشریح مدل Serv-Qualو مدلBerry مدل زیتامل مدیریت شکایات مشتریان (ccm) محاسبه عدد رضایت مشتری(csi) ...
ادامه متن »مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
آشنایی با روش های نوین مشتری مداری در کسب و کار امروز مراحل پیاده سازی CRM در سازمانهای گوناگون انتخاب بهترین روش پیاده سازی CRM در شرکت های دولتی و خصوصی آشنایی با جنبه ها و ابزارهای گوناگون پیاده سازیCRM مدیریت ارتباط با مشتری چه هست و چه چیزی نیست؟ ویژگی های مشتری مداری در عصرحاضر شناسایی صدای مشتری (VOC) دوره آموزشی تکنیک ها شیوه ها و اصول ارزیابی رضایت مشتریان اصول سنجش رضایت مشتریانتکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری سرفصلهای کارگاه آموزشی CSM,CRM ابعاد ۳ وجهی CRM مدل گارتنر در پیاده سازی CRM چرخه ۴ گانه CRM استانداردهای ISO ...
ادامه متن »رمزگشایی از نحوه برقراری رابطه با مشتری
مصرفکنندگان همواره با برندها رابطه داشتهاند، اما ابزارهای پیچیده برای تحلیل دادههای مشتری در نهایت به سازمانهای بازاریابی اجازه میدهند این روابط را شخصیسازی و مدیریت کنند. با این قدرت جدید، یک چالش جدید همراه است: افراد اکنون انتظار دارند شرکتها بدانند که آنها خواهان چه نوع روابطی هستند و در نتیجه واکنش مناسبی نشان دهند. متاسفانه، بسیاری از برندها نمیتوانند این انتظارات را برآورده کنند. با وجود اینکه سالانه ۱۱ میلیارد دلار صرف نرمافزارهای مدیریت روابط با مشتری (CRM) میشود، اما بسیاری از شرکتها اصلا نمیدانند روابط با مشتری چیست. آنها هوش منطقی ندارند، یعنی از انواع روابطی که ...
ادامه متن »چهار عامل اصلی در رضایت مشتریان
یکی از راههایی که کسبوکارهای کوچک میتوانند توان رقابت و برابری با قدرتهای بزرگ تجاری را بهدست آورند، خدمات پس از فروش (یا خدمات مربوط به جلب رضایت مشتری) است. طبق بررسیهای انجام شده ۲۰درصد از شرکتها در همان سال اول تاسیس اعلام ورشکستگی میکنند. این رقم در سه ساله اول به ۵۰ درصد میرسد. به منظور حفظ مشتری، باید نظامی را در پیش گرفت که در آن تمامی نیازهای مشتری برآورده شود. حال رمز ایجاد یک تجارت مشتری پسند چه میتواند باشد؟ به این منظور میتوانیم ۴ عامل اصلی را به شما معرفی کنیم که به واسطه آن هر ...
ادامه متن »دوره های بازاریابی، ارتباطات، فروش، تبلیغات و خلاقیت
دوره هایی آموزشی استاد علی خویه نام دوره آموزشی دوره های زیرمجموعه کارگاه عملی متد آموزش ارتباطات فنون ارتباطات موثر مهندسی ذهن وان ال پی در ارتباطات ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC)در کسب وکارها و صنایع تولیدی و خدماتی روابط عمومی و برنامه های ارتباطی خلاق با مشتریان ارتباطات بازاریابی بین الملل تکنیک های روانشناسانه برای برقراری ارتباطات تکنیک های شناسایی افراد در برقراری ارتباطات موفقیت درارتباطات سیستم های ترفیع و تشویق در ارتباطات و تجارت بین الملل مدیریت و برنامه ریزی رسانه – مهندسی رسانه زبان بدن در ارتباطات بازاریابی و فروش تکنیک های ارتباطات خلاق بازاریابی مهندسی بازار تکنیک ...
ادامه متن »دوره ی آموزشی اصول بازاریابی
اصول بازاریابی پوشش اصول اساسی و مفاهیم بازاریابی، در این دوره نشان میدهد که چگونه بازاریابان می توانند موفقیت شرکت را با جذب مشتریان وفادار را تحت تاثیر قرار دهند. با بررسی نظریه اساسی بازاریابی، به بررسی مطالعات موردی از موفقیت در بازاریابی پرداخته می شود. همچنین نکات طراحی برنامه ی بازاریابی به شرکت کنندگان در این دوره آموزش داده می شود که می تواند تفاوت فوری در شرکت های خود را ایجاد نمایند . این دوره علاوه بر بازاریابان تازه کار به بازاریابان با سابقه نیز توصیه می شود، می توان با بهره گیری از مطالب این دوره نگرش جدید ...
ادامه متن »